Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Siden du spør, så kan jeg si at den ikke var særlig pen. Litt misforhold mellom de lange armene og lengden på kjolen.

Likte bedre den det ble linker til litt lenger nede.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

http://shop.mango.co...s=1350049336229

Fin? Jeg fikk lyst til å klikke den hjem. ;)

Skal jeg være helt ærlig så syns jeg den så litt sånn "bestemor gone wild" ut.. gammeldags med et alt for kort skjørt til. Men dette er selvsagt bare min mening, jeg bryr meg svært lite om hva andre bruker av klær :)

Skrevet

Helt grei :) Hvis så har bein til det så kjør på. Lurer på hva dere går de, dere som mener den er horete... Joggedress?

Er vel ingen som har brukt ordet horete?

Mange her som synes kjolen er i korteste laget, men man trenger vel ikke gå i joggedress på julebord fordet ;)

Nå er vel mange av disse modellene 180 høye, så kjolen vil ikke bli like kort på en jente som er 10 cm kortere...

Skrevet

Nydelig kjole. Og hvis rumpa di er uten heisekran som ekstrautstyr syns jeg ikke den er for kort. Jeg gikk i en lignende like kort kjole på fjorårets julebord da jeg var høygravid. Skulle jeg liksom kle meg i et telt bare fordi jeg var gravid? Fuck janteloven.

Beklager.... fikk et bilde av "deg" som på bildet ditt, gravid og med sånn kjole og dør av latter ;)

Vet det ikke er deg på bildet, altså! ;)

Skrevet

Hi... på riktig kropp kan denne kjolen være rålekker!!

Men svært få som kan kle den med stil. Er du en av dem som kan gå med den, så gå for den!! :)

Skrevet

Nydelig kjole. Og hvis rumpa di er uten heisekran som ekstrautstyr syns jeg ikke den er for kort. Jeg gikk i en lignende like kort kjole på fjorårets julebord da jeg var høygravid. Skulle jeg liksom kle meg i et telt bare fordi jeg var gravid? Fuck janteloven.

Beklager.... fikk et bilde av "deg" som på bildet ditt, gravid og med sånn kjole og dør av latter ;)

Vet det ikke er deg på bildet, altså! ;)

Hahahah, herreguuuuuud! Nå fikk jeg også tidenes latterkrampe. Tenkte overhodet ikke på bildet mitt når jeg posta innlegget. Er et par kg mindre enn profilbildet! Takk for den :D

Skrevet

Wow, har vel aldri fått så mange svar på et innlegg før, tydelig at kjoler engasjerer. :P Jeg tror nok jeg kan kle den med stil, sa hun helt ubeskjedent, hehe. Kjolen fant jeg først inne på denne motebloggen:

http://blogg.kk.no/den-lille-sorte-2/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...