Gå til innhold

Å fy søren, fittesvette :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir søren meg våt gjennom trusa. Hva gjør jeg? Hvordan forhindrer man fittesvette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruke en tynnere og mer luftig bukse?

Truseinnlegg fungerer ikke.. når jeg slet som værst, så var det en tørr flekk der innlegget var, og resten av trusa var fuktig.. hærrlich.. bytta truse ca.3 ganger om dagen en stund ;s

Skrevet

Lufttørke! Truseinnlegg kan gjøre det klammere og verre.

Skrevet

Hva er fittesvette?? :-P

Skrevet

vask og barber deg, ta på masse talkum pudder og dropp trusa. jeg bruker bare vide bukser nå, er høygravid å hadde skikkelig problemer med lyske svette helt til jeg begynte med den oppskrifta der :P

Skrevet

Åh, nÅ kom jeg pÅ det innlegget med truseløse damer, som bare gikk med bukse eller lange skjørt. De droppa trusa....

Du er altsÅ ikke en av dem? ;-)

Unskyld, kunne ikke dy meg:-P

Skrevet

Ville tatt deg mer seriøst og giddet å forsøke å hjelpe dersom du snakket på en ordentlig måte.

Skrevet

Åh, nÅ kom jeg pÅ det innlegget med truseløse damer, som bare gikk med bukse eller lange skjørt. De droppa trusa....

Du er altsÅ ikke en av dem? ;-)

Unskyld, kunne ikke dy meg:-P

hahaha. Huff

Skrevet

Hmmm æsj. Høres ikke behagelig ut, ei heller lekkert :P

Var det meg ville jeg prøvd vide bukser/talkum metoden :D

Skrevet

Hva med at du faktisk har sopp?Da hjelpr det fint lite å kutte ut trusa.. hadde tatt det opp med legen jeg.

Skrevet

Får man fittesvette av sopp? Det visste je ikke. Kanskje det er det. Har klødd inni fitta i det siste også.. Får sjekke det da. Hva sier jeg når jeg ringer legen da?

Skrevet

Får man fittesvette av sopp? Det visste je ikke. Kanskje det er det. Har klødd inni fitta i det siste også.. Får sjekke det da. Hva sier jeg når jeg ringer legen da?

Du sier NØYAKTIG det du har skrevet her. Også holder du oss oppdatert på hvordan legen reagerer og hvilken løsning han har til deg...

Skrevet

Du sier NøYAKTIG det du har skrevet her. Også holder du oss oppdatert på hvordan legen reagerer og hvilken løsning han har til deg...

*Kniiiiis*

Skrevet

Æsj, så ekkel du er.

Takk for den du :( føler meg ganske ekkel når trusa mi blir gjennomvåt ja.... Ikke nødvendig med sånt svar for det..

Gjest Gullguttene
Skrevet

Du sier NøYAKTIG det du har skrevet her. Også holder du oss oppdatert på hvordan legen reagerer og hvilken løsning han har til deg...

Jeg tror jeg ville ordlagt meg litt annerledes enn i disse innleggene ;)

Skrevet

Takk for svar dere. Ringer legen i morgen og hører. Denna fittesvetta plager meg så fælt :(

Skrevet

Æsj, så ekkel du er.

Takk for den du :( føler meg ganske ekkel når trusa mi blir gjennomvåt ja.... Ikke nødvendig med sånt svar for det..

Ikke ekkel fordi du har et fysisk problem, men fordi du har et motbydelig språk. Æsj!

Skrevet

Æsj, så ekkel du er.

Ikke ekkel fordi du har et fysisk problem, men fordi du har et motbydelig språk. Æsj!

Du virker ikke så veldig myer mer behagelig å vÆre i nÆrheten av, Annie.

Skrevet

Æsj, så ekkel du er.

Du virker ikke så veldig myer mer behagelig å vÆre i nÆrheten av, Annie.

Fordi jeg misliker vulgÆrt språk hos voksne damer?

Skrevet

Er du gravid??? Jeg slet med dette når jeg var gravid! Gikk over et par uker etter fødsel! Innmari irriterende, men men inntil videre er det bare ulltruser som gjelder. De får du kjøpt på bogeru:-)

Skrevet

Selvsagt er man motbydelig når trusa er våt av svette! Orker ikke å tenke på hvor grusomt det må stinke!

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆsj! Så trusa blir våt?????? Du må vÆre sjuk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...