Gå til innhold

Hva mener du er toppen av pengesløseri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å hele tiden skulle ha det nyeste innen teknologi, og mÅ kjøpe ny tlf fordi det har kommet en ny Å bedre, sjøl om den man har er fullt brukbar. Det irriterer meg og er skikkelig sløseri syns jeg.

I tillegg til røyk og snop.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk og kast mentalitet (heter det det? hehe)

Som flere er innom og nevner om å kjøpe nytt bare fordi nei nå var vi lei skinn sofa eller nei nå var 46" tv for liten og vi vil oppgradere til 51"..

Men synes salg - kjøp - bytt sider er kjempeflott :D

Skrevet

Når kommunen planter tusenvis av flotte tulipaner i hver eneste rundkjøring i byen, mens gamlingene på sykehjemmet ikke får egg til frokost......

Gjest Gullguttene
Skrevet

Når kommunen planter tusenvis av flotte tulipaner i hver eneste rundkjøring i byen, mens gamlingene på sykehjemmet ikke får egg til frokost......

Jeg er så enig! Har tenkt på det mange ganger. Hvorfor er det trær og planter overalt? Ikke bare koster det masse penger, (i tillegg kommer også vedlikehold) men det gir ofte også dårligere sikt og skaper trafikkfarer. Helt unødvendig.

Skrevet (endret)

Kjøpe bil i millionklassen, som er verdt halvparten få år etter, dvs bilkosnader for flere titusen i måneden! (ja, da har man sikkert rå til det, men sløsing likevel)

Ja og fyrverkeri på nytttårsaften.

Endret av Mrs Smith

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...