Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 vi skal ut å kjøpe oss nytt sofabord i morgen.... jeg vil ha glassbord, eller deler av sofabordet er i glass.... gubben vil ha reint trebord... det skal sies at vi har to barn under 4 år.... hva har du i stua di??
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Vi har glassbord, og har hatt det i hele småbarnsperioden. Det ser jo ikke ut sånn av og til, men det er i det minste ærlig. Liker veldig godt glassbord, det gjør et lettere inntrykk enn trebord, synes jeg.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Vi har glassbord, og er på jakt etter noe annet for øyeblikket. Har to barn på 8 mnd og 3 år, og glassbord passer ikke inn med små barn Synes først og fremst at det er litt skummel, fordi 3-åringen har en tendens til å f.eks smelle leker hardt i bordet eller lene seg på glasset. I tillegg er det umulig å holde rent....uansett hvor mange ganger per dag jeg vasker det. Fingeravtrykk over alt. Så her er jeg på lag med gubben din
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Et trebord med glass i og et hvitt bord. Vi ble advart mot å kjøpe glassbord pga fingerflekker. Her må jeg vaske begge bordene flere ganger pr dag, flekker, smuler, tusj osv. Har småbarn, og synes glassbord er best når det gjelder småttiser og tusj. Det hvite Ikeabordet har vi byttet ut flere ganger pga tusjmerker som ikke går bort, men setter seg nedi bordet.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 Hadde glassbord. Så fikk jeg barn. Nå har jeg et gammelt trebord
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 Vi har glassbord og det så bra ut inntil vi fikk barn. Nå er de 2 og 5år og bordet har vært veldig klart for utbytting en stund allerede pga riper i glassplata. Det vi har er et billig ikeabord, så mulig andre bord ikke riper like lett... Og selvfølgelig syns fingermerker ol veldig godt, men det er det fullt mulig å vaske av.
Honningmelon Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 Glassbord hadde vi før, og jeg fikk fnatt av alle fingermerkene, så her er det uaktuelt med glass.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Vi hadde glassbord, men fant fort ut at det ikke nyttet med små barn i hus...Så her har vi byttet det ut med et i heltre
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #9 Skrevet 12. oktober 2012 Vi har vanlig "tre-bord". Hadde ikke tørt å hatt glassbord med så små barn.
Love my kidz Skrevet 12. oktober 2012 #10 Skrevet 12. oktober 2012 Da kjøper dere trebord med glass kun i midten. Gjerne med litt mønster, det er fint synes jeg Har det ikke selv, men har lyst på!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 12. oktober 2012 #11 Skrevet 12. oktober 2012 Har trebord. Glassbord og Mille passer ikke sammen
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #12 Skrevet 12. oktober 2012 Kunne aldri hatt glassbord. For det første så blir det skittent bare man ser på det, og for det andre bråker det så (feks om man skal sette et glass på bordet, så "klinger" det så høyt.), og for det tredje synes jeg det er stygt, er så "kaldt". Vi har et trebord, og er kjempe fornøyd med det
SmellyCat Skrevet 12. oktober 2012 #13 Skrevet 12. oktober 2012 Har glassbord. Hater det. Det ryker så fort vi får bytta bosted.
Gjest Gullguttene Skrevet 12. oktober 2012 #15 Skrevet 12. oktober 2012 Vi har i tre. Hadde fått angst av de fingermerkene på glasset. Og hadde vært redd for at det skulle knuse og skade barna.
Rediken Skrevet 12. oktober 2012 #16 Skrevet 12. oktober 2012 Vi har et trebord fra ikea med bitemerker rundt hele kanten. Når vesla blir eldre blir det nytt og flott glassbord. ville ikke kjøpt glassbord med så små barn, upraktsik i forhold til fingermerker og tillegg kan det knuse...
Gjøkeredet③ Skrevet 12. oktober 2012 #17 Skrevet 12. oktober 2012 Kan ikke fordra glassbord! Det skal jeg aldri ha i mitt hus igjen...
*Miss Flua* Skrevet 12. oktober 2012 #18 Skrevet 12. oktober 2012 Har trebord. Kjøpt på ellos av alle plasser, 1500kr med levering på døra inkludert da er det ikke så nøye med bordet, og vi kan kjøpe nytt når småbarnsperioden er over
Regnbuemamma Skrevet 12. oktober 2012 #19 Skrevet 12. oktober 2012 Har et massivt eikebord med glass i midten, perfekt for oss siden midten blir sjeldent brukt til annet enn pynt.. bordet er ganske stort siden det må stå i stil med sofaen
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. oktober 2012 #20 Skrevet 12. oktober 2012 Har et trebord som er litt mindre enn standard str. og jeg elsker det Har faktisk 2 venninner som har hatt glassbord og små barn og byttet det ut. Det kan være fint, men skal jo være litt praktisk også da
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 12. oktober 2012 #21 Skrevet 12. oktober 2012 Ville aldri kjøpt glassbord når dere har små barn. En ting er at de kan bli fort skitten av fingermerker osv, en helt annen ting er at de kan knuses ved uhelle. Små barn dunker gjerne ting hardt ned i bordet av og til, og treffer de da galt og det knuser... Tja, glasskår spretter ganske langt og fort når det knuses. Vi hadde glassbord (arvet) før vi fikk barn, og det ble kjapt byttet ut for å si det slik
Major HotLips Houlihan Skrevet 12. oktober 2012 #22 Skrevet 12. oktober 2012 Har glassbord med ramme av tre. Hvis jeg skulle hatt som mål å holde det plettfritt så hadde jeg ikke gjort annet enn å tørke av det bordet
blå2010+rosa2013 Skrevet 12. oktober 2012 #23 Skrevet 12. oktober 2012 Glassbord og det ser aldri ut. Sparer sånn at vi kan kjøpe nytt og titter ofte på brukthandelen etter det type bord jeg vil ha
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #24 Skrevet 12. oktober 2012 vi skal ut å kjøpe oss nytt sofabord i morgen.... jeg vil ha glassbord, eller deler av sofabordet er i glass.... gubben vil ha reint trebord... det skal sies at vi har to barn under 4 år.... hva har du i stua di?? Personlig syns jeg glassbord er superduperharry (sorry!!). Ville valgt et lyst trebord eller noe noe røft (ala drivved etc.). Husker forresten at min mor hadde glassbord da jeg vokste opp - og jeg stupte selvsagt i hjørnet på bordet og ødela tennene mine. Blod overalt. Livsfarlig
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #25 Skrevet 12. oktober 2012 Et trebord med glass i og et hvitt bord. Vi ble advart mot å kjøpe glassbord pga fingerflekker. Her må jeg vaske begge bordene flere ganger pr dag, flekker, smuler, tusj osv. Har småbarn, og synes glassbord er best når det gjelder småttiser og tusj. Det hvite Ikeabordet har vi byttet ut flere ganger pga tusjmerker som ikke går bort, men setter seg nedi bordet. Det går bort med spylerveske (eller hva det nå heter - sånn man har på vinduene i bilen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå