Gå til innhold

Har dere mange sykt-barn dager igjen dette året?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en del igjen,men er først nå på høsten de er blitt brukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4. Mannen har 5 igjen.

Gjest overlord
Skrevet

Har ikke brukt en eneste. Har nok verdens friskeste unger:) *bank i bordet*

Skrevet

Ungene er ikke så ofte syke så hverken jeg eller mannen har brukt noen foreløpig i år. Brukte en hver i fjor.

Skrevet

Hvordan er reglene? Er det et kalenderår eller fra første gang barnet er sykt?

Skrevet

Hvert kalenderår. Så får nye dager etter nyttår.
Skrevet

Har kun brukt 4-5 sånne dager på de 8 årene jeg har vært mamma... Ingen de to-tre siste årene.

Skrevet

Har igjen 15 dager (mannen er student), men har vært sykmeldt da, så derfor det ikke har gått bort noen dager.

Blir nok annerledes til neste høst da minste begynner i bhg...

Skrevet

Er det 10 dager man har? Da har jeg i så fall 9 igjen. Mannen har ingen (i utgangspunktet). Frøkna har passet på å bli syk når hun uansett har fri (streiken som var, og nå tilfeldigvis når mamma bor hos oss et par dager :P

Skrevet

Det kommer ann på hvor mange barn du har. Har du ett eller to barn, har du 10 dager. Har du tre eller mer, så har du 15 dager. Hver.

Skrevet

Jeg har 1 i minus :-( Hadde et skikkelig sjau med omgangssjuke x 2, bronkitt og vannkopper på begge ungene, og før vi visste ordet av det hadde både mannen og jeg brukt opp alle dagene + at vi hadde tatt en hver for mye. Og dette var allerede i februar! Heldigvis har de ikke vært syke etter dette, og håper dette varer ut året :-)

Skrevet

Det telles fra første brukte sykbarndag. dvs er barnet syk 10 dager i des får du ikke nye 10 dager i januar...

Skrevet

Det følger kalenderåret.. Ved egenmelding følger det første fraværsdag.

Skrevet

Jeg aner faktisk ikke! Men tror det er noen igjen, for de er ikke så mye syke de to knottene mine.

Skrevet

Det telles fra første brukte sykbarndag. dvs er barnet syk 10 dager i des får du ikke nye 10 dager i januar...

Skrevet

Sludder og pølsevev!

Egenmeldinger gjelder de siste 12 mnd, og sykt barn-dager går på kalenderår.

Skrevet

Det er feil. Det er pr. kalenderår.
Skrevet

Jeg har bare brukt en, jobber ikke 100% og gutten min hadde bare 60% plass i bhgen frem til august. Brukte ingen i fjor og mannen har vel brukt 1 eller 2 dager det siste året.

Skrevet

Det er feil. Det er pr. kalenderår.

Beklager, sjekket på NAV nettopp å det stemmer at jeg tok feil. Ligger i halvsøvne på sofaen så burde kanskje ikke svare på noe mer denne kvelden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...