Gå til innhold

Hvem her inne tror du/vet du er pen? UT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen! Hele kaklekoret er stygge både på innsiden og utsiden.

Skrevet

Veit jo at alle dei med bilder av seg sjølv er fine, ellers veit eg ikkje.

Skrevet

Jeg er lekker...

Serriøst, hvorfor starte innlegget, Hi? Fiske etter komplimenter begynner å bli litt gammelt.

Hvem er pen, hvem liker du best, hvem ville du møtt, hvem ville du............ Skaff dere psykolog om dere sliter sånn med selvbildet at dere trenger bekreftelse hele tiden.

Skrevet

Jeg tror at Sug Lut og Musebr (var det riktig skrevet?) er pene, og så vet jeg at Kari Mari og Magia er pene damer:-)

Skrevet

Hånden min og katten... (vi deler profil),

Jeg syns i grunnen ikke noe om dette, ja på mange kan bildene virke pene, men så er det ikke alltid folk er så pene i virkligheten. Litt photoshop og endring av stilling, så kan den styggeste andungen se rå lekker ut! Noen viser jo sannheten, men som sagt ikke alle.

Jeg tror mange av disse anonyme er pene også. Og ingen nesten kommer til å nevne de. Bare de vanlige her inne....

Alle er fine på sin måte, til og med nerden kan få seg dame. Da må han jo ha en type sjarm?

Skrevet

Jeg er lekker...

Serriøst, hvorfor starte innlegget, Hi? Fiske etter komplimenter begynner å bli litt gammelt.

Hvem er pen, hvem liker du best, hvem ville du møtt, hvem ville du............ Skaff dere psykolog om dere sliter sånn med selvbildet at dere trenger bekreftelse hele tiden.

Misfornøyd og sjalu? ;) Ingen vet hvem jeg er og har ikke bilde på profilen, så :) dette er da en koselig tråd, men alltid kommer det en eller annen bitter kjerring og skal forsure. hi

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Nå synes jeg at alle de stygge damene her skal slutte å forsure denne tråden fordi de er misunnelige på oss pene!!

MISUNNELIG og en smule bitre fordi ingen vil reise til Syden sammen med de....

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vicky Pollard er desidert penest.. Bare å se på henne det, så er det avklart!

Skrevet

Vicky Pollard, hun er jo den babe'en. Alle guttene svermer rundt hun. Har du ikke fått det med deg HI? ;)

Skrevet

Nå synes jeg at alle de stygge damene her skal slutte å forsure denne tråden fordi de er misunnelige på oss pene!!

MISUNNELIG og en smule bitre fordi ingen vil reise til Syden sammen med de....

Misunnelige på dere pene? den var drøy!

mange av dere er nok pene, men visse folk har noen mindre pene personligheter akkurat nå...

Jeg vil reise til syden, men ikke med noen her inne...Fordi jeg reiser ikke med fremmende PLUSS jeg foretrekker å reise med mine real life venner og familie ;) De er de beste for meg!

Skrevet

Hvordan kan man få en tråd som i utgangspunktet skal være positiv til å spore sånn ut?? Hvorfor føler noen at det er helt ok å rakke ned på Mrs Rogalands utseende bare fordi hun synes slike tråder er ille.?? Jeg mener slike tråder er ok, dem vil virke positive på dem som får oppmerjsomhet, og det bør stå hver enkelt fritt å rose hvem man vil.

Jeg skjønner OGSå at det kan være sårt hvis der er noen som aldri blir nevnt, så det var flott av dg over her som nevnte de anonyme. Men vet man at man blir sår av å ikke bli nevnt bør man kanskje stålsette seg før man leser tråden og si til seg selv at det ikke handler om hvm man er, men heller om at noen kanskje stikker seg mer ut.

Synes det er trist at alle positive tråder ender med å bli negative.

Skrevet

Jeg er lekker...

Misfornøyd og sjalu? ;) Ingen vet hvem jeg er og har ikke bilde på profilen, så :) dette er da en koselig tråd, men alltid kommer det en eller annen bitter kjerring og skal forsure. hi

Bitter kjerring? Neida, jeg er hverken bitter eller gammel. Sjalu er jeg heller ikke, da jeg sjeldent går inn på trådene av den enkle grunnen at jeg syntes det er litt teit. ;)

Skrevet (endret)

Grunnen er vel kanskje fordi det har vært så utrolig mange tråder om i det siste om utseende, hvem er best, hvem har høyest lønn, hvem er penest, hvem liker du best osv, at jeg begynner å bli litt lei. Men for all del, jeg skal ikke rakke ned på svarene. Er ikke her for å forsure, men jeg lurer på hvorfor man starter tråder der man skal diskutere utseende til hverandre og gjette på hvem som er pene og mindre pen? Det begynner jo å bli litt gammelt og jeg forstår virkelig ikke poenget.

I en helt lik tråd for en stund siden endte det med personangrep. Blandt annet at sug lut ikke var et fruktfat og sikkert kjempestygg. Hva er det for en ting å skrive? Det ender med at de samme personene blir nevnt, de samme personene blir glemt, og det samme personene blir rakket ned på. Og det er lavmål. Derfor forstår jeg ikke grunnen til alle disse trådene.

Endret av mrsrogaland
Skrevet

Mistenker at de som syntes denne type tråder (inkl den syden tråden) er topp er blandt de som ikke var kulest på ungdomsskolen...

Litt patetisk å prøve å ta det igjen nå som dere er gamle kjærringer her på dib ;p

Skrevet

Hohoho, mrsrogaland du sliter jo en god del med selvbildet ditt selv, du takler ikke mennesker som ser bedre ut enn deg selv har vi hørt ;)

Du mener det ja. Ok.

Jeg hadde bilde her inne for en stund siden selv, og da fikk jeg selv høre at jeg var kjempepen i slike tråder, og hoppet ikke i taket av den grunn. Jeg syntes hverken jeg er kjempepen eller stygg, om det var det du lurte på. Helt fornøyd med hvem jeg er, og bryr meg ikke om hva andre syntes. Men for all del, du må gjerne rakke ned på meg og gå til personangrep, men da kan du i det minste gjøre det med nick, slik at jeg vet hvem som kaster dritt til meg.

Skrevet

Grunnen er vel kanskje fordi det har vært så utrolig mange tråder om i det siste om utseende, hvem er best, hvem har høyest lønn, hvem er penest, hvem liker du best, at jeg begynner å bli litt lei. Men for all del, jeg skal ikke rakke ned på svarene. Er ikke her for å forsure, men jeg lurer på hvorfor man starter tråder der man skal diskutere utseende til hverandre og gjette på hvem som er pene og mindre pen? Men det begynner jo å bli litt gammelt.

I en helt lik tråd for en stund siden endte det med personangrep. Blandt annet at sug lut ikke var et fruktfat og sikkert kjempestygg. Hva er det for en ting å skrive? Det ender med at de samme personene blir nevnt, de samme personene blir glemt, og det samme personene blir rakket ned på. Og det er lavmål. Derfor forstår jeg ikke grunnen til alle disse trådene når det er sånn.

Du er jo stygg i svaret ditt selv, alle som lager/klikker inn på slike tråder er potensielle nutcases med dårlig selvbilde og behov for psykologhjelp. På seg selv kjenner man andre? Virker vel heller som at du er sår og bitter fordi du ikke blir nevnt. hi

Skrevet

Men folk må jo få spørre om slike ting om de vil det? Jeg og synes det kan virke overfladisk. Men syns jeg det blir for teit, så styrer jeg heller unna de jeg :) Greit med litt useriøst synes jeg.. oppi alt dette hysteriet som av og til herker her inne. men that me :)

Skrevet

Jeg ser ikke hva som er galt med slike tråder så lenge de er positivt vinklet jeg da. Teite, kanskje, og kjedelige, men jeg gidder ikke lage noe negativt ut av noe som i utgangspunktet er ment positivt.

Men samtidig skjønner jeg ikke hvorfor de som er uenige skal bli rakket ned på og kalt bitre og stygge? Det må da være lov til å være uenig med noen uten at det skal bli ramaskrik og personangrep utav det?

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at Musemor er pen på innsiden. :) Og veldig mange andre her inne også, men det er henne jeg kommer på i farten.

Utseende er veldig vanskelig å mene noe om på folk man ikke har sett.

Skrevet

Grunnen er vel kanskje fordi det har vært så utrolig mange tråder om i det siste om utseende, hvem er best, hvem har høyest lønn, hvem er penest, hvem liker du best, at jeg begynner å bli litt lei. Men for all del, jeg skal ikke rakke ned på svarene. Er ikke her for å forsure, men jeg lurer på hvorfor man starter tråder der man skal diskutere utseende til hverandre og gjette på hvem som er pene og mindre pen? Men det begynner jo å bli litt gammelt.

I en helt lik tråd for en stund siden endte det med personangrep. Blandt annet at sug lut ikke var et fruktfat og sikkert kjempestygg. Hva er det for en ting å skrive? Det ender med at de samme personene blir nevnt, de samme personene blir glemt, og det samme personene blir rakket ned på. Og det er lavmål. Derfor forstår jeg ikke grunnen til alle disse trådene når det er sånn.

Du er jo stygg i svaret ditt selv, alle som lager/klikker inn på slike tråder er potensielle nutcases med dårlig selvbilde og behov for psykologhjelp. På seg selv kjenner man andre? Virker vel heller som at du er sår og bitter fordi du ikke blir nevnt. hi

Jeg skrev det jo m

Jeg skrev det vel kanskje i en litt skarp tone, og tok det for gitt at noen skulle ta det så bokstavlig.

Og du.. Sår og bitter fordi jeg ikke blir nevnt? Du ER klar over at jeg skrev et at de første innleggene, ikke sant? Ingen har vel strengt tatt hatt mulighet til å nevne meg, og jeg bryr meg heller ikke om ingen nevner meg. Forstår du ikke det? Det er ikke viktig om det sitter 30 damer som gjetter om jeg er pen eller stygg. Vet du hvorfor? Fordi ingen kjenner meg og ingen hvem hvordan jeg egentlig ser ut. Om menneskene i livet mitt syntes jeg er pen og tar meg for den jeg er, så skal jeg alltids klare meg.

Hopp tilbake noen svar, så kan du lese om hvorfor jeg ikke liker disse trådene.

Skrevet

De som synes sånne tråder er morsomme synes jeg skal få lov til " å fortsette å leke" denne leken.

De som ikke liker slike tråder kan jo bare la vær å klikke på overskriften. Skjønner ikke hvorfor man må få med seg saker man ikke liker og som en vet man irriterer seg over.

Enkel og grei sak dette!

Skrevet

Vicky Pollard, hun er jo den babe'en. Alle guttene svermer rundt hun. Har du ikke fått det med deg HI? wink.png

Ikke bare guttene. I'm in løøøøv with her. Always have been, always will be.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...