Tigerpote Skrevet 16. oktober 2012 #26 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg klarer ikke å sove naken. Her en det enten truse og singlet/nattskjorte eller pysj. Barna sover uansett i egne senger om det da ikke er noe spesielt.
Gjest sug lut Skrevet 16. oktober 2012 #27 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Jeg sivertsen med truse. Fnis, Sivertsen - Halfdan? Endret 16. oktober 2012 av sug lut
Kliko Skrevet 16. oktober 2012 #28 Skrevet 16. oktober 2012 Da lager jeg plass til guttungen og sover videre
Musemorbr / Skrevet 16. oktober 2012 #29 Skrevet 16. oktober 2012 Herlighet ... også nå som jeg er så overtrøtt. Ler så tårene renner.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #30 Skrevet 16. oktober 2012 Hm...er det farlig om barna ser/er nær sine foreldre når de er nakne ( og omvendt) ?? Vi sover nakne, og jeg laber også naken til/fra badet morgen og kveld. Det er ikke unormalt at vi er både 3,4 og iblant 5 på badet samtidig om morningen heller. Eldste barnet vårt er akkurat fylt 8...gjør dette noe da, så lenge ikke barna syns det er flaut!???
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #31 Skrevet 16. oktober 2012 Hm...er det farlig om barna ser/er nær sine foreldre når de er nakne ( og omvendt) ?? Vi sover nakne, og jeg laber også naken til/fra badet morgen og kveld. Det er ikke unormalt at vi er både 3,4 og iblant 5 på badet samtidig om morningen heller. Eldste barnet vårt er akkurat fylt 8...gjør dette noe da, så lenge ikke barna syns det er flaut!???
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 16. oktober 2012 #32 Skrevet 16. oktober 2012 Lufter dåsa om natten men sover i singlet, hvis ikke fryser jeg. tviler på det kommer til å endre seg.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #33 Skrevet 16. oktober 2012 Vi sover nakne, og kler oss ikke for å ta oss av våkne barn om natta. Følger til egen seng, følger på do, lar dem sove i vår seng +++ At vi er nakne på soverommet og badet er de vant til, de har aldri sett noe annet. Eldste er seks år, og har fremdeles ikke kommentert det. Regner med de er så gamle at de ikke kommer inn til oss om natta når det begynner å bli flaut at vi er nakne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå