Gå til innhold

Omg!!! Hva gjør jeg nå????

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvorfor er dere så sikre på at dette er tull? Så lenge det finnes en mulighet for at det er sant, er det jo forferdelig å harselere med HI?

Videoannonse
Annonse
Gjest Husfrua
Skrevet

Sant eller ikke sant. Synes ikke synd på deg. Den som er med på leken må tåle steken, og det var til pass for deg. En ting er å være forelsket i noen, men å være utro med svogeren din i tillegg til at du er gravid?! Respektløst! Skam deg.

Skrevet

Som tatt rett ut fra et dårlig amerikansk talk-show:-D

Noen som husker Ricki Lake?? ;-) Savner nesten det showet. Større galskap skulle man lete lenge etter:-D

Hehe, hva med Jerry Springer, han var mye verre :-)

GISP!!! Snakker du stygt om ordfører Springer!?!? :P

Skrevet (endret)

Jeg troller ikke. Uansett så bryr jeg meg ikke om hva dere mener. Nå har jeg fått leie en leilighet, skal prøve å snakke med msnnen lin når ting har roet seg ned, tror ikke jeg skal gå inn i et forhold med svogeren, det blir bare vanskrlig for alle. Det var første gang jeg hadde vært utro, så jeg vet at mannen min er faren.

Det er faen meg bra effektivt å få leid ny leilighet på under 1 time.

Applaus!

Endret av Gulltopp&Lillebjørn
Skrevet

Jøss det var ikke lenge siden jeg leste en lignende historie her. Bra du fikk fiksa hybel på noen timer gitt.

Det med bakgrunns musikken var jo lurt å nevne eller ville vi spurt : ja men kunne du ikke høre han når han kom kjørende, eller inn døra :-)))

Skrevet

Noen som husker Ricki Lake?? ;-) Savner nesten det showet. Større galskap skulle man lete lenge etter:-D

GISP!!! Snakker du stygt om ordfører Springer!?!? :P

Nei er du gal, banner da ikke i kirken!!!! ;-)

Skrevet

Utrolig bra!!

Når begynner andre episode????

Skrevet

Har vært i samme situvasjon som deg, bare litt være =( Men sambo tilga meg da...

Jeg hadde sex med sviger far på familie tur til Hovden. Dagen etter hadde jeg sex med bror til sambo. Så tredje dagen sleika jeg svigermor mens svigerinna mi fingra meg. Hmm. Men som sakt mannen tillga meg.

Og vi hørte på den sangen til Alexander Rybak, den faritail. Så sambo kånkluderte med at jeg trodde jeg var i et eventur da det skjedde, så jeg blitte tilgitt.

Fantastisk:-D

Skrevet

GISP!!! Snakker du stygt om ordfører Springer!?!? tongue.png

Han var like forbausende overgitt over gjestene hver gang de brakte sammen. Akkurat som om det kom som en overraskelse:-D

Skrevet

Jeg troller ikke. Uansett så bryr jeg meg ikke om hva dere mener. Nå har jeg fått leie en leilighet, skal prøve å snakke med msnnen lin når ting har roet seg ned, tror ikke jeg skal gå inn i et forhold med svogeren, det blir bare vanskrlig for alle. Det var første gang jeg hadde vært utro, så jeg vet at mannen min er faren.

Det er faen meg bra effektivt å få leid ny leilighet på under 1 time.

Applaus!

Ja takk du. En venninne hadde en tomt leilighet som jeg har fått leie til jeg finner ut hva jeg skal gjøre. Har ikke snakket med verken mannen min eller broren hans. Begge har mobilene av. Svigemora har ringt flere ganger men jeg tør ikke svare :-( Tør ikke å gå ut en gang, vi bor i en liten ny og alle kjenner alle her. Gud som jeg skammer meg!!! :-(

Gjest Heartbroken
Skrevet

Hvorfor er dere så sikre på at dette er tull? Så lenge det finnes en mulighet for at det er sant, er det jo forferdelig å harselere med HI?

Det er mulig at HI valgte en dårlig dag å legge seg til med svogeren på, for i går var det utrolig mange tulle-innlegg her inne og mitt svar ble nok preget av det :(

Men uansett så syns jeg kanskje at HI fortjener å bli herja litt med, enten det er sant eller fantasi.

Er det sant, og hun virkelig spør hva hun skal gjøre, har jeg lyst å svare at hun har vel jammen meg gjort nok? Det finnes noen ting som man bare ikke gjør når man er i et forhold, og et av de viktigste punktene der er å 1. Ikke være utro og 2. Ikke legge seg til med mannens bror/far/onkel/kompis.

Jeg skjønner jo at samvittigheten er beksvart, men det er det faktisk ingen som kan hjelpe henne med...

Skrevet

Hvis du hadde brukt litt lengre tid på å skrive dette her, kunne det blitt en bra novelle :D

Skrevet

Hvis du hadde brukt litt lengre tid på å skrive dette her, kunne det blitt en bra novelle :D

Ja, hvis du regner med at det er trolleri og ikke fakta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...