Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den var enkel og fin, men det er minst 15 år siden jeg følte meg vel i en så kort kjole, du får nyte det så lenge du føler du kan ;)

Skrevet

Ettersom du ikke står rett foran meg med den på, og er i ekstase over hvor flott du syns den er, så tillater jeg meg å si helt ærlig; jeg syns den var fæl!

Skrevet

Kunne aldri brukt noe sånt. Altfor kort. Med gjennomsiktige armer ser det også nakent ut. Ser ikke helt for meg hvilke anledning den skulle passe til.

Ikke min stil i det hele tatt, men for all del. Smaken er forskjellig.

Skrevet

Ser ut som en underkjole du skal ha på deg de 2,5 minuttene det tar for en eller annen mann å konkludere med at du vil ha sex, og det nå umiddelbart.

Skrevet

Jeg ville nok brukt sorte, tette strømpebukser til. Syns ikke det blir for kort da. Trenger jo ikke å kle seg i kjærringklær selv om man ikke er tenåring lengre. :P

Hvilken anledning? Julebord f.eks. :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Synes den var klassisk og fin jeg :)

Skrevet

uten de armene var den fin :P

Skrevet

Er jo en enkel kjole man kan fråtse i kult tilbehør til, kan sikkert bli bra til et julebord det, men som sagt altfor kort. Man er da ikke kjærring selv om man har sluttet vise underbuksa hver gang man skal sette seg ned ;)

(Bruker jo gjerne ikke tykk strømpebukse til en slik tynn penkjole)

Skrevet

synst armene såg for korte ut, ellers fin.

Men trur eg allerede har ca 14 svarte kjoler, så mitt behov er dekket. :-)

Skrevet

ikke veldig fin,men ikke min type

Skrevet

Helt grei :) Hvis så har bein til det så kjør på. Lurer på hva dere går de, dere som mener den er horete... Joggedress?

Skrevet

Hadde likt den uten de armene. Dessverre synes jeg ikke den var fin.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke den var fin. Det ble noe rart med lange ermer og så kort skjørtelengde. Synes dessuten ikke det så bra ut med gjennomsiktige ermer, hele kjolen virker rett og slett uproporsjonert.

Skrevet

Er jo en enkel kjole man kan fråtse i kult tilbehør til, kan sikkert bli bra til et julebord det, men som sagt altfor kort. Man er da ikke kjærring selv om man har sluttet vise underbuksa hver gang man skal sette seg ned ;)

(Bruker jo gjerne ikke tykk strømpebukse til en slik tynn penkjole)

Vel, nå sitter rumpa mi sånn ganske høyt oppe, henger ikke å dingler mellom låra mine liksom, så jeg tror nok trusa mi vil forbli en hemmelighet. :P

Skrevet

Nydelig kjole. Og hvis rumpa di er uten heisekran som ekstrautstyr syns jeg ikke den er for kort. Jeg gikk i en lignende like kort kjole på fjorårets julebord da jeg var høygravid. Skulle jeg liksom kle meg i et telt bare fordi jeg var gravid? Fuck janteloven.

Skrevet

Hvis det er en nattkjole så kjør på, ikke veldig fin, men ok.

Vanlig kjole? Tuller du??

Skrevet

Synes den var lekker :) Eneste er at jeg synes den er alt for kort! Kunne blitt tatt som en t- shirt på meg, da jeg er lang i overkroppen ;)

Skrevet

Det har ingen ting med jantelov å gjøre, en voksen dame i denne kjolen kommer til å se billig ut, uansett hvor fin figur hun har.

Jeg heller ikke kjolen var fin. Rare ermer, som får den til å se ut som en nattkjole.

Skrevet

Jeg likte den! Fikk lyst på en slik kjole selv:)

Skrevet

For kort til mine bein, men har du beina til det, så kjør på !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...