Gå til innhold

Hva synes du er toppen av latskap? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferdig stekt kjøttdeig... -.-

Ferdig omelettrøre.

Å la mynter bli liggende pÅ bakken fordi man ikke gidder Å bøye seg :P

Å sitte i sofaen Å nær tørste ihjel, men heller vente til noen andre skal ut pÅ kjøkkenet og heller fÅ de til Å hente drikke 0=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toppen av latskap: sitte på senga og ønske at man lå...

Skrevet

For min del er det overhodet ikke latskap å kjøre til postkassen, for den ligger nesten 7 km unna. Men det er ikke alltid jeg gidder å kjøre så langt bare for litt post. Kanskje jeg er litt lat.

Mannen min er veldig lat. Han kjører til naboen i huset ved siden av. Jeg hadde ikke orket å sette meg inn i bilen på den avstanden engang (han kan hoppe gjennom hekken, og da er det maks 50 m fra dør til dør). I stedet kjører han ut på veien, rundt huset og rundt naboens hus for å parkere nærmest mulig ytterdøra. En strekning på kanskje 200 m. Har lurt på om det er slik folk på landet er, for det er mange som ALLTID bruker bilen. Han som bor over gata for oss kjører til busstoppet, som ligger så nært at han kan se busstoppet hjemmefra. Maks fire minutter å gå.

Skrevet

Ferdig pissabunn, ferdig pannekakerøre og vaffelrøre. Syns det er en skremmende utvikling. Det blir lagt opp til at folk skal bli latere og latere ja.

Hæ? Hva er ferdig pissabunn? Mener du ferdigpissa bunn? For DET holder jeg meg langt unna!!!

sorry en trykkfeil skulle jo være pizzabunn

Skrevet

Jeg??!?

Helt forkastelig -men har ligget hele dagen pal på sofaen, mens rot og mat og unger og lekser flyter........

.....har DEN dagen, da jeg innser at de 30 ukene jeg har igjen kommer til å bli laaaaaange:-/

Syns forresten Toro er skikkelig digg!!! alt til sin tid....

Skrevet

Fjordland!!

Spiste det i dag igjen, for jeg er for lat til å lage mat....Samboeren ringte meg og spurte hvilken fjordland rett jeg hadde i dag, så det er vel et dårlig tegn....Han lager all middag her i huset for å si det slik ;)

p.s. jeg har verdens beste samboer ;) ;) ;)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

[quote name=Ei rosa og en blå:)' timestamp='1350320815' post='144638676]

Ferdig oppskjært løk

Finnes det? Det hadde jeg kjøpt i tilfelle!

Tårene renner og det svir som f... hver gang jeg kutter løk ^_^

Gjest pizzadilla
Skrevet

Å ikke gidde Å lage matpakke til ungen sin for skole/barnehage, Klage nÅr barnehagen da vil at foreldre skal kjøpe inn mat etter tur. Eller Å kreve at ungen skal fÅ middag i barnehagen....

HvorfÅr fÅr slike folk unger?!

Gjest pizzadilla
Skrevet

oj de åååååene irriterte meg...hehe!!

Gjest sug lut
Skrevet

Å kjøpe ferdigknekte egg, ferdigstekt kjøttdeig og ferdigrevet ost.

Skrevet

Sitte 9 timer foran dataen og mene at man ikke har hatt tid til å sette egen oppvask inn i maskina og ikke har hatt tid til å dusje og da gå å legge seg kl 17 fordi man er så sliten... Grrrrr... Mannen har blitt så lat at bare det er grunn nok til å hive ham på dør snart..

den er irriterende.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden skjønner jeg at jeg har gått glipp av mye.... Visste ikke at det fantes ferdig oppskåret løk, ferdigstekt kjøttdeig og ferdig omlettmiks. Kanskje like så greit egentlig!

Skrevet

Å settee glass pÅ benken rett over oppvaskmaskinen istedetfor Å sette dem inni.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ferdig omelettmiks er vel det nærmeste jeg kan tenke meg toppen av latskap.

Skrevet

haha... av og til når man har fått litt for lite søvn kjennes det faktisk som en veldig god ide å sitte i dusjen....;-)

Gjest sug lut
Skrevet

Å sitte i dusjen...

Ah, for en deilig tanke - dusjstol!
Skrevet

det hender jeg hiver et plagg på vask fordi jeg ikke gidder å brette det og legge i skapet akkurat da:/

Skrevet

å ta frem en ny dorull, for å slippe å bruke sist rest av forrige rull - blir den tom, må den jo skiftes!

Skrevet

Ferdig pissabunn, ferdig pannekakerøre og vaffelrøre. Syns det er en skremmende utvikling. Det blir lagt opp til at folk skal bli latere og latere ja.

Tror jeg foretrekker ferdig pizzabunn, foran ferdig pissa bunn

Skrevet

Jeg går i postkassen 1 gang hver 14 dag, fordi jeg synest det er for tungt å løfte opp lokket på kassen. Tror jeg er litt lat, ja

Skrevet

Å være så trøtt som jeg er nå og bare ville legge meg - men lar være å forlate sofaen fordi jeg er nødt å legge på sengetøy først...;-) Venter på at mannen skal bli akutt trøtt...;-)

Skrevet

Å sitte i dusjen...

Ah, for en deilig tanke - dusjstol!

det har æ:) veldig realt av Å t, værtfall nÅr ryggen e vond:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...