Gå til innhold

Inspirert: Dere som sover nakne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere om barna deres kommer krabbende opp i senga til dere midt på natta? Jeg har aldri hatt noe naturlig forhold til nakenhet og sover selv med nattedrakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper barnet opp i senga og sover videre.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tja, nåharvi ikke kommet så langt, men har til tider hentet gutten inn til oss på morgenen, så vi alle får slappet av en stund til, og da drar jeg på meg truse og samboeren boxeren.. Når ungene starter å komme inn til oss på egen hånd, så blir det vel så vi pakker dyene våre greit rundt livet, og har ekstra pledd eller noe i senga til ungene..

Skrevet

jeg har heller aldri hatt naturlig forhold til nakenhet, men etter jeg ble ilag med sambo så har det blitt mer naturlig for meg å ligge naken om natten, er jo også svært konfortabelt!

Hvordan det blir når huleboeren begynner å krype i senga om natta er jeg litt spent på :P

Skrevet

Jeg liker ikke å sove naken... æsj

Skrevet

Jeg sivertsen med truse. Har vent meg til det nå som jeg er mor og kan måtte stå opp og fort komme meg inn på barnerommet. Mannen sover fremdeles naken,men siden vi har to dyner tr jeg bare gutten under min. Er jo naken med han i dusjen, så det er vel ikke så nøye egentlig. Men nå er han jo liten. Kan ikke si hva vi gjør i fremtiden.

Skrevet

Gjør plass til barnet og sover videre :)

Skrevet

Gjør ingen ting.

Enten går jeg med gutten tilbake i sin seg, eller legger han i mellom oss.

Er jo ikke akkurat som om vi ligger så tett at han er inntil hverken skritt eller pupper.

Som oftest legger jeg meg med ryggen til, men det er mer fordi jeg liker å ligge den veien.

Det er naturlig for meg å være naken i senga eller f.eks. på badet ved stelling, så da syns jeg ikke det gjør noe at barna opplever oss nakne der heller.

Merker på barna når de ikke syns det er greit lengre, og da får man heller ta hensyn da tenker jeg.

Skrevet

Sover videre, er oppvokst med nakenhet og det ville være helt unaturlig for meg å begynne å kle på meg pga egne barn

Skrevet

Hvorfor er det ekkelt å sove naken?

Det er ekstremt behagelig og underlivet har også godt av å få "luftet" seg :P

Skrevet

Jeg gjør ikke noe spesielt, ingen som har reagert på at jeg er naken her..

Når ungene blir så store at det er flaut å se mamma naken har de gjerne sluttet med å komme inn i senga om kvelden ;)

Om f.eks 11-åringen skulle våkne om natta og være dårlig eller noe står jeg jo opp til han og da tar jeg på meg morgenkåpen som henger på en krok ved siden av senga.

Skrevet

Vi sover nakne, håper vi fortsetter med det selv om småen etter hvert begynner å komme inn i senga.

Skrevet

Jeg gjør vel det samme som deg?!

Den dagen unga reagerer på en naken mamma får de holde seg unna senga mi om natta ;)

Skrevet

Jeg har prøvd å sove naken flere ganger, men får ikke til å sove. Høres så deilig ut .Ender alltid med at jeg må ta på truse og da sovner jeg momentant. ;)

Skrevet

Jeg har morgenkåpe hengende ved sengen og jeg har ofte en boxer hengende ved siden av senga som jeg kan ta på om jeg får besøk eller må inn til dem i løpet av natta :)

Skrevet

Jeg klarer ikke sove uten truse og bh, men mannen sover naken og kler ikke på seg om han må inn til ungene om natta eller om en kommer inn i senga :) Selv om jeg må ha på meg noe om natta så har jeg ingen problemer med at ungene ser meg naken på badet :)

Skrevet

Ungen kommer nærmest aldri opp på vårt soverom. Om det er noe på natten, er det som regel noe alvorlig (sykdom), og da står jeg opp og kler på meg.

Skrevet

Ser for meg at det er på tide å få senga for oss sjølve omtrent på den tida ho blir flau av å sjå oss nakne. Sånn sett kan det vere smart å ikkje endre vane?

Skrevet

Har nu hatt ungen og spist på puppen i ni måna! Om vi sover naken tror jeg har lite og si. Vi sover naken og dusjen med ungen, er fint og lære de og ikke skjemmes over kroppen. Men at den er helt naturlig, når han ikke liker det lengre slutter han vel og komme inn på natta;)

Skrevet

Nå sover ikke jeg naken så veldig ofte, men om jeg gjør det og de kommer så tar jeg på meg undertøy.

Her legger ungene seg tett inntil og det føler jeg blir helt feil.

Skrevet

Hos oss er unger ikke velkomne i senga på natta, da sover vi voksne så dårlig etterpå. Alle tre har imidlertid hatt perioder der de har kommet inn på soverommet på natta. Da står en av oss opp - i Adams drakt og følger dem tilbake. Hvis de kommer litt før det er på tide å stå opp, lages det plass under dyna uten noe om og men.

De som lurer, jeg kan berolige dere med at 13-åringen ikke har kommet på noen år. Han slipper dermed det aller mest pinlige og ekle i verden - å se mamma naken ;-)

Skrevet

Her i huset er vi så heldige at sønnen vår aldri klatrer opp i sengen, han banker på døren før han kommer inn på rommet..

Og om døra står oppe kommer han bort til senga og spør om vi kan stå opp og kle på og spise frokost. =)

Skrevet

Hvorfor er det ekkelt å sove naken?

Det er ekstremt behagelig og underlivet har også godt av å få "luftet" seg :P

Det er så sant så sant. Legen min anbefalte meg det at dåsi har godt for å lufte seg.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet (endret)

Jeg har gjort et poeng ut av å være naken rundt guttungen. Jeg vil at han skal få et naturlig og godt forhold til sin egen kropp og nakenhet generelt, så vi tusler rundt uten klær på til stadighet, uten at det blir en greie ut av det (samma for han om mamsen har klær på eller ikke, tror nesten ikke han merker forskjell). Dusjer sammen gjør vi også.

Jeg har vokst opp med naken mamma selv, og for meg er ingen ting mer naturlig enn kropp. Jeg er kjempekomfortabel med å være naken, og det føles godt :)

Glemte å svare på spørsmålet!

Enten løfter jeg på dyna og slipper gutten opp i senga, eller så står jeg opp og følger han tilbake til soverommet. Splitter naken. Synes ikke det er det minste rart :)

Endret av eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg har prøvd å sove naken flere ganger, men får ikke til å sove. Høres så deilig ut .Ender alltid med at jeg må ta på truse og da sovner jeg momentant. ;)

Ha ha, kjenner meg helt igjen. Prøver gang på gang, funker bare ikke :-) Sover i truse, noe som i hvert fall er uproblematisk når barna kommer inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...