Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #26 Skrevet 11. oktober 2012 Selvsagt er man motbydelig når trusa er våt av svette! Orker ikke å tenke på hvor grusomt det må stinke! Jeg går da vitterlig ikke rundt å stinker fittesvette! Du høres motbydelig ut spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #27 Skrevet 11. oktober 2012 Okey, jeg skal ringe til legen nå, og lurer litt på hvordan jeg ordlegger meg? skal prøve å unngå å bruke fittesvette. Hva heter det egentlig? Vaginasvette? Svette i musa? Jeg svetter mye fra vaginaen min? Hjelp?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 11. oktober 2012 #28 Skrevet 11. oktober 2012 Okey, jeg skal ringe til legen nå, og lurer litt på hvordan jeg ordlegger meg? skal prøve å unngå å bruke fittesvette. Hva heter det egentlig? Vaginasvette? Svette i musa? Jeg svetter mye fra vaginaen min? Hjelp? Hva med: jeg plages endel med svette nedentil? Ville droppet ordet fittesvette hadde jeg vært deg:-P
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #29 Skrevet 11. oktober 2012 Du sier du sliter med unormalt mye svette fra vagina utenom fysisk aktivitet og at det er svært sjenerende for deg. Derfor ønsker du en lege time. Bare så du vet det kan overvekt være grunnen for mange,men nå vet jeg ikke om dette gjelder deg.. hilsen helsesekretær
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #30 Skrevet 11. oktober 2012 Du sier du sliter med unormalt mye svette fra vagina utenom fysisk aktivitet og at det er svært sjenerende for deg. Derfor ønsker du en lege time. Bare så du vet det kan overvekt være grunnen for mange,men nå vet jeg ikke om dette gjelder deg.. hilsen helsesekretær Hvordan kan overvekt være grunnen til "fittesvette" (hehe)? jeg bare spør.
<3 2G <3 Skrevet 11. oktober 2012 #31 Skrevet 11. oktober 2012 Om truseinnlegg ikke funker er det ikke fra vagina du svetter, da det strengt tatt bare er hullet. Men lysken og i området der det er.
<3 2G <3 Skrevet 11. oktober 2012 #32 Skrevet 11. oktober 2012 Du sier du sliter med unormalt mye svette fra vagina utenom fysisk aktivitet og at det er svært sjenerende for deg. Derfor ønsker du en lege time. Bare så du vet det kan overvekt være grunnen for mange,men nå vet jeg ikke om dette gjelder deg.. hilsen helsesekretær Hvordan kan overvekt være grunnen til "fittesvette" (hehe)? jeg bare spør. Fordi overvektige ikke alltid får luftet godt nok i løpet av dagen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #33 Skrevet 11. oktober 2012 Du sier du sliter med unormalt mye svette fra vagina utenom fysisk aktivitet og at det er svært sjenerende for deg. Derfor ønsker du en lege time. Bare så du vet det kan overvekt være grunnen for mange,men nå vet jeg ikke om dette gjelder deg.. hilsen helsesekretær Hvordan kan overvekt være grunnen til "fittesvette" (hehe)? jeg bare spør. Fordi overvektige ikke alltid får luftet godt nok i løpet av dagen. Hæ? Når er det normalvektige går å vifter med musa i løpet av dagen da?
<3 2G <3 Skrevet 11. oktober 2012 #34 Skrevet 11. oktober 2012 Du sier du sliter med unormalt mye svette fra vagina utenom fysisk aktivitet og at det er svært sjenerende for deg. Derfor ønsker du en lege time. Bare så du vet det kan overvekt være grunnen for mange,men nå vet jeg ikke om dette gjelder deg.. hilsen helsesekretær Hvordan kan overvekt være grunnen til "fittesvette" (hehe)? jeg bare spør. Fordi overvektige ikke alltid får luftet godt nok i løpet av dagen. Hæ? Når er det normalvektige går å vifter med musa i løpet av dagen da? sier ikke de lufter musa, men der det er mer kropp blir det og fortet klamt.
Toocute Skrevet 11. oktober 2012 #35 Skrevet 11. oktober 2012 Du sier du sliter med unormalt mye svette fra vagina utenom fysisk aktivitet og at det er svært sjenerende for deg. Derfor ønsker du en lege time. Bare så du vet det kan overvekt være grunnen for mange,men nå vet jeg ikke om dette gjelder deg.. hilsen helsesekretær Hvordan kan overvekt være grunnen til "fittesvette" (hehe)? jeg bare spør. Overvektig eller ikke overvektig, hud mot hud kan uansett gjøre en klam som da fører til svette. Vist du f.eks jobber på ett gamle hjem så må en f.eks vaske under brystene til de, som mange ganger henger. Noe det gjør på noen av oss også etter å ha fått unger. Deilig...
Gjest Miryks Skrevet 11. oktober 2012 #36 Skrevet 11. oktober 2012 Fordi jeg misliker vulgÆrt språk hos voksne damer? Nei, det er lov å mislike. Jeg snakket om den fantastiske måten du sa fra om det på. Virkelig behagelig, og veldig hjelpsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå