BellaSuz Skrevet 13. oktober 2012 #26 Skrevet 13. oktober 2012 En miniatyrsymaskin jeg fikk da jeg var 10 år, og forlovelsesringen jeg fikk for to år siden:-) Jeg fikk også forlovelsesring julaften 2010, det er en av de beste gavene jeg har fått:-) Har dere giftet dere? Vi giftet oss i mai:-) Vi skulle gifte oss i tinghuset, men glemte (!) det da prøvingsattesten gikk ut på gyldighet. Vi har også hatt et halvår fra hverandre nå nylig, så forlovelsen får stå på hold så lenge til alt er ordentlig på plass igjen:-) Men vi venter nummer to i mars da, det er jo et steg i riktig retning. Gratulerer med giftemål forresten! :-)
Monajenten Skrevet 13. oktober 2012 #27 Skrevet 13. oktober 2012 En miniatyrsymaskin jeg fikk da jeg var 10 år, og forlovelsesringen jeg fikk for to år siden:-) Jeg fikk også forlovelsesring julaften 2010, det er en av de beste gavene jeg har fått:-) Har dere giftet dere? Vi giftet oss i mai:-) Vi skulle gifte oss i tinghuset, men glemte (!) det da prøvingsattesten gikk ut på gyldighet. Vi har også hatt et halvår fra hverandre nå nylig, så forlovelsen får stå på hold så lenge til alt er ordentlig på plass igjen:-) Men vi venter nummer to i mars da, det er jo et steg i riktig retning. Gratulerer med giftemål forresten! :-) Takk:-) Gratulerer så mye med nr. 2 på vei!! Så spennende:-) Lykke til, håper det blir giftemål på dere også:-)
min<3 Skrevet 13. oktober 2012 #28 Skrevet 13. oktober 2012 Da jeg var 8 år og fikk barbie hus av bestemor. LYKKE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå