Gå til innhold

Har dere tatovering og av hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en slags tribal øverst på ryggen/ nakken... Den er prikket og i lysegrått... Veldig fornøyd og syns det ikke var vondt, bare litt ubehagelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to stykker, men vil ikke si hva det er, da vil jo folk kjenne meg igjen ;)

Det er ikke spesielt vont, som et skrubbsår omtrent.

Vont? Seriøst ? Vondt.....
Skrevet

Har fem stk, en ganske stor på ene ankelen, en liten på pulsåren på venstre hånd, en liten på underarmen på høyre side, en mellomstor i nakken og en relativt stor i korsryggen, hehe:-)

Skrevet

jeg har 7, en liten tiger, navnet og fødsels daton til min datter. en blomst med skrift inni, 2 sommerfugler med noe rundt, en disney fugl med skyer rundt, 2 engle vinger med skrift til vær av di på 2 plasser. blir flere også sikkert. alle er svart,grå

Skrevet

2 stk i nakken, en på overarmen, en på underarmen, en på håndleddet, en i korsryggen og snart blir det mer!! Det er en del skrift, tegn, en engel og et hjerte- alt nyydelig plassert utover kroppen min. Harry eller ikke, det blåser jeg i. Angrer ikke på noen av de!

Skrevet

Jeg har et par stk; En stor en i korsryggen av en orkide i svart/hvit. Så har jeg et sleeve på venstre armen som er skreddersydd til meg - elsker den.

Og til slutt har jeg 4 små skogsstjerner på ankelen som jeg fikk da jeg var 15 :P

Skrevet

Prikk lik som juliea!!!!! Haha

Hermegås :P hehe Jeg er veldig fornøyd med min altså! :)

Hehe. Jeg og :) fikk min i 2006. Når fikk du din? Så skal vi se hvem som er hermegåsa her :-)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hehe. Jeg og :) fikk min i 2006. Når fikk du din? Så skal vi se hvem som er hermegåsa her :-)

Ikke i 2006 iallefal da var jeg 16 og fikk ikke lov. Jeg tok den på Finnsnes i hmm 2009 så du vant med 3 år :P

Skrevet

Har ingen enda, men skal ta en når jeg skal til Køben til sommeren.

Skal ha en 50-talls pin-up på underarmen. Planen er en full sleeve etterhvert. Men forskjellige 50-talls referanser. :)

Skrevet

Ikke i 2006 iallefal da var jeg 16 og fikk ikke lov. Jeg tok den på Finnsnes i hmm 2009 så du vant med 3 år :P

Hihi. Jeg var 17 og gjorde det i new zealand som utvekslingselev. Laaaangt vekke fra mamma og pappa :) kunne ikke gjøre så mye med det over telefonen... Moohahahaha.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...