Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk dere. Tror ikke jeg skal gå på symptomjakt den her gangen, puppene mine er allerede super ømme, så her er det bare hormoner som prater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes nå egentlig ut som mensen er på vei. :( Fikk ett egg på frys. Noen som har noen oppmuntrende ord? Bortsett fra 'ingenting er tapt før testdato'. Kjøper ikke den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes nå egentlig ut som mensen er på vei. :( Fikk ett egg på frys. Noen som har noen oppmuntrende ord? Bortsett fra 'ingenting er tapt før testdato'. Kjøper ikke den. ;)

Mensenfølelse er iallfall ikke noe å bry seg om, jeg hadde masse mensensmerter den første tiden etter insett, både før og etter test.

Lykke til 💖

 

Anonymous poster hash: 97816...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Kjennes nå egentlig ut som mensen er på vei. :( Fikk ett egg på frys. Noen som har noen oppmuntrende ord? Bortsett fra 'ingenting er tapt før testdato'. Kjøper ikke den. ;)

Mensenfølelse er iallfall ikke noe å bry seg om, jeg hadde masse mensensmerter den første tiden etter insett, både før og etter test.

Lykke til 💖

 

Anonymous poster hash: 97816...43d

Men herlighet, i natt har jeg krampet og krampet og svetta som bare det. Det må jo være mensen! Har ikke sett tegn til tanta enda da, i grunn er det og for tidlig, men kanskje det er Lutinus'n som utsetter blødningen?

Auauau altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Kjennes nå egentlig ut som mensen er på vei. :( Fikk ett egg på frys. Noen som har noen oppmuntrende ord? Bortsett fra 'ingenting er tapt før testdato'. Kjøper ikke den. ;)

Mensenfølelse er iallfall ikke noe å bry seg om, jeg hadde masse mensensmerter den første tiden etter insett, både før og etter test.
Lykke til

Anonymous poster hash: 97816...43d

Men herlighet, i natt har jeg krampet og krampet og svetta som bare det. Det må jo være mensen! Har ikke sett tegn til tanta enda da, i grunn er det og for tidlig, men kanskje det er Lutinus'n som utsetter blødningen?
Auauau altså.

 

Det trenger ikke å være mensen. Det var mange rare følelser i perioden etter innsett. Lutinus gjør at det er vanskelig å ta ting på følelsen - som man kanskje har gjort tidligere... Men har du ikke "sniktestet"? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første natta etter insett var den værste for min del. Holdt nesten ikke ut - kjentes ut som mensensmerter, bare kraftigere enn noen gang. Endte med at jeg måtte ta en paralgin forte - det var SÅ vondt....

 

Selvsagt kan det være at du får mensen. Men jeg fikk ikke det, iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test i dag og. :(

 

Så kjedelig :( Hatt mange forsøk?

 

Her venter jeg bare på TR slik at jeg kan ringe inn nytt forsøk, er nødt til å få TR som normalt i morgen eller torsdag om jeg skal rekke det før jul! Er det noen her inne som vet når riksen stenger for julen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for omtanken. Det var første IVF etter 7 insem-forsøk. Har ett egg på frys da, men det blir allersiste prøving.

Tar blodprøve i dag, men regner ikke med noe bedre svar der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for omtanken. Det var første IVF etter 7 insem-forsøk. Har ett egg på frys da, men det blir allersiste prøving.

Tar blodprøve i dag, men regner ikke med noe bedre svar der.

Jeg har ikke fulgt deg så lenge så jeg må spørre, har du barn fra før? Vondt å høre at det blir siste forsøk - men jeg skjønner jo at det må være beintøft å ha så mange forsøk bak seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei og takk for omtanken. Det var første IVF etter 7 insem-forsøk. Har ett egg på frys da, men det blir allersiste prøving.

Tar blodprøve i dag, men regner ikke med noe bedre svar der.

Jeg har ikke fulgt deg så lenge så jeg må spørre, har du barn fra før? Vondt å høre at det blir siste forsøk - men jeg skjønner jo at det må være beintøft å ha så mange forsøk bak seg.

Hei. Ingen barn fra før, ikke fylt 30 enda, prøvd i 3 år. Ikke over- eller undervektig, ikke røyk, generell frisk og aktiv. Men akkurat den ene tingen ser ut som en umulighet.

Har ikke sett noe til mensen enda. Så kanskje jeg produserer hcg litt sein. Man kan jo klamre seg til det... eh. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei og takk for omtanken. Det var første IVF etter 7 insem-forsøk. Har ett egg på frys da, men det blir allersiste prøving.

Tar blodprøve i dag, men regner ikke med noe bedre svar der.

Jeg har ikke fulgt deg så lenge så jeg må spørre, har du barn fra før? Vondt å høre at det blir siste forsøk - men jeg skjønner jo at det må være beintøft å ha så mange forsøk bak seg.

Hei. Ingen barn fra før, ikke fylt 30 enda, prøvd i 3 år. Ikke over- eller undervektig, ikke røyk, generell frisk og aktiv. Men akkurat den ene tingen ser ut som en umulighet.

Har ikke sett noe til mensen enda. Så kanskje jeg produserer hcg litt sein. Man kan jo klamre seg til det... eh. ;)

 

Jeg krysser fingrene for deg. Det hadde jo vært en flott julegave!

Høres trasig ut!!!

 

Anonymous poster hash: 97816...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har TR kommet "som bestilt", så nå håper jeg bare riksen ikke stenger for julen før vi får inseminert! Skal ringe dit klokken 12 :)

Håper du rekker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei og takk for omtanken. Det var første IVF etter 7 insem-forsøk. Har ett egg på frys da, men det blir allersiste prøving.

Tar blodprøve i dag, men regner ikke med noe bedre svar der.

Jeg har ikke fulgt deg så lenge så jeg må spørre, har du barn fra før? Vondt å høre at det blir siste forsøk - men jeg skjønner jo at det må være beintøft å ha så mange forsøk bak seg.
Hei. Ingen barn fra før, ikke fylt 30 enda, prøvd i 3 år. Ikke over- eller undervektig, ikke røyk, generell frisk og aktiv. Men akkurat den ene tingen ser ut som en umulighet.

Har ikke sett noe til mensen enda. Så kanskje jeg produserer hcg litt sein. Man kan jo klamre seg til det... eh. ;)

Jeg krysser fingrene for deg. Det hadde jo vært en flott julegave!

Høres trasig ut!!!

 

Anonymous poster hash: 97816...43d

Så langt har det vært litt merkelig, men det kan jo skyldes hormonene. Sterke menssmerter fra rd 7 og utover, negativ test rd 9 og 11, spotting fra rd 12, i dag er rd 13 og jeg tar en ny test rd 16 hvis ikke tanta kommer for fult. Håpet er liten, men dog et håp. :) Endret av long time
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har TR kommet "som bestilt", så nå håper jeg bare riksen ikke stenger for julen før vi får inseminert! Skal ringe dit klokken 12 :)

Det rekker du :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her har TR kommet "som bestilt", så nå håper jeg bare riksen ikke stenger for julen før vi får inseminert! Skal ringe dit klokken 12 :)

Håper du rekker det :)

 

 

Takk, håper det altså!  :)

 

 

Her har TR kommet "som bestilt", så nå håper jeg bare riksen ikke stenger for julen før vi får inseminert! Skal ringe dit klokken 12 :)

Det rekker du :)

 

 

Håper det! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...