Gå til innhold

Hvor mange barn ville dere hatt, om...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får 3 til våren og det holder. Skulle gjerne hatt 3. Litt tettere på nr. 2 men pga skole og div andre ting blir det 4,5 år mellom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere ikke hadde trengt å tenkt på økonomi og energi?

Hvis dere ser bort ifra alt det praktisk og tid, er dere fornøyd med de dere har, eller kunne dere ønsket fler/færre?

Hvor mange barn har dere nå?

Er dere ferdige, eller kommer det til å bli familieøkning etterhvert?

Hvis man ikke skal tenke på energi, tid, økonomi eller det praktiske så kan man jo få uendelig med barn ;)

Jeg ser for meg at fire-fem stk hadde vært ganske ideelt.

Skrevet

Hadde jeg og mannen vært yngre, huset større, økonomien bedre- og jeg hadde vært garantert lignende svangerskap og fødsler som med første-, så ville jeg ønsket meg 4-5 barn.

Men jeg tror nok vi slutter av ved 2. :)

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

5 barn!! :)

Skrevet (endret)

5 :) Og gjerne like tett som de tre vi har nå :)

Endret av Sunnybeach er 3 barnsmor:)
Skrevet

Alltid sett for meg 5, men kroppen ( bekken og rygg takler ikke mer graviditeter, så da sier jeg meg fornøyd me de 4 jeg har, de er godt spredt de er 12, 8, 6 år og 6 mnd :) Selv er jeg 33, så jeg hadde rukket en 4-5 til :)))

Skrevet

Vi har både økonomi og helse, men vi har bestemt oss for at to er nok. Da er det alltid en voksen til et barn, og vi får fulgt de opp slik vi ønsker.

Her blir det ikke flere. Det skal sies at vi ikke har noe familie da, jeg har ikke, og mannens bor flere hundre mil unna.

Hadde vi hatt masse familie rundt oss hadde det muligens blitt en nr tre.

Skrevet

Venter nr 1 nå :) Hvis jeg ikke hadde trengt å tenke på økonomi osv, så skulle jeg gjerne hatt 4-5 barn! :)

Skrevet

Jeg har ingen økonomiske eller helsemessige begrensninger, så har foreløpig 6 barn;) Og om det er meningen, kommer det kanskje en til?

Skrevet

Tror jeg ville gått for fire eller fem. Men økonomi og energinivå per dags dato gjør at vi gi oss når nr 3 er i boks;-)

Skrevet (endret)

Dersom alt hadde ligget til rette for det og vi hadde startet tidligere hadde jeg kanskje kunne tenkt meg fire... Men har egentlig alltid tenkt tre, og tror det blir tre også. Har bare en foreløpig da ;-)

Og det skal sies at mannen egentlig tenker to, men jeg tror nok jeg får det som jeg vil. Han var veldig flink og god i babytiden, men det er helt tydelig at han koser seg mer med jr nå som det har blitt litt størrelse på ham ;-)

Endret av L-8
Skrevet

Vi har en gutt på 7 og en jente på 4,5 nå og prøver å få til nr.3 til neste sommer/høst.

Om vi får råd til å bygge på huset (i høyden) og vi føler vi har energi nok, så kan det godt hende det blir en nr.4 en gang også. Blir tross alt minst 5 år mellom nr.2 og nr.3.

Før ville jeg ha 5 barn, men nå tenker jeg det holder med 3-4 :-)

Skrevet

Hadde du sagt om energien var uendelig, så kunne jeg tenkt meg tre eller fire barn... :P

Skrevet

Med ubegrenset økonomi og energi: 4 barn.

Skrevet

åå, da skulle jeg gjerne hatt 5 barn, hvor jobben min var å være fulltidsmamma :)

Skrevet

En fem-seks stykker hadde vært fint. Har en. Blir nok tre eller fire her.

Skrevet

Jeg har 2, en av hver og vi er komplett :) Jeg er ferdig med å få barn. Jeg trodde før at jeg kunne tenke meg 3-4 barn. men etter jeg fødte nr 2 kjente jeg at jeg var ferdig. Det gjelder om jeg får en ny mann også. Er 34 år.

Gjest Baby♡Lykke
Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg 6 barn.

Jeg har 3, og håper jeg får oppleve å få 1 barn til.

Skrevet

vi har 3 jenter tilsammen og tenker det holder for oss;)

Han har 1 ,vi har 2

Kjenner det suger litt i magen når jeg ser nyfødte og har en sterk trang til å bare snuse på de:)

Men det går fort over gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...