Gå til innhold

Jeg får ALDRI avlastning :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid datteren min alene.... Hun er nå snart 6 mnd og jeg er helt alene.

I kveld var jeg så sliten at jeg nesten begynte å slå til henne :-(

HUN SKRIKER !!

TIPS????

Jeg kverker snart ungen!

Kjære deg!

Send meg en personlig melding - kanskje jeg kan hjelpe deg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å..... TUSEN TAKK!!

Jeg har alltid bare hatt gode erfaringer med anonym forumet jeg.

Utrolig mange herlige jenter her!!

Jenten min roet seg akkurat :-D Puste puste...

Jeg bor i Hordaland :-)

HI

Det var dumt. Jeg bor i Troms så litt langt unna. :( lykke til, håper det ordner seg!

Skrevet

Å..... TUSEN TAKK!!

Jeg har alltid bare hatt gode erfaringer med anonym forumet jeg.

Utrolig mange herlige jenter her!!

Jenten min roet seg akkurat :-D Puste puste...

Jeg bor i Hordaland :-)

HI

Det var dumt. Jeg bor i Troms sÅ litt langt unna. :( lykke til, hÅper det ordner seg!

Tusen takk. Klem
Skrevet

Håper dere får en god natt, og gi en lyd om dere er på vei te Jæren ;)

Skrevet

Klem til deg HI! Du kan ikke ha det lett. Men det er faktisk en god ide å snakke med barnevernet, de kan hjelpe deg. Hvor bor du? Kunne godt passet snuppa di om det lar seg gjøre:)

Skrevet

#30 her. Jeg ser du bor i Hordaland.. Jeg bor i Ålesund:( dumt.. Håper det ordner seg for deg, det fortjener du!

Skrevet

TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSEN TAKK !!!

Smask til dere !!!

Hun sover ivertfall nå.. enn så lenge... :-)

HI

Skrevet

TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSEN TAKK !!!

Smask til dere !!!

Hun sover ivertfall nå.. enn så lenge... :-)

HI

Og da kommer mitt 1000-tips:

GÅ OG LEGG DEG du også!!!

Klem :)

Skrevet

Oi, høres ikke bra ut. Slike ord at du vil slå barnet osv, 6 mnd gammel bare...og du er allerde helt utslitt:( Vel, du bør absolutt kontakte helsesøster på mandag den dag! Du trenger avlastning. Barnet ditt er så liten, at det er en god grunn til at hun gråter. tenner osv osv.

Merkelig holdning av familien din altså! Ser bare rart på deg? Vet de ikke at det er slitsomt å få barn, allefall å være helt alene. hjelpes, siden du ikke får hjelp av familien så må du søke hjelp gjennom helsesøster. vær så snill.

Skrevet

Var alene i 8 år selv, 2 av de med to barn hvor minste hadde kolikk i syv måneder. Var ikke få netter jeg gråt sammen med henne.

Jeg syns du bør søke om hjelp. Barnevernet vil ikke tenke vondt om deg, snarere tvert i mot. Det krever sin kvinne (og mann) å innse at man trenger hjelp og å faktisk be om det!

Jeg bor i bergen forresten, skulle du trenge litt hjelp innimellom. Stiller lett opp så sant jeg ikke er innlagt på kk, som nå :( klem.

Det vil gå bedre med tiden.

Skrevet

Signerer resten her. Søk støtte og råd på helsestasjonen, barnevernet kan hjelpe deg med avlastning. Har du fortalt familien din hvor ille det står til med deg/dere nå, eller vil de bare ikke?

Hyler hun hele tiden er det nok greit med en legesjekk.

Om du merker at du snart klikker og faktisk vurderer å slå til ungen så ring for all del barnevernet og få avlastning, før du gjør noe du ikke kan gjøre om igjen.

Klem til deg. Jeg hadde et barn som ikke sov en hel natt hele det første leveåret, pluss kolikk og var alene, så jeg vet hvor desperat man kan være. Bor I Oslo ellers kunne jeg passe lillemor litt for deg.

Og husk, DET BLIR BEDRE ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...