Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Hører om så mange som tar ut ferien sin når mannen har permisjon. Hva er poenget med det? Trodde meningen med permisjon var at barna skulle få være lengst mulig hjemme før de begynner i bhg. Er det fordi noen mener at far ikke egner seg til å være alene med barna når de er små?
Jenny251210 Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Fordi man vil kose meg med barnet sammen. Er det så rart?
Major HotLips Houlihan Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Barnet har jo fått de permisjonsukene det skal ha uansett. Vi gjorde det i sommer for å få lengre fri sammen, mannen har bare tre uker hver sommer, og vi kommer til å gjøre det samme neste år også
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har det pga har 62 ferie dager til gode. Og kva har du med om noen prioriterer detta da. Det kan vere mange grunner til det. Eller skal du ha det på fat fra andre.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 For å tilbringe tid sammen som familie.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 Sikkert for å ha bedre kontroll over far. Dere kan nekte så mye dere vil, men jeg vet at det er grunnen for mange av dere
Jenny251210 Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Sikkert for å ha bedre kontroll over far. Dere kan nekte så mye dere vil, men jeg vet at det er grunnen for mange av dere Bra menn du har vært borti skjønner jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #9 Skrevet 12. oktober 2012 Er vel ikke så mange som har mulighet til å ta 12 uker ferie for å passe på at mannen steller barnet på rett måte Jeg hadde 2 uker ferie når mannen hadde permisjon, da reiste vi på ferie. Resten av fedrekvoten passet han bar og hjem helt på egenhånd.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #10 Skrevet 12. oktober 2012 Sikkert for å ha bedre kontroll over far. Dere kan nekte så mye dere vil, men jeg vet at det er grunnen for mange av dere Bra menn du har vært borti skjønner jeg. Hva har det med saken å gjøre? Hehe, ja, mannen min er en bra mann.
Marjoriee Dawes Skrevet 12. oktober 2012 #11 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg tror nok desverre det er mange overkontrollerende høns der ute. Blant annet ett par jeg kjenner til. Men dem om det. Har heller ikke vært i situasjonen selv, da jeg var arbeidsledig da han var hjemme.. Var da kos det, og skjønner de som ønsker skikkelig mamma, pappa og barn tid. Men ble det til at vi gikk litt mye oppå hverandre så tok jeg meg bare en tur ut..
3 nøtter til Askepott Skrevet 12. oktober 2012 #12 Skrevet 12. oktober 2012 Sikkert for å ha bedre kontroll over far. Dere kan nekte så mye dere vil, men jeg vet at det er grunnen for mange av dere Har aldri hatt noe behov for å ha kontroll over mannen min, han er og har alltid vært like god å ta seg av gutten våres som jeg er. Ferie må man ha uansett så hvorfor ikke kose seg sammen som en famile. Har du å mannen din ferie 5 uker hver så barna kan ha 10 uker ferie i året?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #13 Skrevet 12. oktober 2012 Sikkert for å ha bedre kontroll over far. Dere kan nekte så mye dere vil, men jeg vet at det er grunnen for mange av dere Bra menn du har vært borti skjønner jeg. Hva har det med saken å gjøre? Hehe, ja, mannen min er en bra mann. Har du hørt om familie liv og koser seg. Noe du ikkje sjønner. Jeg og gubben reiser til syden vedr den tiden vi har ilag.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #14 Skrevet 12. oktober 2012 Sikkert for å ha bedre kontroll over far. Dere kan nekte så mye dere vil, men jeg vet at det er grunnen for mange av dere Bra menn du har vært borti skjønner jeg. Hva har det med saken å gjøre? Hehe, ja, mannen min er en bra mann. Har du hørt om familie liv og koser seg. Noe du ikkje sjønner. Jeg og gubben reiser til syden vedr den tiden vi har ilag. OK! Vi reiser på ferie sammen vi og, men jeg tror fortsatt det er mange damer som gjør det for å kontrollere mannen.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #15 Skrevet 12. oktober 2012 Hører om så mange som tar ut ferien sin når mannen har permisjon. Hva er poenget med det? Trodde meningen med permisjon var at barna skulle få være lengst mulig hjemme før de begynner i bhg. Er det fordi noen mener at far ikke egner seg til å være alene med barna når de er små? Snakk om og tenke med reva og gange med kuse håra. TENK ferie, familie kos,turer og etc.
3 nøtter til Askepott Skrevet 12. oktober 2012 #16 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Sikkert for å ha bedre kontroll over far. Dere kan nekte så mye dere vil, men jeg vet at det er grunnen for mange av dere Bra menn du har vært borti skjønner jeg. Hva har det med saken å gjøre? Hehe, ja, mannen min er en bra mann. Har du hørt om familie liv og koser seg. Noe du ikkje sjønner. Jeg og gubben reiser til syden vedr den tiden vi har ilag. OK! Vi reiser på ferie sammen vi og, men jeg tror fortsatt det er mange damer som gjør det for å kontrollere mannen. Jada, vi bryr oss ikke om hva du tror. Det er nok heller du som er kontrolerende, virker hvertfall sånn. Endret 12. oktober 2012 av Askepott <3
LivHeidi Skrevet 12. oktober 2012 #17 Skrevet 12. oktober 2012 Vi kommer til å ha det litt til sommeren for å få ferie samtidlig. Jeg tar ut ferie (bedre betalt) til sommeren, og han nå litt til jul og påske. I tillegg kommer han til å ta ut en dag i uke fast, en periode på nyåret. Handler bare om å ha fri samtidig, og for å ikke bruke 2 permisjonsdager på 1, er jo unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #18 Skrevet 12. oktober 2012 Sikkert for å ha bedre kontroll over far. Dere kan nekte så mye dere vil, men jeg vet at det er grunnen for mange av dere Bra menn du har vært borti skjønner jeg. Hva har det med saken å gjøre? Hehe, ja, mannen min er en bra mann. Har du hørt om familie liv og koser seg. Noe du ikkje sjønner. Jeg og gubben reiser til syden vedr den tiden vi har ilag. OK! Vi reiser på ferie sammen vi og, men jeg tror fortsatt det er mange damer som gjør det for å kontrollere mannen. Jada, vi bryr oss ikke om hva du tror. Det er nok heller du som er kontrolerende, virker hvertfall sånn. Hvor virker jeg kontrollerende? Forklar.
Gjest Heartbroken Skrevet 12. oktober 2012 #19 Skrevet 12. oktober 2012 Men hvis man bruker egen ferie når far har permisjon, når tid tar far ferien sin?
LuksusLiv Skrevet 12. oktober 2012 #20 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har hatt ulønnet permisjon etter at permisjonstiden har løpt ut, derfor har jeg vært hjemme når far har hatt permisjon. Dere som påstår vi som er hjemme sammen er kontrollerede, er sikkert bare misunnelig på oss som har råd til å være hjemme sammen. Så det så.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #21 Skrevet 12. oktober 2012 Sikkert for å ha bedre kontroll over far. Dere kan nekte så mye dere vil, men jeg vet at det er grunnen for mange av dere Bra menn du har vært borti skjønner jeg. Hva har det med saken å gjøre? Hehe, ja, mannen min er en bra mann. Har du hørt om familie liv og koser seg. Noe du ikkje sjønner. Jeg og gubben reiser til syden vedr den tiden vi har ilag. OK! Vi reiser på ferie sammen vi og, men jeg tror fortsatt det er mange damer som gjør det for å kontrollere mannen. Jada, vi bryr oss ikke om hva du tror. Det er nok heller du som er kontrolerende, virker hvertfall sånn. Hvor virker jeg kontrollerende? Forklar. Les kva du skriver
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #22 Skrevet 12. oktober 2012 Men hvis man bruker egen ferie når far har permisjon, når tid tar far ferien sin? Det er det jeg etterspør, men ingen kan svare? HI.
3 nøtter til Askepott Skrevet 12. oktober 2012 #23 Skrevet 12. oktober 2012 Men hvis man bruker egen ferie når far har permisjon, når tid tar far ferien sin? Det er det jeg etterspør, men ingen kan svare? HI. Du har jo fått en haug på svar, men du tror jo bare det er fordi dame er kontrolerende. Hva vil du vi skal svare da? Skal vi skrive det er for å kontrollere mannen for at du skal få ett tilfrredstillende svar?
Vogndilla Skrevet 12. oktober 2012 #24 Skrevet 12. oktober 2012 Sikkert for å ha bedre kontroll over far. Dere kan nekte så mye dere vil, men jeg vet at det er grunnen for mange av dere Bra menn du har vært borti skjønner jeg. Hva har det med saken å gjøre? Hehe, ja, mannen min er en bra mann. På seg selv kjenner man andre eller??
Vogndilla Skrevet 12. oktober 2012 #25 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Jeg er hjemme de dagene mannen har perm fordi jeg skal ha et år ulønnet perm og har ingen jobb jeg skal tilbake til. Men han skal bare ha perm en dag i uken da, over ganske lang tid. Og det gleder jeg meg veldig til, da skal vi reise på turer og kose oss Endret 12. oktober 2012 av EnBlå&ToRosa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå