Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Rart at noen tror at faren kan erstatte moren. De vet ingenting om barn, og ingenting om nevrobiologi/humanbiologi, psykologi og medisin. Det er bare Jørgen Lorentzen som tror det er sånn.
Gjest Heartbroken Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Om du spør pent er det sikkert noen voksne rundt deg som kan hjelpe deg til å forstå hvordan babyer blir til. Det er svært vanskelig for en kvinne å bli gravid uten assistanse fra en mann, skjønner du. Endret 11. oktober 2012 av Heartbroken
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Om du spør pent er det noen voksne rundt deg som kan hjelpe deg til å forstå hvordan babyer blir til. Det er svært vanskelig for en kvinne å bli gravid uten assistanse fra en mann, skjønner du. Relevans? Hvis en mann voldtar en kvinne har han ikke noe rett på barnet etterpå i dagens Norge.
**lykke!!** Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Flaks for meg at faren til barna er faren til barna da, flaks for meg at faren til barna kan mye om barn og psykologi. Rett og slett flaks at mannen kan erstatte meg sånn at jeg kan gå ut å drikke vin;)
Gjest Heartbroken Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Om du spør pent er det noen voksne rundt deg som kan hjelpe deg til å forstå hvordan babyer blir til. Det er svært vanskelig for en kvinne å bli gravid uten assistanse fra en mann, skjønner du. Relevans? Hvis en mann voldtar en kvinne har han ikke noe rett på barnet etterpå i dagens Norge. Men han er fremdeles far og kvinner trenger fremdeles menn for å bli befruktet. Ikke alle mødre bør være mødre selv om de bærer frem et barn heller. Men jeg har diskutert dette med deg før og angrer alt at jeg engasjerte meg i denne tråden. Jeg innser at du mener du har det eneste riktige svaret i denne saken og trekker meg tilbake i glede og visshet om at min kjære er en minst like god forelder som meg fra dag en.
L-8 Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Rart at noen tror at faren kan erstatte moren. De vet ingenting om barn, og ingenting om nevrobiologi/humanbiologi, psykologi og medisin. Det er bare Jørgen Lorentzen som tror det er sånn. Jeg synes igrunn Jørgen Lorentzen er en veldig fin fyr, selv om jeg ikke alltid er enig med ham. Jeg hadde en venninne som døde under fødsel. Der har selvsagt far vært alene som omsorgsperson fra dag 1. Nei, selvsagt fikk ikke barnet morsmelk, men bortsett fra det har han i alle høyeste grad vært en like god omsorgsperson som det en alenemor ville vært..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. oktober 2012 #9 Skrevet 11. oktober 2012 Rart at noen tror at faren kan erstatte moren. De vet ingenting om barn, og ingenting om nevrobiologi/humanbiologi, psykologi og medisin. Det er bare Jørgen Lorentzen som tror det er sånn. Totalt idiotisk. Her bikkes alle fedre over en kamm.. Eneste samboerenher ikke kunne gi ungene våre, var mors melk, og det kunne ikke jeg lengre enn 2 og 3 uker heller.. Men ellers er han like sterk og sikker i alt om ungene, på lik linje med meg. Ungene våre har funnet like lett roen hos oss begge.. Foruten jenta nå da, vært ekstremt mamma avhengi i 4 uker nå.. Men ellers, så har de funnet roen like fort.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #10 Skrevet 11. oktober 2012 Om du spør pent er det noen voksne rundt deg som kan hjelpe deg til å forstå hvordan babyer blir til. Det er svært vanskelig for en kvinne å bli gravid uten assistanse fra en mann, skjønner du. Relevans? Hvis en mann voldtar en kvinne har han ikke noe rett på barnet etterpå i dagens Norge. Men han er fremdeles far og kvinner trenger fremdeles menn for å bli befruktet. Ikke alle mødre bør være mødre selv om de bærer frem et barn heller. Men jeg har diskutert dette med deg før og angrer alt at jeg engasjerte meg i denne tråden. Jeg innser at du mener du har det eneste riktige svaret i denne saken og trekker meg tilbake i glede og visshet om at min kjære er en minst like god forelder som meg fra dag en. Ja men kan jo kjøpe i Danmark.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. oktober 2012 #11 Skrevet 11. oktober 2012 Om du spør pent er det noen voksne rundt deg som kan hjelpe deg til å forstå hvordan babyer blir til. Det er svært vanskelig for en kvinne å bli gravid uten assistanse fra en mann, skjønner du. Relevans? Hvis en mann voldtar en kvinne har han ikke noe rett på barnet etterpå i dagens Norge. Men han er fremdeles far og kvinner trenger fremdeles menn for å bli befruktet. Ikke alle mødre bør være mødre selv om de bærer frem et barn heller. Men jeg har diskutert dette med deg før og angrer alt at jeg engasjerte meg i denne tråden. Jeg innser at du mener du har det eneste riktige svaret i denne saken og trekker meg tilbake i glede og visshet om at min kjære er en minst like god forelder som meg fra dag en. Ja men kan jo kjøpe i Danmark. Nok en gang: Du trenger fortsatt SæD for å produsere barn, og SæD kommer fra MENN.. Vanskelig å forstå?
Cat_Woman Skrevet 11. oktober 2012 #12 Skrevet 11. oktober 2012 Herregud. Kan kvinner så mye mer om "nevrobiologi/humanbiologi, psykologi og medisin"? Jeg er ingen ekspert i hvert fall. Men er en god mor for det. Og mannen min er en like god forelder som meg.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. oktober 2012 #13 Skrevet 11. oktober 2012 Herregud. Kan kvinner så mye mer om "nevrobiologi/humanbiologi, psykologi og medisin"? Jeg er ingen ekspert i hvert fall. Men er en god mor for det. Og mannen min er en like god forelder som meg. Gi oss 3 år til, så er vi allmektige, og mennene er våre slaver.. For du vet, kvinner er de eneste som duger
Frøken Ubesluttsom Skrevet 11. oktober 2012 #14 Skrevet 11. oktober 2012 Man eier vel ikke sine barn da....?....! Begge foreldrene er like viktig i et barns liv mener nå jeg. Ja det finnes mannfolk som ikke er gode fedre, men det finnes da nok av kvinnfolk også som ikke er spesielt godt egnet til å være mødre.
Major HotLips Houlihan Skrevet 11. oktober 2012 #15 Skrevet 11. oktober 2012 Ha ha...det finnes en god del galninger her inne! Forresten så har hun kommet med slike utsagn før, så finn på no nytt'a!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #16 Skrevet 11. oktober 2012 min kjære er en minst like god forelder som meg fra dag en. Ja, mot slik kunnskapsforakt og rent sprøyt kjemper selv gudene forgjeves.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #17 Skrevet 11. oktober 2012 Rart at noen tror at faren kan erstatte moren. De vet ingenting om barn, og ingenting om nevrobiologi/humanbiologi, psykologi og medisin. Det er bare Jørgen Lorentzen som tror det er sånn. Totalt idiotisk. Her bikkes alle fedre over en kamm.. Eneste samboerenher ikke kunne gi ungene våre, var mors melk, og det kunne ikke jeg lengre enn 2 og 3 uker heller.. Men ellers er han like sterk og sikker i alt om ungene, på lik linje med meg. Hvordan i all verden vet du dette? Kan du snakke for barna ditt? Nei. Er så møkklei av sånne arrogante foreldre som gjør som det passer, med vilje ignorerer fagkunnskap, og tror de har rett til å snakke for barna sine. Det er bare fagfolk og barn som har opplevd dette selv som barn som har rett til å uttale seg.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #18 Skrevet 11. oktober 2012 Herregud. Kan kvinner så mye mer om "nevrobiologi/humanbiologi, psykologi og medisin"? Jeg er ingen ekspert i hvert fall. Men er en god mor for det. Og mannen min er en like god forelder som meg. God dag mann økseskaft.
Gjest Heartbroken Skrevet 11. oktober 2012 #19 Skrevet 11. oktober 2012 min kjære er en minst like god forelder som meg fra dag en. Ja, mot slik kunnskapsforakt og rent sprøyt kjemper selv gudene forgjeves. Atte....hæh? Vet jeg ikke at mannen min er en god far? Vet du dette bedre enn meg? At du opphøyer deg til Gud hjelper ikke akkurat på troverdigheten din da - men det tar du vel ikke til deg uten en link å henvise til
Major HotLips Houlihan Skrevet 11. oktober 2012 #20 Skrevet 11. oktober 2012 Rart at noen tror at faren kan erstatte moren. De vet ingenting om barn, og ingenting om nevrobiologi/humanbiologi, psykologi og medisin. Det er bare Jørgen Lorentzen som tror det er sånn. Totalt idiotisk. Her bikkes alle fedre over en kamm.. Eneste samboerenher ikke kunne gi ungene våre, var mors melk, og det kunne ikke jeg lengre enn 2 og 3 uker heller.. Men ellers er han like sterk og sikker i alt om ungene, på lik linje med meg. Hvordan i all verden vet du dette? Kan du snakke for barna ditt? Nei. Er så møkklei av sånne arrogante foreldre som gjør som det passer, med vilje ignorerer fagkunnskap, og tror de har rett til å snakke for barna sine. Det er bare fagfolk og barn som har opplevd dette selv som barn som har rett til å uttale seg. Er du fagfolk eller barn da? Ja, for du uttaler deg jo du og?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #21 Skrevet 11. oktober 2012 Rart at noen tror at faren kan erstatte moren. De vet ingenting om barn, og ingenting om nevrobiologi/humanbiologi, psykologi og medisin. Det er bare Jørgen Lorentzen som tror det er sånn. Totalt idiotisk. Her bikkes alle fedre over en kamm.. Eneste samboerenher ikke kunne gi ungene våre, var mors melk, og det kunne ikke jeg lengre enn 2 og 3 uker heller.. Men ellers er han like sterk og sikker i alt om ungene, på lik linje med meg. Hvordan i all verden vet du dette? Kan du snakke for barna ditt? Nei. Er så møkklei av sånne arrogante foreldre som gjør som det passer, med vilje ignorerer fagkunnskap, og tror de har rett til å snakke for barna sine. Det er bare fagfolk og barn som har opplevd dette selv som barn som har rett til å uttale seg. Er du fagfolk eller barn da? Ja, for du uttaler deg jo du og? Det forholder seg tilfeldigvis slik at jeg hadde veldig moderne foreldre for sin tid som hadde fedrekvote og alt mulig sånt som SV innfører i dag 20-25 år før det ble oppfunnet. Så jeg har rett til å uttale meg fordi jeg er en voksen som som barn har opplevd på kroppen denne type ideologisk familiepolitikk. I tillegg forholder jeg meg til den faglige kunnskapen på feltet, innen nevrobiologi, psykologi og andre relevante fag.
PintSizedDictator Skrevet 11. oktober 2012 #22 Skrevet 11. oktober 2012 Ja dette var jo like meningsfylt og underholdende som brystvorter på en pinne. Selvfølgelig kan ikke pappa være en god far. Sier seg jo selv det...lizzm.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #23 Skrevet 11. oktober 2012 Rart at noen tror at faren kan erstatte moren. De vet ingenting om barn, og ingenting om nevrobiologi/humanbiologi, psykologi og medisin. Det er bare Jørgen Lorentzen som tror det er sånn. Totalt idiotisk. Her bikkes alle fedre over en kamm.. Eneste samboerenher ikke kunne gi ungene våre, var mors melk, og det kunne ikke jeg lengre enn 2 og 3 uker heller.. Men ellers er han like sterk og sikker i alt om ungene, på lik linje med meg. Hvordan i all verden vet du dette? Kan du snakke for barna ditt? Nei. Er så møkklei av sånne arrogante foreldre som gjør som det passer, med vilje ignorerer fagkunnskap, og tror de har rett til å snakke for barna sine. Det er bare fagfolk og barn som har opplevd dette selv som barn som har rett til å uttale seg. Er du fagfolk eller barn da? Ja, for du uttaler deg jo du og? Det forholder seg tilfeldigvis slik at jeg hadde veldig moderne foreldre for sin tid som hadde fedrekvote og alt mulig sånt som SV innfører i dag 20-25 år før det ble oppfunnet. Så jeg har rett til å uttale meg fordi jeg er en voksen som som barn har opplevd på kroppen denne type ideologisk familiepolitikk. I tillegg forholder jeg meg til den faglige kunnskapen på feltet, innen nevrobiologi, psykologi og andre relevante fag. Jeg hadde og en pappa som var mest hjemme og som hadde hovedansvar for barn og hus - og vi hadde det fantastisk! Nå når jeg er voksen har jeg mye tettere kontakt med pappa enn mamma, det er han jeg tyr til når verden går meg imot. Så for å følge din argumentasjon, så er det du sier og opplever helt feil, fordi jeg har en annen erfaring som er den riktige!
Major HotLips Houlihan Skrevet 11. oktober 2012 #24 Skrevet 11. oktober 2012 Rart at noen tror at faren kan erstatte moren. De vet ingenting om barn, og ingenting om nevrobiologi/humanbiologi, psykologi og medisin. Det er bare Jørgen Lorentzen som tror det er sånn. Totalt idiotisk. Her bikkes alle fedre over en kamm.. Eneste samboerenher ikke kunne gi ungene våre, var mors melk, og det kunne ikke jeg lengre enn 2 og 3 uker heller.. Men ellers er han like sterk og sikker i alt om ungene, på lik linje med meg. Hvordan i all verden vet du dette? Kan du snakke for barna ditt? Nei. Er så møkklei av sånne arrogante foreldre som gjør som det passer, med vilje ignorerer fagkunnskap, og tror de har rett til å snakke for barna sine. Det er bare fagfolk og barn som har opplevd dette selv som barn som har rett til å uttale seg. Er du fagfolk eller barn da? Ja, for du uttaler deg jo du og? Det forholder seg tilfeldigvis slik at jeg hadde veldig moderne foreldre for sin tid som hadde fedrekvote og alt mulig sånt som SV innfører i dag 20-25 år før det ble oppfunnet. Så jeg har rett til å uttale meg fordi jeg er en voksen som som barn har opplevd på kroppen denne type ideologisk familiepolitikk. I tillegg forholder jeg meg til den faglige kunnskapen på feltet, innen nevrobiologi, psykologi og andre relevante fag. Så da kan du uttale deg på vegne av alle barn altså? På bakgrunn av dine opplevelser? Og er du utdannet innen de fagene du nevner eller er du selvlært?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #25 Skrevet 11. oktober 2012 Rart at noen tror at faren kan erstatte moren. De vet ingenting om barn, og ingenting om nevrobiologi/humanbiologi, psykologi og medisin. Det er bare Jørgen Lorentzen som tror det er sånn. Her lukter det bitter alenemor gitt! Fedre vet ingenting om barn? Hah! Trist at du har den erfaringen. Her i huset har begge vært omsorgsperson nr 1 fra fødselen av. Ja, jeg ammet men ellers har far vært like mye engasjert i barna som meg. Det er herlig å se hvordan han er med barna, hvordan de lyser opp når han kommer. Tro meg, det finnes maange mødre som ikke skulle hatt barn, som ikke har peiling på hvordan barn skal behandles, som gir blanke F i barna sine, så kom ikke her å innbill meg at mødre er bedre enn fedre! I`m not buying it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå