Gjest Vicky Pollard Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Der henger også en frøken som kaller seg lillenims som er ammehjelper og kan svare på det meste
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 er ikke mange som svarer på div andre forum, så for å få noe hjelp her er det stort sett lurt å skrive der alt det andre havner.. nemlig på anonymforum.. er ikke bare amming som burde skilles ut da i såfall.. hva med all slanking, graviditetsspm, generell skravling osv osv..? blir du så engasjert fordi du ikke ammet kanskje?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Det finnes et eget forum for det meste.
Gjest Mrs. Careface Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) er ikke mange som svarer på div andre forum, så for å få noe hjelp her er det stort sett lurt å skrive der alt det andre havner.. nemlig på anonymforum.. er ikke bare amming som burde skilles ut da i såfall.. hva med all slanking, graviditetsspm, generell skravling osv osv..? blir du så engasjert fordi du ikke ammet kanskje? Var vel heller et tips så de får hjelp fra en ammehjelper som virkelig kan det der Endret 14. oktober 2012 av Mrs. Careface
Gjest Vicky Pollard Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 er ikke mange som svarer på div andre forum, så for å få noe hjelp her er det stort sett lurt å skrive der alt det andre havner.. nemlig på anonymforum.. er ikke bare amming som burde skilles ut da i såfall.. hva med all slanking, graviditetsspm, generell skravling osv osv..? blir du så engasjert fordi du ikke ammet kanskje? Hva vet du om jeg ammer eller ikke? Jeg har brukt ammeforumet, og fått gode begrunnede svar fra en som har peiling. Det var et råd altså...
2 hjertegull :) Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 Nå er vi alle så forskjellige at selv om man er ammehjelper og kan teorien, så er det dermed ikke sagt at det fungerer for alle.. Her henger mest folk, her får man flest svar, og ikke minst erfaringer. Noe som er gull verdt!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 Har ikke gått inn på trådene, men tenkte kanskje et skikkelig velbegrunnet svar fra en som kan det var bedre enn 20 ulike svar .....
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #8 Skrevet 14. oktober 2012 Har ikke gått inn på trådene, men tenkte kanskje et skikkelig velbegrunnet svar fra en som kan det var bedre enn 20 ulike svar ..... Jeg var ikke ute etter ammeråd, men en diskusjon. (nikotintråden)
håpefull<3 Skrevet 15. oktober 2012 #9 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) ammespørsmål hører i hvert fall hjemme på et babyforum, eget ammeforum eller anonymforum bryr meg egentlig midt i panna. hva med innlegg om blogging (ala fotballfrue), internettshopping, middagstråder, matlagingstråder generelt, sex-tråder, utroskapstråder, bil-tråder, reisetråder osv osv osv osv, hva har de her inne å gjøre? finnes egne forum for de som har barn, for de som er gravide, for de som prøver, for de som sliter, pappaforum, ja du skjønner tegninga? at de skriver på anonymforum inne på et babyforum det er mer forståelig enn alle idiotiske innlegg som popper opp her hver lørdag formiddag når en aller annens mann ikke har kommer hjem fra fest. det viktigste jeg har lært etter jeg begynte å vanke på bim er å ignorere alle møkkainnlegg, det er umulig å lære folk å poste innlegg "på riktig plass".er jeg ikke interessert i å lese ammetråder, vel, da hopper jeg glatt over de Endret 15. oktober 2012 av håpefull<3
Gjest Vicky Pollard Skrevet 15. oktober 2012 #10 Skrevet 15. oktober 2012 Jesuhs, kjerring - det var jo bare et råd!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #11 Skrevet 15. oktober 2012 Jesuhs, kjerring - det var jo bare et råd!! Veldig lyst å følge rådene dine ja. Hvorfor så frekk i kjeften? Tåler du ikke at folk er uenige med deg ? Tror kansje du trenger en pause fra forumet jeg. Til å tenke over hvordan du snakket til andre. Tro det eller ei, det er faktisk mennesker som leser det du skriver.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 15. oktober 2012 #12 Skrevet 15. oktober 2012 Kanskje DU burde ta en pause fra forumet, som ikke tåler et tilsvar som ikke er til deg en gang??? For meg er det totalt likegyldig hva en random anonym måtte mene btw
Gjest Heartbroken Skrevet 15. oktober 2012 #13 Skrevet 15. oktober 2012 Jøss, snakk om å ta alt i verste mening da! Jeg oppfattet tråden som et råd fra en erfaren bruker til de som kanskje ikke har full kontroll over alle de forskjellige forumene her inne. Ingen steder i denne tråden ser jeg at hi ønsker å styre hvilke diskusjoner som skal være på hvilket forum? Det går jo an å legge godviljen til iblant og kanskje tenke at ikke alt er ment som kritikk? Og ja, jeg sikter til den/de anonyme som kommer i forsvar før de får tenkt seg om!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #14 Skrevet 15. oktober 2012 Kanskje DU burde ta en pause fra forumet, som ikke tåler et tilsvar som ikke er til deg en gang??? For meg er det totalt likegyldig hva en random anonym måtte mene btw Handler fint lite om å tåle eller ikke tåle. Å kalle noen her inne kjerring fordi de ikke er enige med deg er bare frekt og barnslig. Du må tåle tilsnakk selv da lille venn. Er tydeligvis ikke så likegyldig i og med at du giddet å svare. Haha.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 15. oktober 2012 #15 Skrevet 15. oktober 2012 "Lille venn" Kongeutsagn, sammen med "Håper du ikke har barn", "Kjære deg" og "Barna dine blir mobbere" <3 Du må jo være dib- kjerringa over alle, annie
Toocute Skrevet 15. oktober 2012 #16 Skrevet 15. oktober 2012 Til syvende og sist, så er det mange som er anonyme her inne. Jeg bruker Nick, men jeg er forsatt anonym for mitt "virkelige" meg med fult identitet. Når det kommer til innlegget, så tror jeg de fleste liker å være her det er mest aktivitet. Her er det folk med fult av forskjellige utdannelser, leger, jordmødrer, helsesøster og osv. Alle de har nok noen svar å gi, og for å ikke snakke om "erfarne" ammere. Så skjønner jeg godt at det er mye enklere å bare poste ett innlegg her inne.
Charliebaby13 Skrevet 15. oktober 2012 #17 Skrevet 15. oktober 2012 Skulle ønske dere som er tøffe i kjeften anonymt hadde tort å være like tøffe i kjeften med nick.. Hadde jo vært litt enklere å forholde seg til dere da.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #18 Skrevet 15. oktober 2012 "Lille venn" Kongeutsagn, sammen med "Håper du ikke har barn", "Kjære deg" og "Barna dine blir mobbere" <3 Du må jo være dib- kjerringa over alle, annie Mulig jeg er Dib kjerring. Heller det enn å være deg. dIBs ustabile,småpsykotiske B...ch med stor mangel på sosiale antenner. Du må bare være en drøm i RL. Or not....
Von Hertelhofen Skrevet 15. oktober 2012 #19 Skrevet 15. oktober 2012 En fordel er jo også at det går an å være anonym på anonymforumet
Gjest Vicky Pollard Skrevet 15. oktober 2012 #20 Skrevet 15. oktober 2012 "Lille venn" Kongeutsagn, sammen med "Håper du ikke har barn", "Kjære deg" og "Barna dine blir mobbere" <3 Du må jo være dib- kjerringa over alle, annie Mulig jeg er Dib kjerring. Heller det enn å være deg. dIBs ustabile,småpsykotiske B...ch med stor mangel på sosiale antenner. Du må bare være en drøm i RL. Or not.... Nå måå du slutte, annie! Jeg rødmer Tror du er litt misunnelig på meg, jeg
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #21 Skrevet 15. oktober 2012 "Lille venn" Kongeutsagn, sammen med "Håper du ikke har barn", "Kjære deg" og "Barna dine blir mobbere" <3 Du må jo være dib- kjerringa over alle, annie Mulig jeg er Dib kjerring. Heller det enn å være deg. dIBs ustabile,småpsykotiske B...ch med stor mangel på sosiale antenner. Du må bare være en drøm i RL. Or not.... Nå måå du slutte, annie! Jeg rødmer Tror du er litt misunnelig på meg, jeg Ja selvsagt. Det er der det ligger. Uff at jeg kunne være så dum da. Enn å ikke forstå det selv at jeg heller vil være fantastiske deg enn meg ? Må jo kunne fatte å begripe at jeg heller vil være DPS materiale og smålig psykisk utviklingshemmet og ja hva er det de kaller det??........Tror det pent sies, har litt lavere IQ enn resten av befolkningene. Ja det var det. Å nei å nei. Får sette meg ned å gråte litt for meg selv her. Stakkars stakkars meg. Kan ikke tro at jeg ikke noen gang skal bli så motbydelig som deg. Som regel må man jobbe hardt for det. Men du er så heldig. U are a natural Dirtbag baby.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 15. oktober 2012 #22 Skrevet 15. oktober 2012 "Lille venn" Kongeutsagn, sammen med "Håper du ikke har barn", "Kjære deg" og "Barna dine blir mobbere" <3 Du må jo være dib- kjerringa over alle, annie Mulig jeg er Dib kjerring. Heller det enn å være deg. dIBs ustabile,småpsykotiske B...ch med stor mangel på sosiale antenner. Du må bare være en drøm i RL. Or not.... Nå måå du slutte, annie! Jeg rødmer Tror du er litt misunnelig på meg, jeg Ja selvsagt. Det er der det ligger. Uff at jeg kunne være så dum da. Enn å ikke forstå det selv at jeg heller vil være fantastiske deg enn meg ? Må jo kunne fatte å begripe at jeg heller vil være DPS materiale og smålig psykisk utviklingshemmet og ja hva er det de kaller det??........Tror det pent sies, har litt lavere IQ enn resten av befolkningene. Ja det var det. Å nei å nei. Får sette meg ned å gråte litt for meg selv her. Stakkars stakkars meg. Kan ikke tro at jeg ikke noen gang skal bli så motbydelig som deg. Som regel må man jobbe hardt for det. Men du er så heldig. U are a natural Dirtbag baby. Tsk, tsk- nei, ser du går meg en høy gang gitt Hva skjedde med du som snakket noe visvas om at JEG må slutte å være så frekk? Du som kaller andre for mindre intelligent, og disser de som er PU, samt disser de som er psykisk syke? DPS materiale? JEG synker i allefall ikke så dypt at jeg henger ut mennesker med psykiske lidelser. Det er mange som sliter her inne, og har vært innlagt vet du. Hva mener du egentlig med DPS- materiale? Hehe, må nesten le litt, tror du skal feie for din egen dør, som er etav favorittutrykkene her inne Og om det var et forsøk på å fornærme MEG, så tror jeg det var feilslått, gitt. Tror nok heller du greide å fornærme mange andre her inne
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 15. oktober 2012 #23 Skrevet 15. oktober 2012 hehehe... Alltid likemektig imponert over hvordan trådene her inne sporer heeeeeeeeelt av til tider :å
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 15. oktober 2012 #24 Skrevet 15. oktober 2012 hehehe... Alltid likemektig imponert over hvordan trådene her inne sporer heeeeeeeeelt av til tider :å Når man går inn på en slik tråd med mange svar, så vet man at det bare er å hente kaffekoppen (evnt popcorn).
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 15. oktober 2012 #25 Skrevet 15. oktober 2012 hehehe... Alltid likemektig imponert over hvordan trådene her inne sporer heeeeeeeeelt av til tider :å Når man går inn på en slik tråd med mange svar, så vet man at det bare er å hente kaffekoppen (evnt popcorn). Sånn Kira, da setter vi oss til rette.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå