Gå til innhold

Hva var din dummeste uttalelse som tenåring?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg hevdet en gang i fullt alvor at jeg heller ville ha hjerneskade enn hjelm på sykkel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, ja den var dum.

Jeg sa og gjorde mye dumt, men en ting som brant seg fast, var en hardnakket påstand om at man aldri kom til å se meg full.

Skrevet

"Hvis huset brenner, så vil jeg heller redde mannen min enn barna mine, for man kan få nye barn."

Jeg var 16 år, og kjempeteit. Jeg kan ikke fatte hvor dum jeg var. Barn skulle jeg aldri ha, for det var bare søl og mas.

Meen...jeg er fremdeles sammen med han jeg var sammen med den gang, og etter nesten 30 år sammen, har vi fire barn. Som vi ville reddet først i en brann :)

Skrevet

At kvinner som var minstepensjonistar hadde seg sjølv å skulde som ikkje hadde vore i arbeidslivet var vel ikkje min mest innsiktsfulle og balanserte uttale (den er meir gyldig for oss som er i yrkesaktiv alder no).

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg husker at jeg kunne fortelle at mitt barn aldri i verden skulle bruke noe så ukult som truser i en alder av åtte, og at g-string ville være det eneste aktuelle. Var veldig opptatt av det, faktisk. Nå har jeg heldigvis skjønt at g-string er lite behagelig, så det er mye som kan skje på noen år... Det er garantert ikke den dummeste uttalelsen, men det er den jeg kommer på.

Skrevet

Ha ha ha, leeeeeer:))))!

Jeg nektet å gå sammen med mamma på JC for å kjøpe fruit of the loom hettegenser, fordi hun hadde en lang og en kortere pupp!

Jeg marsjerte ti meter foran og dødsrød under de hissige kvisene..

Skrevet

Jeg hevdet i fullt alvor at jeg skulle kjøpe alkohol og røyk til mine barn så de skulle slippe strevet med å skaffe det selv. Jeee, syns jeg ser det :P

Også nektet jeg å vise meg i byen med mamma etter klokken seks. Driiiitflaut!

Gjest Tullmusa83
Skrevet (endret)

Jeg skulle adoptere i stedet for å føde barn. Fordi det så så vondt ut.

Dette var etter seksualundervisningen på skolen. De viste film om fødsel.

Men nå har jeg laget en selv og er instilt på at neste også skal være hjemmelaget.

Endret av Tullmusa83
Skrevet

Jeg skulle adoptere i stedet for å føde barn. Fordi det så så vondt ut.

Dette var etter seksualundervisningen på skolen. De viste film om fødsel.

Men nå har jeg laget en selv og er instilt på at neste også skal være hjemmelaget.

Akkurat det sa jeg også! Jeg skulle, som de fleste andre jentene i klassen, "ihvertfall adoptere!"

Ellers så påsto jeg vel at jeg kom til å dø om jeg ikke fikk gå på bondefest i en bygd et stykke unna. Siden foreldrene mine ikke ville risikere livet mitt for noe så tåpelig, så fikk jeg etter MYE drama, lov til å dra. Jeg har aldri fortalt dem at det ikke var noe moro der. Bare fulle bøllegutter som sloss og prøvde å sjekke jenter med å veive et dødt ekorn etter halen.

Skrevet

JO, kom på enda en teit ting.. ( av mange).

Jeg skulle ende mine dager da jeg ikke fikk lov til å gå på "huset", et såkalt ungdomsdiskotek, men diskutabelt klientell.

Jeg satt en evighet på rommet mitt, gikk inn på kjøkkenet, tok protestantisk med meg brødkniven og sa at jeg skulle skjære over pulsåra. Låste deretter døra, og skjøv et selvmordsbrev ut av dørsprekken. Takket for livet og at skrev at jeg elsket bestemor og bestefar.

Da jeg ikke fikk noen respons begynte jeg å lage lyder som at jeg ble kvalt osv. Fortsatt ingen respons.

Sa til slutt at jeg skulle flytte til pappa. Da hun slo nummeret og rolig ringte pappa og fortalte at jeg ville flytte dit ble jeg hysterisk og ropte NEI NEI, jeg vil heller dø!!

Det var kanskje et signal fra oven at jeg fikk en sønn :-O

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Uh flytte til Pappa den husker jeg jeg sa en gang. Da sendte mamma meg til Pappa på langhelg med beskjed om å tenke på det over helgen, men hvis alle tinga mine ble flyttet til Pappa måtte jeg bo der minst et år.

Jeg ble boende hos mamma og brukte aldri den trusselen igjen.

Skrevet

"Jeg vil aldri krangle med deg, mamma.." gikk vel 14 dager så kom puberteten for fullt!

"Jeg vil ikke at du skal være faren min lenger!"

Holdt meg borte fra all kontakt i 6 mnd, så spurte jeg han et spørsmål og nå er han endelig blitt bedre på å ta kontakt selv også :)

Skrevet

Jeg skulle aldri ha barn,ettersom jeg selv hadde en så dårlig mamma og sånt var sikkert arvelig.

«Alle andre får lov» ble mye brukt,selvom det var jeg som hadde de slappeste foreldra i vennegjengen. Og jeg fikk lov til det meste.

«Om alle andre hopper fra ei bru gjør jeg det også».

Skrevet

Jeg mente nokså alvorlig at jeg skulle dø ung, fordi jeg syntes gamle mennesker var stygge og luktet vondt. Og jeg var ingen fjolle heller, men utseendet spilte visst en rolle allikevel.

Min 13-åring har vært innom den greia med at han ikke kan gå sammen med meg i butikken i tilfelle noen ser oss og jeg er temmelig pinlig. Det ble slutt på det da jeg spurte ham om hvem som så dummest ut hvis han gikk 10 meter foran meg og alle skjønte at vi egentlig var der sammen, men at han nektet å gå sammen med meg. Bor ikke på et så stort sted at det funker. Dessuten er det først og fremst i hjemmeområdet det er flaut. Her vet jo alle at vi er mor og sønn. Skjønn det den som kan!

Skrevet

Jeg skjønte ikke at folk som sultet, f.eks i Afrika, "gadd" å leve.. De kunne jo bare ta livet av seg, så slapp de å ha det så ille!

Hvis jeg fikk barn, skulle de være en mulatt, for de var så søte (men jeg hatet barn, og syns de var stygge o luktet vondt).Og hvis jeg fikk en gutt skulle han ihvertfall omskjæres, for forhud var så ekkelt.

Herregud, glad jeg er voksen!

Skrevet

Jeg sa sikkert mye teit som tenåring, men husker best det jeg mente som barn:

Jeg skulle aldri kysse! Det så nemlig så ekkelt ut.

Det var vel mer at det var flaut enn at jeg syntes det var ekkelt. Mens de andre barna holdt puten foran ansiktet når det var noe skummelt på tv brukte jeg puta under kyssescener.

Litt spesielt at jeg "klina" med min første kjæreste når jeg var 10/11 år.. (Jeg vet! Det høres helt forferdelig ut!)

Skrevet

*Sex før ekteskapet er synd! (Fra min tensingperiode...)

*Jeg skal aldri drikke alkohol! (Fremdeles tensing..)

Heldigvis slutta jeg i tensing som 17-åring, drakk meg full, og pula matte-vikaren... :o

Skrevet

Jeg hadde nok noen fine jeg også, men bare én ting har brent seg fast som virkelig pinlig. Jeg var fryktelig tøff og kul på ungdomsskolen og skrev overalt på pennalet og sekken sånne teite "ordtak" som: Don't drink and drive, smoke and fly! Ville jeg virkelig at alle skulle tro jeg var et pothue?

Skrevet

Ha ha ha, for en artig tråd:-D

Jeg skrev også mye rart på skolesekken min. Skikkelig flower-power og pulingssitater med store bokstaver og sort sprittusj:-P

Jeg opponerte også periodevis hjemme, med å brøle og skjelle og låse dører.

Den ene gangen husker jeg at jeg skulle være SKIKKELIG lur, og låste soveromsdøra til foreldrene mine. Lot nøkkelen forstatt stå i låsen, og dyttet masse drit inn ved siden av den, så de ikke skulle få den opp igjen. Så hoppet jeg ut av vinduet, og stakk avsted.

Kom hjem igjen, etter alt hadde lagt seg. Ble møtt av en forbanna far som ba meg finne en stige, klatre inn fluktveien igjen og ordne opp i kaoset. Slukøret og lite ukul måtte jeg pent tusle ned til garasjen og finne fram stigen:-D

Skrevet

Jeg var i opposisjon og smalt med døra det jeg klarte. Til slutt tok pappa å hektet av døra og satte den ved siden av døråpningen.

Tryglet og ba om å få på døra i en uke. Smalt ikke så mye med den døra når den endelig kom på.

Jeg sa ikke så mye på den tiden men gjorde heller mye. Prøvde å blande sjokolademelk og sprit - skulle lage baileys..

Skrevet

Heldigvis slutta jeg i tensing som 17-åring, drakk meg full, og pula matte-vikaren... :o

Welcome to the Dark Side :)

Skrevet

Welcome to the Dark Side :)

Hahaha... Takk skaru ha! ;) Trives i grunnen best her...

Skrevet

Herregud så mye bra.

Jeg var grusom i en periode på 1-2år i tenåra og kranglet stort sett alltid med mamma og jeg mente helt seriøst at livet var urettferdig og at mamma var den kjipeste på regler(jeg hadde det ganske strengt i denne perioden, for mamma lot seg ikke pille på nesa) En av gangene jeg hadde stukket av klarte jeg t.o.m. å kalle mamma for hore. Hu snakka ikke til meg på 2 uker etter det. Jeg sa unnskyld ganske mange ganger for å si det sånn.

Skrevet

"Når jeg begynner å arbeide skal jeg fettsuge fingrene og operere navelen min" ..... Haha, akkurat det jeg ønsker å bruke pengene mine på idag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...