Gå til innhold

Hva er den julegaven du har blitt mest glad for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom igjen alle sammen. Kan bli mange gode tips for andre dette! Skal på julegavehandel i morgen jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en saccosekk da jeg var 11 år, midt på 80-tallet ;-)

Skrevet

Et maleskrin da jeg var seks eller sju! :D

Gjest sandyBay1
Skrevet

En Bik Bok strikkajakke på slutten av 80 tallet

Skrevet

En flott klokke av min mann. Var helt overraskende gave som jeg har satt stor pris på og brukt i mange år. :)

Skrevet

Ei veske, faktisk! Jeg så ei spesiell og rålekker veske i en butikk utpå høsten en gang og fortalte om den til mannen min. Jeg syntes den var litt dyr, så det å kjøpe den til seg selv var uaktuelt. Så viste det seg at han i all hemmelighet, og på en ganske lut måte fant ut hvilken butikk jeg hadde vært i, og fant fram til riktig veske og ga den til meg til jul. Den omtanken og innsatsen rørte meg, og veska er fortsatt like rålekker nå 5 år etter :)

Skrevet

høye dyne og pute til både meg og min mann! HERLIG!

Skrevet

At fødselen min går fint, iom det er andre gang jeg skal igangsettes... jeg gruer meg så, og hun kommer nesten 3 uker før termin, forrige barnet kom i uke 36 , ble igangsatt da også.

Og selvsagt at datteren vår kommer til livet, i god behold.

Jeg trenger ingenting mer akkurat nå!

Hjelpes, gruer meg så forferdelig

God jul

Skrevet

Fikk en flott veske i fjor jul av min kjære svigerinne + min bror (ho kjøpte den til meg i utlandet :))

Og året før der fikk jeg en cd-spiller av mannen i hus <3

Og da jeg var liten: Barbiedukker =) Men jeg har jo satt pris på andre julegaver. Ullsokker liker jeg godt å få :) Og ullgensere til småtten vil jeg ha i år :)

Skrevet

Sånne strikka og tova nisser til å tre over brusflasker

Skrevet

Et maleskrin da jeg var seks eller sju! :D

Finfint presang dette. Nettopp noe for neven min! Herved notert og skal kjøpes inn i morgen!

Skrevet

en saccosekk da jeg var 11 år, midt på 80-tallet ;-)

Saccosekk ga jeg til nevø og niese for noen år siden. Var en kjempesuksess!!!

Skrevet

Det høres litt kult ut og samtidig litt harry :) Har du en link til hvordan de ser ut? Dette tror jeg faktisk kunne være en ide... Er de vanskelig å lage selv?

Skrevet

En miniatyrsymaskin jeg fikk da jeg var 10 år, og forlovelsesringen jeg fikk for to år siden:-)

Skrevet

fikk rosa lekestøvsuger når jeg var 4 år. husker den fremdeles! morro å se bilder fra den juleaften, jeg har på så fin kjole og støvsuger med det største smilet jeg noengang har hatt :D happy kid!

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Hver jul fikk broren min og jeg to par med hjemmestrikka ullsokker og en 50-lapp av mamma sin tante Klara :)

Høres sikkert litt rart ut, men jeg har alltid satt så stor pris på disse sokkene. Verdens beste og varmeste sokker! Nå lever hun dessverre ikke lengre, men har fortsatt noen av sokkene hun lagde.

Ellers elsker jeg å lese, så bøker står alltid høyt på min ønskeliste!

Skrevet (endret)

Det høres litt kult ut og samtidig litt harry :) Har du en link til hvordan de ser ut? Dette tror jeg faktisk kunne være en ide... Er de vanskelig å lage selv?

Eg fekk opp bilder når eg googla brusflaske nisser

Eg driv ikkje med håndarbeid, så for meg ville det vore umulig å lage sjølv. Kanskje derfor eg blir så glad for slike gaver. :-)

Svigermor har også strikka en genser til meg som eg blei veldig glad for.

Endret av Katrin77
Gjest sug lut
Skrevet

Votter strikket av venninne, glass med julekaker bakt av annen venninne, øredobber handla helt selv av ungen på julemarked.

Skrevet

Ullpledd som jeg fikk av samboeren min første jula vår sammen, hjemmestrikka ullsokker fra bestemora til samboeren og ulltøfler fra svigermor. Og JA, jeg bor i et kaldt hus!

Skrevet

Helt ærlig er den gaven jeg er blitt mest glad over den jeg fikk av min datter i fjor (hun var litt over 1,5 år). Et lerret med et nydelig maleri som har stått slik vi kan se det hver eneste dag i snart ett år:-) Håper jeg får noe hjemmelaget i år også, enten kunst eller ting man kan bruke til annet enn å mate øyet:-)

Skrevet

Da har jeg handlet. 10 julepresanger + 2 bursdagspresanger fikk jeg kjøpt i dag. I tillegg fikk jeg bestilt 1 julepresang og kjøpt diverse kalendergaver. Sjokkert over alt jeg fikk gjort i dag, og veldig, veldig glad!

Skrevet

En miniatyrsymaskin jeg fikk da jeg var 10 år, og forlovelsesringen jeg fikk for to år siden:-)

Jeg fikk også forlovelsesring julaften 2010, det er en av de beste gavene jeg har fått:-)

Har dere giftet dere? Vi giftet oss i mai:-)

Skrevet

Min vakre datter, som er frisk og fin og født på julaften :)

Ingenting kan måle seg med den gaven!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...