Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Hei. For en uke siden begynte jeg å jobbe som på et advokat kontor. Jeg hilste på en veldig kjekk mann og allerede når jeg håndhilste på han kjente en tiltrekkning. Så etter et par dager uten noe mer enn bare jobb prat så ba han meg på middag og kino. Jeg takket ja og vi hadde det veldig fint. Det endte dessvere med hotell overnatting og resten kan dere tenke dere. SÅ neste dag sa han at han er GIFT og venter barn!!!! Han hadde ikke ring på seg og jeg tok det som en selvfølge at han var singel. Han fortalte om problemene med kona og at han holdt på å finne hybel for han ville skilles men hadde dårlig samvittighet for barnet som snart kommer. Så i går spurte han om jeg vil innrede den nye leiligheten hans. Jeg er sååå tiltrukket av han men vet ikke hva jeg skal gjøre videre. Kona er vist ikke så glad for at han flytter og vil ikke skilles. Har hørt fra ei annen på kontoret at de har hatt problemer i mange mnd. Og at han har snakket mye om brudd lenge før han traff meg. Hva ville dere gjort. Ville dere gitt dette en sjanse.
Chelseafan Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Vent til han skiller seg,så er det bare og kjøre på
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Ja eller ikke singel men i hvertfall ikke gift. Ikke døm meg så fort. Det var liksom en selvfølge at han var singel når han ba meg med ut. Tenkte jeeeg
Major HotLips Houlihan Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Nei, det hadde jeg virkelig ikke gitt en sjanse. Husk på at hvis ting skjærer seg så må du fortsatt forholde deg til han på jobb!
*bolla pinnsvin* Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Her ville jeg tenkt meg om både en, to og tre ganger. å komme midt oppi et brudd, som fra konens side muligens er bittert, og med kommende baby inne i bildet er vel så langt fra ideelt som man kan komme. På den annen side er tiltrekning vanskelig å gjøre noe med. Men jeg må si jeg hadde vært skeptisk både pga det jeg nevner over og det faktum at det ikke kostet han en kalori å hoppe til køys med en annen dame mens kona hans satt hjemme og var gravid.
happiness4life Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Tror egentlig du selv vet hva som er riktig i denne situasjonen... Hvordan kan du gå inn i et forhold når han har holdt tilbake sannheten? Vil du kunne stole på han senere i forholdet? Jeg ville trukket meg unna og gitt han en mulighet til å finne kjærligheten igjen med sin kone, mulig alt forandrer seg etter barnet er født. Og hvis han er "den rette" for deg så finner dere sammen når stormen har lagt seg. Du sier jo selv at hun ikke vil at han skal flytte ut. Tenk når hun får vite at hennes mann som hun elsker og som hun skal ha barn med har flyttet ut og funnet seg ny dame... Sett deg selv i hennes sko. Nei hold deg unna...
MortenO Skrevet 11. oktober 2012 #9 Skrevet 11. oktober 2012 Hvis man er gift er problemer i "noen måneder" peanøtter som bør kunne fikses. Spesielt om man har unger. Men det er uansett ikke ditt problem Du gjør det du har mest lyst til og føler du han er den rette så er det strengt tatt bare å kline til. Spør deg imidlertid et par kontrollspørsmål: - Er du en 'overgangsjente' han bruker i en kort periode for å få bevist for seg selv at han fortsatt har draget? - Vil han behandle deg på samme måte i fremtiden om det skulle bli litt problemer i forholdet?
mamma.no Skrevet 11. oktober 2012 #10 Skrevet 11. oktober 2012 Kanskje du trenger en begrunnelse også? Utro MED deg = utro MOT deg... Dessuten høres dette helt sprøyt ut. Ut på middag, kino etc med en mann som er gift med ventende barn....bor han ikke i samme by? Og hva snakket så dere om under middagen etc. Blir irritert på sånne ånse innlegg som dette. Lavpanna... Om du ikke bare tuller deg nå, så blir du nok godt brukt, ja.
MortenO Skrevet 11. oktober 2012 #11 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Litt enig meg mamma.no, det er uansett lite strategisk å ligge med en kollega første uka på jobb, uten engang å etablere hvorvidt han er gift eller ei. Endret 11. oktober 2012 av MortenO
Cat_Woman Skrevet 11. oktober 2012 #12 Skrevet 11. oktober 2012 Du har ikke gjort noe galt enda - han sa ikke at han var gift! Men nå som du vet det, må du holde deg unna, helt til han har flyttet ut og skilsmissepapirene er signert. Det er en selvfølge. Han ER gift, selv om de angivelig har "problemer"...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. oktober 2012 #13 Skrevet 11. oktober 2012 Vil du rote deg borti en fyr som er utro mot dama han venter barn med, og er villig til å kjøre familielivet på ræva? Som driter så åpenbart i sitt ufødte barn? Og du, du vet at dette fjaset med at "vi har hatt problemer leeenge", "jeg looover å gå fra kona mi altså, bare ikke akkurat nå", stort sett bare er noe stort piss for å få komme i buksa på andre damer?
Gjest Husfrua Skrevet 11. oktober 2012 #14 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg hadde tenkt det samme som deg. Har aldri hatt for vane tidligere å spørre om sivilstatus i en sjekkesituasjon. Regner jo med at de er single, men etter å ha hengt her inne en stund er det jo åpenbart at man ikke kan ta det for god fisk. Jeg tror jeg hadde takket pent nei til å innrede leiligheten hans, men heller sagt at jeg gjerne vil bli bedre kjent,men da etter at han var på plass i egen leilighet. Hvis han er oppriktig interessert i deg ,burde han forstå at det er det mest riktige. Ellers er han ikke mye å samle på.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #15 Skrevet 11. oktober 2012 Vi snakket mye om jobb og hvordan jobb hverdagen min kan bli. Han advarte meg mot noen på jobb osv. Jeg er helt ny i dette. Dette er første jobben min. Hva er så rart med middag og kino?? Det er det jeg har tenkt selv ; er han utro med meg så kanskje han blir utro mot meg hvis jeg ender opp som hans gravide kone. ( han var ikke klar for barn, kona sluttet på p-piller uten å si noe) . Skjønner godt at dere sier det dere sier. Jeg ville selv advart min venninne om hun havnet i denne situasjonen. Ps jeg har barn fra før så det er ikke sånn at jeg vil finne den første og beste!! Men tiltrekkningen er sååå sterk.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #16 Skrevet 11. oktober 2012 For en suppe du har havnet i da. Hadde ventet med alt til du så seperasjonspapirene hans!!! Og du, du vet at han garantert er utro mot deg også da? Stor mulighet for det, Slike menn er ingenting å samle på. Hadde han vært noe å samle på så hadde han ventet med å ha sex med deg til han og kona ble separert.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #17 Skrevet 11. oktober 2012 Til ditt forsvar, nei, man spør ikke en fyr/dame som ber en ut på date om denne er singel. Bare hvis man ser ring på høyre ringfinger (evt venstre også da)..Da har man jo en fin grun/unnskyldning/anledning til og spørre om slikt..Men ut over det er det vel ikke vanlig og mistenkeligjøre en potensiell date og fremtidig kjæreste? Men samme hvor sjarmert jeg hadde blitt, hvor kjekk, snill, osv osv,- alt hadde forsvunnet som dugg for solen det øyeblikk jeg fikk høre han var samober/gift.....Man vet det finnes unntak der ute, men enn så lenge har jeg tilgode og se en eneste person som har vært utro (når de har vært i et SERIøST forhold, vel og merke) en gang som ikke har vært det i alle de kommende (seriøse) forhold også. Hvis man virkelgi møter "den rette" når man er budet til noen andre, så vil en seriøs person gjøre det slutt med denne, før man "går for langt" med den nye. Det er min holdnign til bytte av kjæreste/ektefelle iallefall. Har man en ny potensiell livspartner foran seg, så er det vel verdt og gå "rikgit" vei og bruke litt ekstra tid på det, enn og kaste seg ut i det? FOr egen del, kommende eks sin del go den "Nye kjæresten" sin del...
mamma.no Skrevet 11. oktober 2012 #18 Skrevet 11. oktober 2012 Prøv å ikke ta alt han sier for god fisk fremover... Han sier til deg "kona ditt og kona datt" og henger henne ut som svarteper selv, mens han er rene gullungen.......som har seg med en helt ny, ukjent kollega. Akkurat....snille gutten. "Han ville ikke ha barn"....."kona sluttet på pillen". Han gjør seg helt uskyldig og stakkarslig. Det finnes alltid flere sider av samme sak - hans, hennes og sannheten...
Netti*** Skrevet 11. oktober 2012 #19 Skrevet 11. oktober 2012 Du hører det du vil høre. I tillegg stoler du litt for mye på han. Kona sluttet på p-piller uten hans viten osv.. Men leser i svarene dine at du tar han i forsvar uansett, blir grinete på de som svarer deg konstruktivt. Så skal ikke prøve overtale deg til det som er rett i mine øyne for du vil ikke høre det og kommer ikke ta deg til det heller. Er bare redd dette ødelegger ditt første ordentlige arbeidsforhold. Han har vært der lengre og vil alltid uansett hva som skjer ha folk på sin side. Hvis andre får vite om dere kommer garantert 80 % til å tenke du er laus og dum. For de vet han er gift! Å jeg ville ikke hatt deg på mitt team over spørsmål som hadde med etikk å gjøre, som advokater har. For det vet du ikke hva er. Så du setter et flott stempel på deg selv...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #20 Skrevet 11. oktober 2012 Hæææ grinete???? Jeg har jo sagt at jeg forstår dere. For jeg hadde tenkt de samme selv!!! Jo jeg vet hva etikk er. Og jeg har aldri før føt sånn ved første møte med noen mann. Tenker derfor tenk om dette er mannen i mitt liv!!!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. oktober 2012 #21 Skrevet 11. oktober 2012 Hadde dere bakgrunnsmusikk? unnskyld.. Greide ikke dy meg...
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 11. oktober 2012 #22 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Jeg ville aldri ha gått på date med en nærmest ukjent kollega, etter kun en uke i ny jobb........ Endret 11. oktober 2012 av Kari Mari
L-8 Skrevet 11. oktober 2012 #23 Skrevet 11. oktober 2012 Men du sier du har barn. Og det tyder jo på at årsaken til at det gikk dårlig på hjemmefronten var nettopp det at han IKKE ønsket barn..?!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #24 Skrevet 11. oktober 2012 VENT! La han bli skilt, la han finne ut av hvordan han vil leve livet sitt, samvær med barnet osv også kan du se om det er rom for deg i livet hans. Ikke vær den puledukka som får skylden for bruddet, som han trøster seg med i en tøff tid osv. La han jobbe seg gjennom dette, også kan du evt komme på banen etterhvert og det virkelig er meningen det skal bli dere to. Nå skygger du banen!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #25 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg ville aldri ha gått på date med en nærmest ukjent kollega, etter kun en uke i ny jobb........ Hvorfor ikke det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå