Gjest sug lut Skrevet 13. oktober 2012 #26 Skrevet 13. oktober 2012 "Når jeg begynner å arbeide skal jeg fettsuge fingrene og operere navelen min" ..... Haha, akkurat det jeg ønsker å bruke pengene mine på idag:) HAHAHA, du snakker om prioriteringer! Fettsuge fingrene og fikse navlen, faktisk, da har man fokus på rett sted
Gjest Mentha Skrevet 13. oktober 2012 #27 Skrevet 13. oktober 2012 I en meget sexfiksert periode før den berømte 'første gangen' datt det ut av meg (til ei venninne) at hvis jeg bare kunne fått pult kunne jeg dø lykkelig. Etter den berømte 'første gangen' var jeg ikke lenger så sikker.
Mamma til tre gutter Skrevet 13. oktober 2012 #28 Skrevet 13. oktober 2012 Er vell ikkje heilt det samme, men eg var sein med å få bryst så eg ba til Gud om å få store pupper.. Hehe.... Om det finst en Gud der ute så gjorde han jobben sin men eg meinte ikkje så store.... :/ :/ :/ dei kan godt gå ned noen cup, men dei blir vell slappe og daffe med åra så da fikses vell det opp...
Guttemamma75 Skrevet 13. oktober 2012 #29 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg var nokså påståelig i unge år og hadde mange "skal aldri" uttalelser jeg har måttet bite i meg.. Bl.a skulle jeg aldri ha sertifikat eller bil (sv/miljøvennlig tenåringsperiode) - i dag elsker jeg bilen min og kunne ikke levd uten! Jeg skulle aldri bli sykepleier - joda, det ble jeg gitt.. (jobber dog ikke som det i dag...) Jeg skulle ALDRI flytte til østlandet (er fra Nord-Norge), men joda - der har jeg sannelig bodd et par år.. Jeg skulle aldri ha barn - jada.. Sitter her med 2 små jeg fikk nokså sent pga det var et herk å finne rette mannen å få de med.. Jeg var i det hele tatt nokså kverulantisk og påståelig, hadde meninger om det meste og var slettes ikke redd for en diskusjon med hvem det skulle være (religionslæreren fikk gjennomgå for å si det sånn).. Livet fortoner seg i det hele tatt nokså annerledes enn jeg trodde det ville bli i 16-17 års alderen, enda godt man blir klokere med alderen!!!!!
frk Nilsen Skrevet 13. oktober 2012 #30 Skrevet 13. oktober 2012 - Jeg skal ALDRI bli lærer - Du er den dummeste i hele verden, hater deg (til pappa når jeg var 15 og min drita, komatøse kjæreste ikke fikk sove over) - Når jeg flytter hjemmefra skal jeg bare spise kneipbrød med nugatti - Sykkelhjelm er for idioter, refleks stiller i samme kategori Nå, 20 år senere: - Har lærerutdanning - Veldig glad for at min far ringte til foreldrene til denne dotten og ba de om å hente sin dritafulle sønn, og i tillegg ga klar beskjed til de at han ikke var klar for å bli morfar enda.... - Første uka etter jeg flyttet hjemmefra kjøpte jeg et kneipbrød og en boks nugatti. Brødet ble muggent og nugattien sto i skapet i 2 år. - Er helt nazi på refleks og sykkelhjelm. (og ganske nerd på det) Hadde jeg som 15 åring sett dette hadde jeg helt sikkert dødd på flekken, så døll har jeg faktisk blitt på 20 år
frk Nilsen Skrevet 13. oktober 2012 #31 Skrevet 13. oktober 2012 - Jeg skal ALDRI bli lærer - Du er den dummeste i hele verden, hater deg (til pappa når jeg var 15 og min drita, komatøse kjæreste ikke fikk sove over) - Når jeg flytter hjemmefra skal jeg bare spise kneipbrød med nugatti - Sykkelhjelm er for idioter, refleks stiller i samme kategori Nå, 20 år senere: - Har lærerutdanning - Veldig glad for at min far ringte til foreldrene til denne dotten og ba de om å hente sin dritafulle sønn, og i tillegg ga klar beskjed til de at han ikke var klar for å bli morfar enda.... - Første uka etter jeg flyttet hjemmefra kjøpte jeg et kneipbrød og en boks nugatti. Brødet ble muggent og nugattien sto i skapet i 2 år. - Er helt nazi på refleks og sykkelhjelm. (og ganske nerd på det) Hadde jeg som 15 åring sett dette hadde jeg helt sikkert dødd på flekken, så døll har jeg faktisk blitt på 20 år Skulle ALDRI flytte til Oslo!!! Nu vel, har bodd her i snart 9 år
Gjest sug lut Skrevet 13. oktober 2012 #32 Skrevet 13. oktober 2012 Frk Nilsen, drita komatøs frier og du ville slåss for å beholde ham der? Hahahahha, når nøden er stor....
frk Nilsen Skrevet 13. oktober 2012 #33 Skrevet 13. oktober 2012 Frk Nilsen, drita komatøs frier og du ville slåss for å beholde ham der? Hahahahha, når nøden er stor.... Som sagt 15! Var sikkert noget bedugget selv (fyren har fortsatt ikke kommet over at han ikke kom ned i buksene mine...)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 13. oktober 2012 #34 Skrevet 13. oktober 2012 Veeeel... Jeg var jo så flink pike. Så jeg var så klart elevrådrepresentant og med i Ungdommens kommunestyre. Gikk ut i avisen Budstikka, og snakket om hvor umoralsk det var av voksne å kjøpe alkohol til mindreårige. Og at jeg selv valgte å ikke drikke alkohol før jeg var 18 år. Overskriften på skjønnheten var "Ikke kjøp alkohol til oss!" Helgen etter ble jeg tatt for fisking utenfor butikken på østerår sammen med vennegjengen min, ble stor ståhei samtale med alle foreldrene og politiet... Bummer.... Så jeg var litt sånn todelt. Fordi jeg var alltid der det skjedde og med på moroa, men samtidig den sammfunnsengasjerte jenta som hadde alle mulige verv, var i komiteen for å bygge et ungdomshus/flerbrukshall som var rus/alkoholfri, reddet gamle menn som fallt i veien.. Samtdigiv som jeg drakk med dritings og pulte typen på bestefaren sitt gamlehjem når vi egentlig skulle servert mazariner.. Såe ja...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. oktober 2012 #36 Skrevet 14. oktober 2012 På gamlehjemmet??? 8= Jepp, typen og jeg skulle være snille og servere kafef og mazariner annenhver søndag. men vi var så kåte så fant oss en krok og hadde sex og nippet til de ulike alkoholenhetene de gamle hadde. Stjal litt av hver så ingen skulle merke. drakk litt, serverte en mazarin, hadde litt sex serverte noen mazariner and so on...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå