Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #27 Skrevet 14. oktober 2012 Aner ikke. har tre unger. Så har jo ehm, 70 dager tilgjengelig (eller noe sånt) Så har vel gaaaanske mange igjen:p
geitemarken Skrevet 14. oktober 2012 #28 Skrevet 14. oktober 2012 Aner ikke. har tre unger. Så har jo ehm, 70 dager tilgjengelig (eller noe sånt) Så har vel gaaaanske mange igjen:p Du har jo ikke 15 dager pr barn, men 15 dager tilsammen på alle tre barna. Det samme har din mann, så hvis dere ikke har brukt alle eller har fått innvilget ekstra dager for kronisk syke barn så har dere 30 dager igjen (som jo ikke er lite det heller)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #29 Skrevet 14. oktober 2012 Aner ikke. har tre unger. Så har jo ehm, 70 dager tilgjengelig (eller noe sånt) Så har vel gaaaanske mange igjen:p Du har jo ikke 15 dager pr barn, men 15 dager tilsammen på alle tre barna. Det samme har din mann, så hvis dere ikke har brukt alle eller har fått innvilget ekstra dager for kronisk syke barn så har dere 30 dager igjen (som jo ikke er lite det heller) Har 15 ordinære dager (dvs. 30 tilsammen) og 20 dager hver innvilget grunnet (to) kronisk syke barn. Så det blir faktisk 70.
geitemarken Skrevet 14. oktober 2012 #30 Skrevet 14. oktober 2012 Aner ikke. har tre unger. Så har jo ehm, 70 dager tilgjengelig (eller noe sånt) Så har vel gaaaanske mange igjen:p Du har jo ikke 15 dager pr barn, men 15 dager tilsammen på alle tre barna. Det samme har din mann, så hvis dere ikke har brukt alle eller har fått innvilget ekstra dager for kronisk syke barn så har dere 30 dager igjen (som jo ikke er lite det heller) Har 15 ordinære dager (dvs. 30 tilsammen) og 20 dager hver innvilget grunnet (to) kronisk syke barn. Så det blir faktisk 70. Tok høyde for den Bra at dere har fått innvilget dager ekstra, man kan i perioder trenge det med kroniske syke barn. Glemte å svare at jeg har 5 dager igjen, og mannen har 8 dager igjen. For oss starter gjerne "sesongen" i disse tider.
OnTheRun Skrevet 15. oktober 2012 #31 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har faktisk aldri brukt en syk-barn-dag, og mannen min har kanskje brukt en?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 15. oktober 2012 #33 Skrevet 15. oktober 2012 Er student og kan bare være borte 5 dager i semesteret. Har vært borte 7 dager allerede, 1 på meg og 6 på henne da hun hadde vannkopper. Så det blir nok ekstraoppgave på meg etter jul.... Gjesp.....
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 15. oktober 2012 #34 Skrevet 15. oktober 2012 Har ikke brukt en eneste. Har nok verdens friskeste unger:) *bank i bordet* Du må ikke jinxe det! Skrev nøyaktig det samme som deg for vel 1 år siden. Hadde brukt 1 dag av mine 15, og mannen ingen. Følte vi hadde verdens friskeste unger, og året før hadde vi også minimalt med sykdom. Vel... Nå har jeg 4 eller 5 dager igjen av 15, og mannen tilsvarende. Var nesten kronisk syk fra januar til mars i år. Blhæ! Håper vi holder oss friske nå framover i det minste
Fire småtroll Skrevet 15. oktober 2012 #35 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har ikke brukt noen dette året, og det har ikke mannen heller, så vi har alle 15 dagene igjen begge to. Har vært lite sykdom på ungene og det lille som har vært har vært på helger og fridager.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #36 Skrevet 15. oktober 2012 vi har ikke brukt sykt-barn dag på lenge. Barna er nesten ikke yske, også jobber mannen tidlig/sent annenhver dag. Så vi har vært heldig og truffet på dager han er hjemme på formiddagen alikevel, også kommer jeg hjem før han drar på jobb... Men føler at vi har vært forskånet så lenge for sykdom at vi nok snart får bruk for alle sykebarndager vi har, samt egenmeldinger og permisjon uten lønn og alt...Forberedt på det verste føler jeg....BURDE jo gå rundt og være glad for god helse til alle sammen, men føler vi har levd på "flaks"..... Ja, ja..Sånn går no dagan....Kanskje er vi "Immunfamilie"???? Hadde jeg bare kunne senke skuldrene og faktisk TRO det, så...Men neida, her går jeg og gruer for noe som kanskje kommer,- eller ikke,- bare for og risikere og ha tatt sorgen på forskudd go få den to gang i stedet
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #37 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg tror vi har brukt en dag hver i år. Det var første gangen jeg brukte, så jeg måtte "lære det" ! (barnet er 4,5 år)
LuksusLiv Skrevet 15. oktober 2012 #39 Skrevet 15. oktober 2012 Det vet jeg ikke, men vi har nok de fleste igjen. Ungene er mindre og mindre syke, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #40 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har vel 28dager igjen tror jeg. Jeg ble rådet om å søke ekstra sykedager av legene for litt siden, men ser ikke helt vitsen i det når det er så få dager jeg har trengt å være hjemme med to barn. Pappan har aldri ungene når de er syke, såvidt han ser de når de er friske også. Men siden jeg og min mann jobber turnus går det veldig greit selv om ungene er syke.
Musemorbr / Skrevet 15. oktober 2012 #41 Skrevet 15. oktober 2012 I dag har vannkoppene vart i tre uker, så jeg er glad jeg er hjemmeværende, ellers hadde det nok vært problematisk. Pappaen har tatt en sykt barn dag, og det var den dagen vi var hos legen.
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. oktober 2012 #42 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Har brukt 3,5 dager, så har igjen 9,5. Faren deres har vel brukt 4 og har igjen 3 (tror jeg). Har egentlig vært hjemme en del mer, men ofte en del hjemmefra, så fører ikke like mye på sykt barn som jeg kunne gjort. Endret 15. oktober 2012 av *bolla pinnsvin*
TPK Skrevet 15. oktober 2012 #43 Skrevet 15. oktober 2012 Har ikke brukt noen i år, men jeg har permisjon, så det er ikke fordi barna ikke har vært syke...
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 15. oktober 2012 #45 Skrevet 15. oktober 2012 Har igjen alle, men har vært hjemme i permisjon siden slutten av januar Mannen har brukt en dag, men det var fordi både ungene og jeg lå rett ut.
Gjest April barn <3 Skrevet 15. oktober 2012 #46 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har alle igjen. Mannen min har syv igjen.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #47 Skrevet 15. oktober 2012 Har igjen 15. Mannen har hatt permisjon, og jeg har vert sykemeldt da. Men, ingen av ungene har vert syke enda. Vesla hadde omgangsyken forrige uke, men da hadde hun uansett fri fra bhg. (høstferie)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå