Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har veldig lyst på en, men vet ikke av hva også er jeg livredd for smerten
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har en diger vaskebjørn midt på magen.
Sara1985 Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har en engel med skrift som dekker halve rygge, en jente på en huske i mørke skogen om natten på hele venstre overarmen og en liten djevelen og sommerfugl som dekker andre overarm, men den ble ikke helt ferdig før jeg ble gravid, så må fortsette etter fødselen. Jeg syns ikke det gjør så alt for vondt, men litt smerte må du nok regne med :-) overarmen gjør minst vondt.
Cat.68 Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har 3. En blå rose på høyre skulder, en tribal på venstre ankel, og en minnetatovring med kopine av vår englesønns fotavtrykk på høyre ankel. Synes ikke det er så vondt.
Lille- MO Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 har en tribal med lotusblomst med initialer og fødselsdato til lillegutt på høyre legg og fot, en tribal på venstre legg, en drage på høyre lår, tribal i korsryggen, liten drage med rose på ene siden av magen, engel på innsiden av håndleddet og den nyeste er bak i nakken. fornavnet med fødselsdato og dødsdato på pappaen til lillegutt. mener å huske at den på låret var vondest, men det er også det største jeg har.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har to stykker, men vil ikke si hva det er, da vil jo folk kjenne meg igjen Det er ikke spesielt vont, som et skrubbsår omtrent.
Kanutten83 Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har navnet og fødselsdatoen til eldstemann i korsryggen. Tok den dagen etter jeg fikk vite gutten kom til å leve til han ble gammel alikevel Så den betyr veldig mye meg, selv om mange mener det er klisjé og harry.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har en liten en på høyre skulder, det er noen thailandske bokstaver som utgjør/bety: Elsker katter. Har lyst på fler. Det var ikke så vondt som jeg trodde det skulle være. Derfor den er så liten, for jeg trodde det sku være fryktelig vondt.
Nullstress;) Skrevet 16. oktober 2012 #9 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har liljekonvaller og liljer over ribbena (fra hofta til skulderblad) Var ikke så veldig vondt, men kjente det da hun jobber over nyrene Det værste var da hun skulle legge i det hvite (tatooen er sort/hvit) Det var sårt!
Nullstress;) Skrevet 16. oktober 2012 #10 Skrevet 16. oktober 2012 Hvor bor du??? Kan anbefale ei her jeg bor! Hun er helt fantastisk flink!!!!!! Har vunnet masse priser og har kunder fra overalt
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #11 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har foreløpig 3. Sommerfugl i tribal på korsryggen, en hemmelig tattovering på ene skulderbladet og en liten tattovering på ene armen Har lyst på en tattovering på håndleddet en plass, men vet ikke helt hva ennå. Og kanskje en på leggen Lyst å ta noe som symbol for ungene (noe annet enn navn og sånne ting) og så har jeg litt lyst til å ta en minne-tattovering for forloveden min som jeg mistet for noen år siden.
Nullstress;) Skrevet 16. oktober 2012 #12 Skrevet 16. oktober 2012 Hvor bor du??? Kan anbefale ei her jeg bor! Hun er helt fantastisk flink!!!!!! Har vunnet masse priser og har kunder fra overalt Gå inn på black cat inc på facebook! Helt vanvittig
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #13 Skrevet 16. oktober 2012 Skorpion Det er stjernetegnet mitt
Gjest Mrs. Careface Skrevet 16. oktober 2012 #14 Skrevet 16. oktober 2012 Tja. Vil jeg si det da? Har en liten søt stjerne på ankelen, en skikkelig stygg en på korsryggen. Den var fin på bildet, men drit stygt tegna. Har også en smiley og et hjerte på rumpa. Haha
Gjest sandyBay1 Skrevet 16. oktober 2012 #15 Skrevet 16. oktober 2012 En delfin på brystet, en på ankelen og navnene til ungene mine på underarmen
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #16 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har ti stk, spredt litt utover. Noen er jeg mer fornøyd med enn andre Hvor vondt det er kommer an på stedet du tar. Noen steder er sykt vondt, hvertfall om du skal farge tatoveringen.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. oktober 2012 #17 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Jeg har en liten 4 kløver på størrelse med en 20 kroning på høyre siden rett over trusekanten. Den er grønn med litt skygge Jeg syntes det var ganske deilig å ta den. Godt vondt på en måte. Men jeg har veldig høy smerteterskel Endret 16. oktober 2012 av Juliea - kukløsklan
Fiemamma Skrevet 16. oktober 2012 #18 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har forbokstaven til kirurgen som redda livet mitt på venstre side av en titanklips og forbokstaven til sykepleieren som fikk meg på beina etterpå på høyre side av klipsen, symbolsk plassert i nakken, altså ved hodet siden jeg er hjerneoperert.. Skuffa over hvor lite vondt det var, men alle er forskjellig
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. oktober 2012 #20 Skrevet 16. oktober 2012 Prikk lik som juliea!!!!! Haha Hermegås hehe Jeg er veldig fornøyd med min altså!
<3 2G <3 Skrevet 16. oktober 2012 #21 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har forbokstaven til kirurgen som redda livet mitt på venstre side av en titanklips og forbokstaven til sykepleieren som fikk meg på beina etterpå på høyre side av klipsen, symbolsk plassert i nakken, altså ved hodet siden jeg er hjerneoperert.. Skuffa over hvor lite vondt det var, men alle er forskjellig Tøff tattis Er skuffende lite vondt i nakken ha, ankler er mye verre synes jeg.... Synte bare det dura mest oppi der.
<3 2G <3 Skrevet 16. oktober 2012 #22 Skrevet 16. oktober 2012 Har 12 stk og sier ikke mer enn det. Du må selv funne ut hva du liker og som du er sikker på at du vin ha livet ut. Finn en plass på kroppen som ikke er for benete, da det er best med litt kjøtt under, bortsett fra på rumpa da, der er det nye nerver ;-)
Noregsgard Skrevet 16. oktober 2012 #23 Skrevet 16. oktober 2012 Har en mjølner på leggen, rett oppføre ankelen. Under mjølneren står det noe hemmelig i runer
Sandana94 Skrevet 16. oktober 2012 #24 Skrevet 16. oktober 2012 Har en stjerne på undersiden av håndleddet som jeg tok da jeg var 16 og desperat etter å bevise at jeg var "voksen". Og så har jeg en i nakken som jeg tok i sommer, og den er av fødselsdatoen til sønnen min Mange som sa det er harry og prøvde å overtale meg til å ikke ta den, men jeg elsker den, og det er jo det som er viktig! Den i siste, i nakken, var egentlig vondest totalt, men den verste smerten var når den øverste "taggen" på stjerna ble tatovert på den første. Den går ganske langt opp, og det er jo ganske tynt hudlag akkurat hvor selve hånda starter, om dere skjønner. Vanskelig å forklare. Men sånn generelt er smerten helt overkommelig! Når en har født et barn, så har en kjent verre, for å si det sånn
Ophiophagus Hannah Skrevet 16. oktober 2012 #25 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har en tatovering på underarmen. Tatoveringen er en kopi av et smykkeanheng jeg fikk av bestemoren min. Det er veldig mange år siden jeg tok tatoveringen, og mye har forandret seg siden da, men heldigvis synes jeg fremdeles at tatoveringen min er fin. Imidlertid skal jeg ikke ha flere. Jeg er godt fornøyd med min ene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå