Gå til innhold

hjelp jeg har blitt sjarmert i senk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk om han er mannen i ditt liv?

Har virkelig mannen i ditt liv ikke mer moral enna t han sjekke ropp og prøver seg på andre damer, mens dama hans uvitende går hjemme, gravid med ders barn? Greit nok at man aldri vet hva osm kan skje, HVEM man treffer. Men er virkelig ikke mannen i ditt liv mer voksen enn at han skjønner at man tester ikke ut andre damer SAMTIDIG som man er i et seriøst forhold, og at man venter barn sammen gjør det bare ENDA mer tvilsomt....

Om alt annet stemmer mellom dere. mtp utseende, politsike, religiøse og moraslek meinger osv,- om dere har like høbbbyer, samme film-, musikk- og boksmak. Ja, om der er "sjelefrender",- samme person i to kropper,- uansett...Med så lav moral og empati en slik mann er i besittelse av,- kan det i det hele tatt være "mannen i noens liv"??? jeg bare lurer? Jeg har mest sannsynlig truffet og giftet meg med mannen i mitt..Om så IKKE er tilfelle, så vet jeg at en egenskap mannen imitt liv IKKE innehar, er det evne til og ligge rundt med andre mens man er i et forhold..EI innehar han ikke vilje og lyst til og sjekke opp andre kvinenr så lenge han er i et forhold med en annen........

Innehar han en eller begge disse egenskapene (Den ene medfører vel den andre) så er han ikke drømmemannen samme hvor mye resten stemmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri ha gått på date med en nærmest ukjent kollega, etter kun en uke i ny jobb........

Hvorfor ikke det?

Fordi man bør skille jobb og privatliv, iallefall i et så tidlig stadie på ny arbeidsplass. Er rett og slett litt upassende etter mitt syn.

Trangsynt som jeg er:-P

Skrevet

Som en annen sa.... VENT!!!

Hvis det er riktige følelser mellom dere så tåler de den tiden det tar for ham å rydde opp i livet sitt og etablere seg på nytt som singel alenepappa. For all del IKKE gå inn i et forhold med denne mannen nå! Det vil han også forstå hvis han er en moden mann!!

Ikke ligg med ham, ikke møt ham utenom jobben, ikke innred leiligheten hans (!!). Få ham én gang på tomannshånd (uten en seng i nærheten ;) ) og si til ham at du føler dere han en helt spesiell kjemi, men at du ikke aksepterer å være elskerinnen hans, og at du ikke kan ha et forhold til ham før han evt er singel. Si at du forventer at dere begge to forholder dere profesjonelt på jobb!

Hvis det er slik at forholdet med han og kona i realiteten er over, hvis det er slik at kona lurte ham ift pillen (jada, det er faktisk ikke så uvanlig at damer gjør det), og hvis det er slik at de følelsene som er mellom deg og han er riktige.... da respekterer han dine følelser og din jobb - og da vil han også aktivt rydde opp i livet sitt slik at det blir plass for deg også. For slik hans liv er nå så er det ikke plass til deg. Tenk selv hvor mye følelser som ofte kommer opp når man får barn, spesielt sitt aller første barn. Det er mange som da er villig til å prøve å redde forholdet sitt da. Noen greier det, andre ikke.

Rett deg opp og kjenn på din egen verdi, HI! Du fortjener slike følelser ift en mann som er fri til å velge deg. Og du er den eneste som kan passe på deg selv. Du må trå forsiktig pga at du er så ny i denne jobben! Du har en prøvetid, vil jeg tro. Så du må sette deg i respekt slik at du ikke risikerer å miste denne jobben!!!

(Forresten ikke så lurt å skrive hvilken type kontor du jobber på, fort gjort at kona eller kolleger er her og kjenner deg/dere igjen...)

Gjør det riktige for DEG..... vent til denne mannen er helt fri og frank før du evt involverer deg mer med ham!

Skrevet

Tenk om han er mannen i ditt liv?

Har virkelig mannen i ditt liv ikke mer moral enna t han sjekke ropp og prøver seg på andre damer, mens dama hans uvitende går hjemme, gravid med ders barn? Greit nok at man aldri vet hva osm kan skje, HVEM man treffer. Men er virkelig ikke mannen i ditt liv mer voksen enn at han skjønner at man tester ikke ut andre damer SAMTIDIG som man er i et seriøst forhold, og at man venter barn sammen gjør det bare ENDA mer tvilsomt....

Om alt annet stemmer mellom dere. mtp utseende, politsike, religiøse og moraslek meinger osv,- om dere har like høbbbyer, samme film-, musikk- og boksmak. Ja, om der er "sjelefrender",- samme person i to kropper,- uansett...Med så lav moral og empati en slik mann er i besittelse av,- kan det i det hele tatt være "mannen i noens liv"??? jeg bare lurer? Jeg har mest sannsynlig truffet og giftet meg med mannen i mitt..Om så IKKE er tilfelle, så vet jeg at en egenskap mannen imitt liv IKKE innehar, er det evne til og ligge rundt med andre mens man er i et forhold..EI innehar han ikke vilje og lyst til og sjekke opp andre kvinenr så lenge han er i et forhold med en annen........

Innehar han en eller begge disse egenskapene (Den ene medfører vel den andre) så er han ikke drømmemannen samme hvor mye resten stemmer.

I tillegg har han ikke baller nok til å fortelle sannheten før ETTER at han har tømt seg... Æsj...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...