Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Negativt første forsøk her også, håper å finne ut i dag om det blir nytt forsøk denne måneden!

Ikke ledig plass til oss denne runden :( Så da er det reservert plass i mars. Kjennes lenge ut nå, men det går jo fort dit tenker jeg. Blir forsøk i naturlig syklus denne gangen, spent på det!

Lykke til dere andre med forsøk denne måneden! :)

Negativt første forsøk her også, håper å finne ut i dag om det blir nytt forsøk denne måneden!

Ikke ledig plass til oss denne runden :( Så da er det reservert plass i mars. Kjennes lenge ut nå, men det går jo fort dit tenker jeg. Blir forsøk i naturlig syklus denne gangen, spent på det!

Lykke til dere andre med forsøk denne måneden! :)

Så kjipt. Håper ventetiden går fort.

• 2 uker senere...

Annonse

Fire inseminasjoner og ett forsøk med hormoner som ble avbrutt. Ikke vellykket. Første ivf (ferskforsøk) ikke vellykket. 1fryseforsøk i januar, satte inn to. Nå 6uker og 2 dager på vei. Tør ikke håpe enda:P Ganske naiv når vi startet, men etter alle skuffelsene og lesing av andres historier i ulike forum, er det vanskelig å glede seg så tidlig..

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei alle sammen.

Nå er det 15 dager siden inseminasjonen og mensen har ikke kommet ennå, den var egentlig ventet på lørdag etter min beregning. Hvis den ikke har kommet i natt, så tar vi graviditetstest i morra tidlig - dette er så spennende.

Jeg trenger litt hjelp; Når noen skriver at de er 6+3 på vei, betyr det at de er 5uker og 3dager på vei eller 6uker og 3 dager på vei?

Hilsen oss

Hei alle sammen.

Nå er det 15 dager siden inseminasjonen og mensen har ikke kommet ennå, den var egentlig ventet på lørdag etter min beregning. Hvis den ikke har kommet i natt, så tar vi graviditetstest i morra tidlig - dette er så spennende.

Jeg trenger litt hjelp; Når noen skriver at de er 6+3 på vei, betyr det at de er 5uker og 3dager på vei eller 6uker og 3 dager på vei?

Hilsen oss

6+3 betyr at man er 6 uker og 3 dager på vei regnet fra siste mens sin første dag :)

Lykke til med testing!

Takk for det konekoneogbarn og neferet. Det ble dessverre neg test idag og to timer senere kom mens... Men sånn er det, vi var veldig forberedt på det samtidig som det var trist.

Vi får ikke forsøk denne syklusen pga påsken, men april/mai - da er det vår tur igjen, krysser fingrene!

Lykke lykke til Neferet.

Takk for det konekoneogbarn og neferet. Det ble dessverre neg test idag og to timer senere kom mens... Men sånn er det, vi var veldig forberedt på det samtidig som det var trist.

Vi får ikke forsøk denne syklusen pga påsken, men april/mai - da er det vår tur igjen, krysser fingrene!

Lykke lykke til Neferet.

Så kjedelig Vito-snart3 :( Det er dessverre en del av gamet, men det er like kjedelig uansett!! Krysser fingrene for at spiren sitter i april/mai!! 

Tusen takk for lykkeønskninger, jeg lever foreløpig i lykkelig uvitenhet og håper på det beste... :)

Jeg endte opp med å teste i dag, for å være litt forberedt på morgendagen, den blir ganske travel. Jeg fryktet selvfølgelig den negative testen, og det var velbegrunnet. Blendahvit test, ikke en liten skygge engang... :( Så jeg regner med at det ikke blir så spennende å ta blodprøve i morgen. Kjenner at det ikke er så lett å være avslappet og "ta det som det kommer" som jeg og kona lovte hverandre at vi skulle gjøre da vi startet denne prosessen her, blir veldig skuffet når den hvite testen lyser mot meg....

Jaja, det er ikke helt lett å si når det blir nytt forsøk, april kommer uansett til å krasje med påsken. Ved siste UL før inseminasjonen så legen noe som hun var usikker på om kunne være en polypp, så hun sa at jeg måtte til en ny undersøkelse før eventuelt nytt forsøk. Pessimisten i meg sier at vi da fort snakker om høsten igjen... :vetikke: Æsj, nå er det mest skuffelsen som snakker, jeg lover å komme blidere tilbake snart! ;)

Neferet, er du ikke bare 13 dpo eller noe? Jeg fikk ikke positiv test før da, og da var den knapt synlig. Dagen før var den blendahvit. Og jeg er nå 27 uker med tvillinger ;)

Æhh, jo jeg er jo det... :flau: Kanskje tar jeg jo på vei for ingenting her... Men jeg tenkte liksom at testen bare bekreftet mangelen på symptomer, og katastrofetankene tok meg.... Tusen takk for påminnelsen, det er jo faktisk ikke over ennå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...