Gå til innhold

Er 40 år og har så lyst på nr. 3........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad for at moren min ikke nærmer seg 70 mens jeg er i 20-årene. Faktisk vil du da være like gammel mor som min mormor er (som ble mormor da hun var yngre enn du er nå).

Herlig....tipper du er maks 22 år og synes alle over 30 er gamle og 40...fossiler...

Nope, jeg er 28 og synes ikke folk over 30 er så gamle. Men over 40: For gamle til å få barn. Selv kommer jeg aldri til å få barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad for at moren min ikke nærmer seg 70 mens jeg er i 20-årene. Faktisk vil du da være like gammel mor som min mormor er (som ble mormor da hun var yngre enn du er nå).

Herlig....tipper du er maks 22 år og synes alle over 30 er gamle og 40...fossiler...

Nope, jeg er 28 og synes ikke folk over 30 er så gamle. Men over 40: For gamle til å få barn. Selv kommer jeg aldri til å få barn.

Og moren min var 26 da jeg ble født, den perfekte alderen.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg er 40 år og foreldrene mine er begge over 80. De er friske og oppegående og har vært fantastiske foreldre for meg. De har fulgt meg opp gjennom hele oppveksten, vært tilstedeværende og hjelpsomme besteforeldre og min trygge havn i hele mitt liv.

Nå er jeg selv gravid som 40 åring og håper at jeg kan være like god mor for denne lille som for de barna jeg fikk da jeg var i 20 årene. Jeg ser egentlig ikke noen grunn til at jeg ikke skal være det? Sånt rent praktisk har vi det bedre nå enn da jeg var 20, og helsemessig er vi selvsagt eldre, men helt friske og ganske spreke om jeg må si det selv.

Alder har nok lite med hvor godt du lykkes i å være foreldre, tror jeg.

Skrevet

Syns du skal slå til jeg, HI hvis det er det du ønsker. Ser ikke noe problem i å få barn når man er 40. Nå eller aldri ;)

Skrevet

Mamma og pappa var henholdsvis 25 og 29 år da de fikk meg..

..BEGGE er døde idag. Mamma fikk kreft og døde da jeg var 21 år, pappa døde noen år senere i en ski ulykke i østerike.

Så å få barn sendt i livet vs. tidlig er INGEN garanti for at man har foreldrene sine tilstede når man selv får barn.

Skrevet

Kusina mi er 28 år og går kledd som en godt voksen kvinne og lever som de gjorde for 50 år siden. Grå og kjedelig, både i væremåte og stil.

Den andre kusina mi er 45 og er supersprek, aktiv, morsom og deltagende i nærmiljøet med barna.

Alder har søren meg lite med om hva slags mor du er.

Lurer på hvordan kusina mi er når hun faktisk er 40 år..

Skrevet

Har en far som er 50 år og har barn på både 25, 12 og 3 år. Ja - mange mener det er feil men så lenge man er kjærlige foreldre så spiller det ikke den største rollen når man setter i gang. Det er stor forskjell på en faktisk alder og hvor gammel man er mentalt. Spør du meg så høres det bedre ut med du som har på 5, 2,5 og får en ny en innpå der. Du er jo allerede småbarnsmor. Ikke gå livet ut og angre på at du ikke gjorde det. Benytt heller sjangsen så fort som mulig om dere er inne på tanken ;)

Skrevet

Etter å ha lest denne tråden, vet jeg ikke om jeg tør si hvor gammel småbarnsmor jeg er, da får fordommene til enkelte virkelig vann på mølla...

Skrevet

Vær stolt av at du er småbarnsmor uavhengig av alder!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...