Gjest Ziva Skrevet 15. oktober 2012 #26 Skrevet 15. oktober 2012 At han er 38 er ingen garanti for "skikkelig fyr". Men satser på at din fyr er det
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. oktober 2012 #27 Skrevet 15. oktober 2012 At han er 38 er ingen garanti for "skikkelig fyr". Men satser på at din fyr er det Nei absolutt ikke, men han har vært i langt forhold så han klarer det:) og har en sønn på 9 år 50% så to viktige ting, engasjert pappa ikke redd for A4 livet nei altså blir spennende han er dødelig kjekk og ser ikke eldre ut enn 30:D
LanzaroteJenta Skrevet 17. oktober 2012 #28 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg gadd ikke å begynne igjen etter at jeg fikk småtten. Føler meg mye bedre, og det er HELT klart at p piller er skikkelig preventivt... Jeg mistet nemlig sexlysten veldig. Nå er det helt tjo-og-hei igjen, så det skulle ikke forundre meg om hele slankekuren var en kjempe waste of time, og plutselig sitter jeg her tjukk og rund igjen. But, but...
Iiiiik Skrevet 17. oktober 2012 #29 Skrevet 17. oktober 2012 P-piller er superpreventivt hos meg også. Ingen lyst gir få unger...
Gjest Tullmusa83 Skrevet 19. oktober 2012 #30 Skrevet 19. oktober 2012 Her var det p- ring som Var preventivt nerden har sagt at han flytter ut hvis jeg begynner med hormonell prev igjen. Så her er det kobberspiral.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. oktober 2012 #31 Skrevet 19. oktober 2012 Her forsvinner ikke lysten med mindr ejeg går på hormonspiral. Så det var preventivt som fytti! men nå angrer jeg litt på at jeg sluttet fordi: 1 Jeg dater en fyr jeg har lyst på hele tiden... 2 Noe "der nede" har bestemt seg for å gi meg menslignende smerter kronisk nå. Damn it. Kanskje kroppent renger tid på å venne seg til sin nye hormonfrie tilværelse? Noen som vet?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. oktober 2012 #32 Skrevet 20. oktober 2012 Ettersom du har slutta på piller har du "supermens" i vente. Det får i alle fall jeg.. Ellers synes jeg bivirkningen ingen mens er verd alt i verden så jeg har piller selv om mannen er klipt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå