CaptainHindsight Skrevet 2. desember 2012 #26 Skrevet 2. desember 2012 he he jeg trodde du mente avkuttet penis... en med avkuttet penis tror jeg ikke at jeg kunne levd med, men en som ikke har forhud ser jeg ikke noe problem med (har hørt at de er mer utholdende i senga også, men iom at jeg aldri har prøvd det kan det jo være en myte). Synes ikke noe om at det gjøres på små babyer, men de blir jo ikke skadet av det. Man kan fint leve uten forhud! *Provosert* Man tar ikke skade av det? Virkelig? Visste du at ca. 100 guttebarn dør på amerikanske sykehus hvert år på grunn av denne idiotiske skikken? Visste du at tusenvis av menn sliter på grunn av foreldrenes valg? Forhuden er der av en grunn. Til spørsmålet: Jeg er gift med en omskåret mann (Men han har gjort en "foreskin restoration" for å i det hele tatt kunne fungere seksuelt) og jeg hadde ikke gått igjennom det en gang til om jeg kunne hatt et valg, nei.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #27 Skrevet 2. desember 2012 he he jeg trodde du mente avkuttet penis... en med avkuttet penis tror jeg ikke at jeg kunne levd med, men en som ikke har forhud ser jeg ikke noe problem med (har hørt at de er mer utholdende i senga også, men iom at jeg aldri har prøvd det kan det jo være en myte). Synes ikke noe om at det gjøres på små babyer, men de blir jo ikke skadet av det. Man kan fint leve uten forhud! Og man kan fint leve med hull i ørene valg er valg ??? Anonym poster: 6d172de90d9a892fce3c2967e1daa952
Gjest yrild Skrevet 2. desember 2012 #28 Skrevet 2. desember 2012 he he jeg trodde du mente avkuttet penis... en med avkuttet penis tror jeg ikke at jeg kunne levd med, men en som ikke har forhud ser jeg ikke noe problem med (har hørt at de er mer utholdende i senga også, men iom at jeg aldri har prøvd det kan det jo være en myte). Synes ikke noe om at det gjøres på små babyer, men de blir jo ikke skadet av det. Man kan fint leve uten forhud! *Provosert* Man tar ikke skade av det? Virkelig? Visste du at ca. 100 guttebarn dør på amerikanske sykehus hvert år på grunn av denne idiotiske skikken? Visste du at tusenvis av menn sliter på grunn av foreldrenes valg? Forhuden er der av en grunn. Til spørsmålet: Jeg er gift med en omskåret mann (Men han har gjort en "foreskin restoration" for å i det hele tatt kunne fungere seksuelt) og jeg hadde ikke gått igjennom det en gang til om jeg kunne hatt et valg, nei. Nei jeg visste ikke det. Man lærer så lenge man lever. Som sagt ville jeg aldri ha gjort det med mine egne barn, men kjenner jo en haug som er omskåret og iom at praktisk alle blir omskåret i USA så er vel også sjansen for at noe skal gå galt hvis man gjør det hos en god lege veldig liten (det er alltid risiko ved operasjoner).
CaptainHindsight Skrevet 2. desember 2012 #29 Skrevet 2. desember 2012 he he jeg trodde du mente avkuttet penis... en med avkuttet penis tror jeg ikke at jeg kunne levd med, men en som ikke har forhud ser jeg ikke noe problem med (har hørt at de er mer utholdende i senga også, men iom at jeg aldri har prøvd det kan det jo være en myte). Synes ikke noe om at det gjøres på små babyer, men de blir jo ikke skadet av det. Man kan fint leve uten forhud! *Provosert* Man tar ikke skade av det? Virkelig? Visste du at ca. 100 guttebarn dør på amerikanske sykehus hvert år på grunn av denne idiotiske skikken? Visste du at tusenvis av menn sliter på grunn av foreldrenes valg? Forhuden er der av en grunn. Til spørsmålet: Jeg er gift med en omskåret mann (Men han har gjort en "foreskin restoration" for å i det hele tatt kunne fungere seksuelt) og jeg hadde ikke gått igjennom det en gang til om jeg kunne hatt et valg, nei. Nei jeg visste ikke det. Man lærer så lenge man lever. Som sagt ville jeg aldri ha gjort det med mine egne barn, men kjenner jo en haug som er omskåret og iom at praktisk alle blir omskåret i USA så er vel også sjansen for at noe skal gå galt hvis man gjør det hos en god lege veldig liten (det er alltid risiko ved operasjoner). Antall omskårede i USA har gått kraftig ned de siste årene, nå er det vel ned fra omtrent 100% til 30%. Risikoen ved omskjæring (Også senkomplikasjoner) er mellom 5-55%. Som sagt: Ca. 100 gutter dør på sykehus hvert år. De fleste blør ihjel. Selv i Norge har dette skjedd. Dette på toppen av at det er grove brudd på menneskerettighetene. Omskjæring er faktisk ikke noe som bør bagatelliseres, det er grov barnemishandling, og en ufyselig handling som ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn.
det er berre mordi Skrevet 2. desember 2012 #30 Skrevet 2. desember 2012 Lite som er så dyrisk som en evnukk;)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. desember 2012 #31 Skrevet 2. desember 2012 min mann er omskåren, og det har jeg aldri hatt problemer med... Han hadde for trang forhud da han var liten.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #32 Skrevet 2. desember 2012 Tja... Omskåret er helt klart estetisk penere, synes jeg. Og liker bedre oralsex på en som er omskåret, synes det er ekkelt med den myke forhuden i munnen. Men vet at enkelte har problemer med nedsatt følsomhet, og jeg synes faktisk det er dritkjedelig med minst halvtimes samleie hver gang (det kan gjerne ta lang tid inkludert alt, men 10 minutter inn-ut action holder lenge altså) Hadde aldri omskåret min sønn, det hadde fått være hans valg i voksen alder. Mannen min er ikke omskåret, så det spiller ingen rolle for meg. Anonym poster: 750d8f3332bbfc1b19ce38ff6b71dc96
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #33 Skrevet 2. desember 2012 Tja... Omskåret er helt klart estetisk penere, synes jeg. Og liker bedre oralsex på en som er omskåret, synes det er ekkelt med den myke forhuden i munnen. Men vet at enkelte har problemer med nedsatt følsomhet, og jeg synes faktisk det er dritkjedelig med minst halvtimes samleie hver gang (det kan gjerne ta lang tid inkludert alt, men 10 minutter inn-ut action holder lenge altså) Hadde aldri omskåret min sønn, det hadde fått være hans valg i voksen alder. Mannen min er ikke omskåret, så det spiller ingen rolle for meg. Anonym poster: 750d8f3332bbfc1b19ce38ff6b71dc96 Synes du? Var sammen med en som var omskåret og synes den så helt rar ut, innskrumpet liksom. og forandring i fargen der arrer var. Anonym poster: 6d172de90d9a892fce3c2967e1daa952
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #34 Skrevet 2. desember 2012 Jeg synes det er finest når de ikke er omskåret, og mannen min har til og med litt ekstra forhud, det bryr ikke meg noe når jeg skal suge ham. Stønningen hans gjør det verdt det og tenner meg såpass at jeg glemmer hvordan han ser ut:) Anonym poster: c1ee10d70a254ab9454a76571fa1cb7f
3 nøtter til Askepott Skrevet 2. desember 2012 #35 Skrevet 2. desember 2012 Eg ler meg ihjel, mannen min også. Avkuttet penis? Seriøst Hi? Dum som ett fugleskremsel!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå