Gå til innhold

Sluttet på p-piller i dag dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At han er 38 er ingen garanti for "skikkelig fyr".

Men satser på at din fyr er det :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

At han er 38 er ingen garanti for "skikkelig fyr".

Men satser på at din fyr er det :)

Nei absolutt ikke, men han har vært i langt forhold så han klarer det:) og har en sønn på 9 år 50% så to viktige ting, engasjert pappa ikke redd for A4 livet :) nei altså blir spennende han er dødelig kjekk og ser ikke eldre ut enn 30:D

Skrevet

Jeg gadd ikke å begynne igjen etter at jeg fikk småtten.

Føler meg mye bedre, og det er HELT klart at p piller er skikkelig preventivt... Jeg mistet nemlig sexlysten veldig.

Nå er det helt tjo-og-hei igjen, så det skulle ikke forundre meg om hele slankekuren var en kjempe waste of time, og plutselig sitter jeg her tjukk og rund igjen.

But, but...

Skrevet

P-piller er superpreventivt hos meg også. Ingen lyst gir få unger...

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Her var det p- ring som Var preventivt nerden har sagt at han flytter ut hvis jeg begynner med hormonell prev igjen. Så her er det kobberspiral.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Her forsvinner ikke lysten med mindr ejeg går på hormonspiral. Så det var preventivt som fytti!

men nå angrer jeg litt på at jeg sluttet fordi:

1 Jeg dater en fyr jeg har lyst på hele tiden...

2 Noe "der nede" har bestemt seg for å gi meg menslignende smerter kronisk nå. Damn it. Kanskje kroppent renger tid på å venne seg til sin nye hormonfrie tilværelse?

Noen som vet?

Skrevet

Ettersom du har slutta på piller har du "supermens" i vente. Det får i alle fall jeg..

Ellers synes jeg bivirkningen ingen mens er verd alt i verden så jeg har piller selv om mannen er klipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...