Gå til innhold

Inspirert: Dere som sover nakne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å sove naken. Her en det enten truse og singlet/nattskjorte eller pysj. Barna sover uansett i egne senger om det da ikke er noe spesielt.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Jeg sivertsen med truse.

Fnis, Sivertsen - Halfdan?

Endret av sug lut
Skrevet

Da lager jeg plass til guttungen og sover videre ;)

Skrevet

Herlighet ... også nå som jeg er så overtrøtt. Ler så tårene renner. :D

Skrevet

Hm...er det farlig om barna ser/er nær sine foreldre når de er nakne ( og omvendt) ??

Vi sover nakne, og jeg laber også naken til/fra badet morgen og kveld. Det er ikke unormalt at vi er både 3,4 og iblant 5 på badet samtidig om morningen heller. Eldste barnet vårt er akkurat fylt 8...gjør dette noe da, så lenge ikke barna syns det er flaut!???

Skrevet

Hm...er det farlig om barna ser/er nær sine foreldre når de er nakne ( og omvendt) ??

Vi sover nakne, og jeg laber også naken til/fra badet morgen og kveld. Det er ikke unormalt at vi er både 3,4 og iblant 5 på badet samtidig om morningen heller. Eldste barnet vårt er akkurat fylt 8...gjør dette noe da, så lenge ikke barna syns det er flaut!???

Skrevet

Lufter dåsa om natten men sover i singlet, hvis ikke fryser jeg. tviler på det kommer til å endre seg.

Skrevet

Vi sover nakne, og kler oss ikke for å ta oss av våkne barn om natta. Følger til egen seng, følger på do, lar dem sove i vår seng +++

At vi er nakne på soverommet og badet er de vant til, de har aldri sett noe annet. Eldste er seks år, og har fremdeles ikke kommentert det.

Regner med de er så gamle at de ikke kommer inn til oss om natta når det begynner å bli flaut at vi er nakne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...