Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 kjenner en som ikke kjøper tannkremtuber med skrukork pga "det er så tungvint å måtte skru helt av og så på igjen..." eeeh?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Bremsespor i trusa når man er over 12 år
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 kjenner en som ikke kjøper tannkremtuber med skrukork pga "det er så tungvint å måtte skru helt av og så på igjen..." eeeh? Jammen, det er jo tungvint
<3 2G <3 Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 Ferdig pannekaker er en gudegave for oss som ikke får til på noe måte å steke de selv. Ferdig Omelettrøre er toppen av latskap ja!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #8 Skrevet 15. oktober 2012 Å ha barna i barnehage nÅr de ikke trenger Å være der.
stinkdyr Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2012 Å ha barna i barnehage nÅr de ikke trenger Å være der. der kom den ja..
stinkdyr Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 15. oktober 2012 Ferdig pannekaker er en gudegave for oss som ikke får til på noe måte å steke de selv. Ferdig Omelettrøre er toppen av latskap ja! Enig med deg ang ferdigpannekaker, skal faktsk akkuratt til å spise det:-)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 15. oktober 2012 #12 Skrevet 15. oktober 2012 Ferdig pissabunn, ferdig pannekakerøre og vaffelrøre. Syns det er en skremmende utvikling. Det blir lagt opp til at folk skal bli latere og latere ja.
blå2010+rosa2013 Skrevet 15. oktober 2012 #13 Skrevet 15. oktober 2012 Ferdig pissabunn, ferdig pannekakerøre og vaffelrøre. Syns det er en skremmende utvikling. Det blir lagt opp til at folk skal bli latere og latere ja. Jeg er så glad for ferdig pizzabunn for uansett hvor mange ganger jeg har prøvd så får jeg aldri til å lage fra bunnen av. Har stått mange kvelder å vært rimelig irritert på en hullete og kranglete deig.
Steget Skrevet 15. oktober 2012 #14 Skrevet 15. oktober 2012 Mannen min mener det er elektrisk garasjeportåpner. jeg, derimot, mener det er praktisk og tidssparende, og har det på ønskelista hvert år!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. oktober 2012 #15 Skrevet 15. oktober 2012 elektrisk garasjeportåpner har vi, og det er utrolig praktisk! Ikke latskap i det hele tatt:P
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #16 Skrevet 15. oktober 2012 Ferdig pissabunn, ferdig pannekakerøre og vaffelrøre. Syns det er en skremmende utvikling. Det blir lagt opp til at folk skal bli latere og latere ja. Hæ? Hva er ferdig pissabunn? Mener du ferdigpissa bunn? For DET holder jeg meg langt unna!!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #17 Skrevet 15. oktober 2012 Alt som liksom kan utsettes til imorgen -.- Imorgen er jo hverdag, så det blir til at jeg blir lei og gjør det selv
Lisjtuppa Skrevet 15. oktober 2012 #18 Skrevet 15. oktober 2012 Samboer som setter tomme melkekartonger på kjøkkenbenken
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #19 Skrevet 15. oktober 2012 Ferdig pissabunn, ferdig pannekakerøre og vaffelrøre. Syns det er en skremmende utvikling. Det blir lagt opp til at folk skal bli latere og latere ja. Hæ? Hva er ferdig pissabunn? Mener du ferdigpissa bunn? For DET holder jeg meg langt unna!!! Og hva er ferdigpissa bunn?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #20 Skrevet 15. oktober 2012 Ferdig pissabunn, ferdig pannekakerøre og vaffelrøre. Syns det er en skremmende utvikling. Det blir lagt opp til at folk skal bli latere og latere ja. Hæ? Hva er ferdig pissabunn? Mener du ferdigpissa bunn? For DET holder jeg meg langt unna!!! Og hva er ferdigpissa bunn? En bunn som har blitt pisset på selvfølgelig... Ferdigpissa bunn, klar til servering med nydelig gyllen farge...
Galskapens overhode Skrevet 15. oktober 2012 #22 Skrevet 15. oktober 2012 Sitte 9 timer foran dataen og mene at man ikke har hatt tid til å sette egen oppvask inn i maskina og ikke har hatt tid til å dusje og da gå å legge seg kl 17 fordi man er så sliten... Grrrrr... Mannen har blitt så lat at bare det er grunn nok til å hive ham på dør snart..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #23 Skrevet 15. oktober 2012 Sånn der som spyler deg bak så du slipper å tørke
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 15. oktober 2012 #24 Skrevet 15. oktober 2012 Bli sittende å se på noe hjernedødt på tv som du egentlig hater fordi du ikke orker å reise deg opp for å hente fjernkontrollen som ligger 2 meter unna
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. oktober 2012 #25 Skrevet 15. oktober 2012 Ferdig omletrøre, kjøre til butikken som er 200 meter unna (så lenge du ikke har storhandel med flere poser i tankene,) kjøre til postkassa. Også å mase om en mateske som skulle vært vasket, og i stedenfor å bruke kost og børsta, så venter du på at samboeren skal starte opp en oppvaskaskin! Late mannfolket :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå