Gå til innhold

Hvem her inne tror du/vet du er pen? UT

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg er lekker...

Serriøst, hvorfor starte innlegget, Hi? Fiske etter komplimenter begynner å bli litt gammelt.

Hvem er pen, hvem liker du best, hvem ville du møtt, hvem ville du............ Skaff dere psykolog om dere sliter sånn med selvbildet at dere trenger bekreftelse hele tiden.

Men er dette noe bedre da?

Du betegner glatt de som deltar og liker sånne tråder som personer med psykiske problemer som trenger hjelp. På hvilket grunnlag kan du sette så bastante diagnoser på en hel gruppe mennesker du ikke aner noe om? Er det du gjør her på noen måte bedre enn hvem er penest, hvem vil du reise til syden med osv?

De trådene er tross alt positivt vinklet (helt til noen ikke klarer å la være å komme med negativt oppgulp), mens ditt svar bare er negativt.

Jeg svarer ikke på slike tråder fordi de ikke interesserer meg, på samme måte som jeg ikke orker å gå inn i vaksinedebatt og hvilke ullklær som er best.... Men jeg har da ikke problem med å skjønne at vi er forskjellige og lar oss underholde av forskjellige ting?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Alle dere som har bilder av dere som profilbilde er vakre kvinner, syns jeg :)

Å begynne Å gjette pÅ hvordan folk ser ut bak disse lilla bildene blir som Å sykle i mørket.. Vakkert indre og vakkert ytre er ikke alltid det samme, sÅ man kan jo bare spekulere. Man kan være dritlekker og se pÅ, men med "stygg" personlighet, eller man kan være mindre heldige med utseendet sitt men allikevel være verdens nydeligste pga en vakker personlighet.

Men jeg VET Ninja-girl er nydelig for hun har jeg pÅ face ;) , og jeg TROR Ny sjef pÅ vei er vakker (hun er ihvertfall blant de sterkeste menneskene jeg "kjenner" og jeg innbiller meg at hennes ytre er like flott som hennes indre) :)

Skrevet

Jeg er lekker...

Serriøst, hvorfor starte innlegget, Hi? Fiske etter komplimenter begynner å bli litt gammelt.

Hvem er pen, hvem liker du best, hvem ville du møtt, hvem ville du............ Skaff dere psykolog om dere sliter sånn med selvbildet at dere trenger bekreftelse hele tiden.

Men er dette noe bedre da?

Du betegner glatt de som deltar og liker sånne tråder som personer med psykiske problemer som trenger hjelp. På hvilket grunnlag kan du sette så bastante diagnoser på en hel gruppe mennesker du ikke aner noe om? Er det du gjør her på noen måte bedre enn hvem er penest, hvem vil du reise til syden med osv?

De trådene er tross alt positivt vinklet (helt til noen ikke klarer å la være å komme med negativt oppgulp), mens ditt svar bare er negativt.

Jeg svarer ikke på slike tråder fordi de ikke interesserer meg, på samme måte som jeg ikke orker å gå inn i vaksinedebatt og hvilke ullklær som er best.... Men jeg har da ikke problem med å skjønne at vi er forskjellige og lar oss underholde av forskjellige ting?

Nå syntes jeg du sporet av veldig. Jeg setter ikke diagnoser og er ingen psykolog. Prøv å ikke ta innlegget mitt så alt for seriøst. Det var min måte å få fram poenget med. At jeg syntes det virker som det er en haug med mennesker som fisker etter komplimenter HELE tiden. åååååh så kjedelig det blir i lengden. Men nå gidder jeg ikke kaste bort tiden min på å diskutere det lengere. Beklager at jeg kuppe tråden, nå kan dere diskutere videre og bruke tråden til det den var ment for. Trekker meg ut, for nå syntes jeg det har gått alt for langt og begynner å bli latterlig.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ja, og anonym er verst til å fiske etter komplimenter ;)

klmz Vicky from the corner of the block... Et lite tips til trpder man ikke liker: La vær å lese de!!! Og la vær å svare på de!!

Det gjelder alle som er misunnelig på oss som er pene på nett ;)

Skrevet

nei nei! JEG er penest! Bare se på MEEEEG :P

Skrevet

Alva er pen ,hun hadde bilde her inne før :-) ( vet ikke om hun har det nå)

Skrevet

Jeg tror at Sug Lut og Musebr (var det riktig skrevet?) er pene, og så vet jeg at Kari Mari og Magia er pene damer:-)

Hmm.. Du VET det? :o Noia.. Kjenner du meg?

Endelig ble jeg nevnt i en sånn tråd! Nå skjønner jeg jo også grunnen til at jeg ikke ble invitert med til syden ;)

Skrevet

Vel, alle de jeg har sett på facebook er jo veldig søte og pene damer da:) Ellers tror jeg vel egentlig de fleste her inne er flotte å se på, men det er fordi det skal mye til føre jeg syns noen er stygge. Stort sett er det personlighet og utstråling som avgjør det.

<-- Ellers er jeg da ganske fornøyd med meg selv da! Litt maskuline trekk kanskje, litt fårete smil, men ellers veeeeeldig fornøyd ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg tror at Sug Lut og Musebr (var det riktig skrevet?) er pene, og så vet jeg at Kari Mari og Magia er pene damer:-)

Velsigne deg, barnet mitt, håper du har en snill blindehund.
Skrevet

Jeg er innmari pen! Jeg er faktisk så vakker at jeg rett som det er faller i staver av mitt eget speilbilde...vel å merke etter at jeg har tatt concealer under øynene, fått sminket gluggene, stappet jura inn i pushup'en, farget håret og smiler ;)

Skrevet

Jeg er innmari pen! Jeg er faktisk så vakker at jeg rett som det er faller i staver av mitt eget speilbilde...vel å merke etter at jeg har tatt concealer under øynene, fått sminket gluggene, stappet jura inn i pushup'en, farget håret og smiler ;)

Og så blir du ekstra pen når du har bacon på brystene ;-)

Skrevet

For en selvtillittsboost det ble for meg å lese denne tråden. Jeg som ellers trykket meg inn for å si at jeg ikke synes noe om rangering etter utseende, og spesielt ikke på et sted der de fleste velger å ikke bruke bilde. Et sted der folks personlighet og meninger er det som betyr noe. Antar at de som nevner meg må synes at jeg tidvis har en anelse fornuft i mine skriverier her inne, og det tar jeg som et kompliment. Takk! ;)

Skrevet

Og så blir du ekstra pen når du har bacon på brystene ;-)

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...