Gå til innhold

Til dere med amme-tråder- det er eget forum for dette!

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ser ut som jeg fikk det siste ordet... Høhø :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh man! Jeg er rystet jeg!

Så det var noen som nevnte at Oprah gikk nå, ifall noen ønsket å se det.. Tror jeg må inn å skrive at jeg for f*** må få bestemme selv hva jeg vil se på.. Jiiiz... -_-

Gjest Heartbroken
Skrevet

"Lille venn" :) Kongeutsagn, sammen med "Håper du ikke har barn", "Kjære deg" og "Barna dine blir mobbere" <3

Du må jo være dib- kjerringa over alle, annie ;)

Mulig jeg er Dib kjerring. Heller det enn å være deg. dIBs ustabile,småpsykotiske B...ch med stor mangel på sosiale antenner. Du må bare være en drøm i RL. Or not....

Nå måå du slutte, annie! Jeg rødmer :) Tror du er litt misunnelig på meg, jeg ;)

Ja selvsagt. Det er der det ligger. Uff at jeg kunne være så dum da. Enn å ikke forstå det selv at jeg heller vil være fantastiske deg enn meg ? Må jo kunne fatte å begripe at jeg heller vil være DPS materiale og smålig psykisk utviklingshemmet og ja hva er det de kaller det??........Tror det pent sies, har litt lavere IQ enn resten av befolkningene. Ja det var det. Å nei å nei. Får sette meg ned å gråte litt for meg selv her. Stakkars stakkars meg. Kan ikke tro at jeg ikke noen gang skal bli så motbydelig som deg. Som regel må man jobbe hardt for det. Men du er så heldig. U are a natural Dirtbag baby.

Jøss, snakk om å grave sin egen grav da!

Må nesten få gratulere deg med tidenes mest usaklige, usmaklige og hjernedøde svar! Det er virkelig litt av en bragd her inne.

Skrevet

Jesuhs, kjerring - det var jo bare et råd!!

hehe, ser nå at svaret mitt virker NOE frekt :P var absolutt ikke det som var min intensjon :) skulle være en blanding av å få ut min egen frustrasjon over så alt for mange innlegg uten relevant innhold for et babyforum, og bare litt "opplysning" til de som i det siste har bedt folk som ikke har barn og ikke er gravide om å holde seg unna forumet... virker som om mange ikke skjønner at f.eks anonymforum er felles for bim/dib og at både bim og dib har egne "underforum".

sååååeee, beklager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...