Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Sånn som bl.a. jøder driver med, altså kjønnslemlestelse?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Avkuttet penis ? Er du ikke helt frisk ? de har da ikke kutta av penisen gjøkhue. De har fjernet forhuden. Herrefred. Og ja, jeg er gift med en mann som har kutta av penisen. Fy fader du må være det dummeste neket jeg har vært borti.
Gjest Heartbroken Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Her tror jeg det er noe du ikke har fått helt med deg
Gjest yrild Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 he he jeg trodde du mente avkuttet penis... en med avkuttet penis tror jeg ikke at jeg kunne levd med, men en som ikke har forhud ser jeg ikke noe problem med (har hørt at de er mer utholdende i senga også, men iom at jeg aldri har prøvd det kan det jo være en myte). Synes ikke noe om at det gjøres på små babyer, men de blir jo ikke skadet av det. Man kan fint leve uten forhud!
Linn2007 Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg kunne nok vært sammen med en omskåret mann, tror ikke det innebærer nedsatt funksjonalitet
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. oktober 2012 #8 Skrevet 14. oktober 2012 Kunne aldri vært sammen med en mann med avkappet penis da sex er veldig viktig for meg. En med omskåret forhud derimot kunne jeg vært sammen med. Aldri prøvd det, men det har vel ikke noe å si for min del.
Gjest sandyBay1 Skrevet 14. oktober 2012 #10 Skrevet 14. oktober 2012 Var sammen med en som var omskjært ja. og ingen forskjell på å ha sex nei!! Seriøst?? Avkutta penis???
Von Hertelhofen Skrevet 14. oktober 2012 #12 Skrevet 14. oktober 2012 Menn med avkuttede peniser tror jeg er ekstremt sjeldne, så den problemstillingen er vel så og si uinterresant for meg. Men snakk om uflaks hvis en treffer "drømmemannen" og han ikke har penis... Når det gjelder omskjæring derimot, så hadde ikke det vært en dealbreaker. Litt rart hadde det nok vært, men hadde blitt vant med det.
<3 2G <3 Skrevet 14. oktober 2012 #13 Skrevet 14. oktober 2012 Har prøvd begge deler og liker begge deler, har ikke noe favoritt. Så lenge han kan å bruke den er det ikke viktig med litt mer hud eller ikke....
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #14 Skrevet 14. oktober 2012 Avkuttet penis ? Er du ikke helt frisk ? de har da ikke kutta av penisen gjøkhue. De har fjernet forhuden. Herrefred. Og ja, jeg er gift med en mann som har kutta av penisen. Fy fader du må være det dummeste neket jeg har vært borti. Haha, det var da voldsomt da! Går an å missforstå ting vettu
*SommerFrisk* Skrevet 14. oktober 2012 #15 Skrevet 14. oktober 2012 he he jeg trodde du mente avkuttet penis... en med avkuttet penis tror jeg ikke at jeg kunne levd med, men en som ikke har forhud ser jeg ikke noe problem med (har hørt at de er mer utholdende i senga også, men iom at jeg aldri har prøvd det kan det jo være en myte). Synes ikke noe om at det gjøres på små babyer, men de blir jo ikke skadet av det. Man kan fint leve uten forhud! Og man kan fint leve med hull i ørene valg er valg
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #16 Skrevet 14. oktober 2012 Tja, en mann uten penis kunne vært noe.... Er ikke så innmari glad i sex, så kunne vel funnet på noe alternativt når behover ble for stort Men stakkars mann da
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #17 Skrevet 14. oktober 2012 Ler så vi holder på å krepere her ( jeg og mannen min med sin avkutta penis ( omskjært ). Haha. Han sa faktisk : Trodde virkelig kvinnfolk var smartere enn en brødboks. Men neida....hahaha.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. oktober 2012 #18 Skrevet 14. oktober 2012 Hehe.. Altså, nå er jeg i prinsippet imot omskjæring av små barn, enten det nå gjelder gutter eller jenter. Men altså, å sammenligne det med en avkappa penis blir vle å dra det litt for langt. Nå har jeg vært sammen med en omskåret mann, og jeg kan ikke si at det var den enorme forskjellen på en med forhud, akkurat. Regner derimot med jeg ville ha merka forskjell om han mangla hele stasen!
happiness4life Skrevet 14. oktober 2012 #19 Skrevet 14. oktober 2012 Foretrekker faktisk "avkuttet penis" har massevis av erfaring med begge typer penis og enten er alle de jeg har vært med som har forhud jæævlig lite renslig (kukost!!! ÆSJ!!) eller så er det lettere å holde de rene når penisen er uten hette
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 14. oktober 2012 #20 Skrevet 14. oktober 2012 Foretrekker faktisk "avkuttet penis" har massevis av erfaring med begge typer penis og enten er alle de jeg har vært med som har forhud jæævlig lite renslig (kukost!!! æSJ!!) eller så er det lettere å holde de rene når penisen er uten hette æsj, da har de nok bare vært urenslige... =/ Jeg har vært sammen med en omskjært mann, var ikke noe problem. Men en mann uten penis hadde nok vært litt verre. Hehehe.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 14. oktober 2012 #21 Skrevet 14. oktober 2012 Fnise, kukost er der fineste ordet jeg vet, nest etter sædost <3
happiness4life Skrevet 14. oktober 2012 #22 Skrevet 14. oktober 2012 Fnise, kukost er der fineste ordet jeg vet, nest etter sædost <3 grusomt ord med det beskriver det jo ganske bra!
<3 2G <3 Skrevet 15. oktober 2012 #23 Skrevet 15. oktober 2012 Foretrekker faktisk "avkuttet penis" har massevis av erfaring med begge typer penis og enten er alle de jeg har vært med som har forhud jæævlig lite renslig (kukost!!! ÆSJ!!) eller så er det lettere å holde de rene når penisen er uten hette Huff, tro du har vært uheldig ja, har ikke opplevd mye slik med de med jeg nei.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #24 Skrevet 15. oktober 2012 Hahahaha, trodde noen hadde møtt en mann uten penis jeg nå også var det bare snakk om en som manglet forhuden Ja, jeg kunne vært sammen med en omskjært mann, er da virkelig ikke store forskjellen, den mangler bare lua...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #25 Skrevet 15. oktober 2012 Foretrekker faktisk "avkuttet penis" har massevis av erfaring med begge typer penis og enten er alle de jeg har vært med som har forhud jæævlig lite renslig (kukost!!! æSJ!!) eller så er det lettere å holde de rene når penisen er uten hette Første mannen jeg var sammen med som jeg skulle gi en bj.... vel, det har liksom aldri fristet igjen.... urgh!!!! Så skal en mann ha meg til å gjøre en bj på ham så vil jeg omtrent ha skriftlig bekreftelse på at alle kriker og kroker og rynker og... ja, dere skjønner tegningen... er rengjort... Har aldri hatt en mann som har vært omskjært, kanskje det er løsningen på å få lyst til å gjøre det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå