Gå til innhold

sofabord! glass eller ikke? hva har du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest glassbord er barnevennlig, det er jo bare å tørke av. Er jo like mye dritt på trebord som på glassbord. Vi har ikke klart glass, men sort og hvitt galss, og det viser faktisk ikke så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal ut å kjøpe oss nytt sofabord i morgen.... jeg vil ha glassbord, eller deler av sofabordet er i glass.... gubben vil ha reint trebord...

det skal sies at vi har to barn under 4 år....

hva har du i stua di??

Har glassbord men er drittlei av å vaske det hele tida!

Ønsker meg et skikkelig trebord fra Living (i marokkansk stil..?) men det passer dessverre ikke til sofaen som er U formet.

Men altså, Living har mye fint:)

Enig med din mann:-)

Skrevet

Har glassbord og angrer noe så grønnjævlig på at jeg kjøpte det! Vasker det 3 ganger om dagen og det ser ikke ut! Det tar ett minutt fra jeg vasker til støvet legger seg igjen. For ikke å snakke om fingermerkene. Og jenta mi er enda så liten at hun har ikke begynt å sette fingermerker på det engang. Ikke glass!!! :)

Skrevet

Har et sånt mørkt mumbai trebord fra bohus. Kunne aldri tent meg glassbbord. Fingermerker, riper, fare for at det

knuser eller eksploderer....Men hver sin smak :)

Skrevet

Vi kjøpte ett glassbord av vårt eldste barn når hun skulle flytte fra leiligheten sin, hadde ikke kjøpt glassbord om det ikke hadde vært for å være snill med henne altså. Og nå er det byttet ut, og det kommer ikke glassbord inn her igjen. Fint var det men ekstremt upraktisk når en har barn, fingermerker overalt. Ungene har også klart å velte det, alt på knuste men det knuste heldigvis ikke. Men spørs om de hadde hatt like flaks nestegang (14åringen som passet på en lillesøster mens vi måtte ett lite ærend, og løpe rundt borde mente hun var lurt..... Ett hysterisk barn som ringte da ja)

Vi får jo større barn, men siden vi også har noen store barn kommer vel barnebarna etterhvert og da gidder jeg ikke begynne med den vaskingen igjen. Greit å vaskebordet, men når bordet ser like ille ut etter 5min med små barn i hus så kan bordet være så fint det vil for meg. Jeg går ikke fast med vaskekluten hele dagen.

Og jeg bryr meg ikke om bordet er så fint når jeg har små barn i hus, slik som sofaen så skal den være grei og ikke for dyr, for uansett hvor forsiktige og hvor mye vi passer på så skjer det litt. Så her har vi en billig skinnsofa, for å kunne ha det enklest mulig med små barn i hus. Huset skal være for oss alle, så at det bare blir nei hele tiden blir feil. Det samme med bordet. Stilig og slik vi vil ha det blir det når ungene er større.

Skrevet

Hadde glassbord, men med 2 unger løpene rundt så var eg alltid redd for at de skulle slå seg på det, i tillegg ser du jo skitten med engang. Ville ikke kjøpt glassbord hvis du har små barn.

Skrevet

Jeg hadde aldri turt å ha glassbord med små barn. Hva hvis de smeller en leke ned i bordet og det går i tusen biter?

Vi har et gammelt og utslitt tre(laminat) bord som vi ikke gidder å bytte ut før barna er ferdige med å tegne og skrape på det.

Skrevet

Har glassbord, og det er fryktelig upraktisk! Stilig, men alltid fullt av fingermerker etter søte små hender...

Skrevet

Har et arvet trebord, og det er helt greit kjenner jeg, med en liten en som liker å slå ting nedi bordet så hadde det ikke vært bra med verken glassbord eller et nytt fint et ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...