Gå til innhold

Omg!!! Hva gjør jeg nå????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forelsket (veldig) i broren til min mann. Og han i meg!! I dag kom han hjem til oss for å snakke om hva vi skal gjøre med følelsene våre, jeg tok en syk dag fra jobben og ventet på ham her, mannen min var på jobben og skulle jobbe sent i dag. Svogeren min og je snakket masse, vi forstår hverandre så godt!! Mannen min er verdens beste men jeg elsker ham ikke selv om han ikke kan leve uten meg, vi ville ikke gjøre ham vondt. Men vi klarte ikke og holde oss fra hverandre og hadde sex på sofaen med musikk i bakkgrunnen!!!! Og plutselig står mamnen min ved sofaen og ser på oss!!! Herregud som jeg skammer meg!!! Han begynte å skrikke til sin bror og kaste ting mot ham og sa masse stygge ting til meg. Etter at broren hadde dratt sa han at han skulle gå en tur og at jeg måtte bare borte når han kom tilbake :-( Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, gravid i uke 21, og mannen min tviler på at barnet er hans. Og svogeren min bor sammen med sine foreldre inntil huset hans er bygget ferdig (om minst 7mnd) :-( Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har ingen som kan stille opp for meg nå. Herregud hvorfor måtte mannen min komme så tidlig!!! :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Mhm, du kjeder deg idag du og? ;)

Skrevet

Kjeder du deg litt i dag hi? Du får flytte til broren og svigers da vet du. Fordelen her er jo at du slipper å bytte svigermor.

Skrevet

Ærlig talt! Hvorfor måtte mannen komme så tidlig!!!

Hvorfor måtte du vÆre utro? Slike som deg fortjener å bli fersket. Hvor er selvrespekten og respekten for din man? Det blir flott å vÆre onkel og stefar.... Blir koselig i familieselskaper der i gården etterhvert...

Skrevet

Å gosjameg, for en FORFÆÆÆÆÆRDELIG stijasjon du er komt i, assÅ!

Søren at manne kom tidlig - han kunne nÅ jaffal ventet til broren hadde kommet (tog du an?).

Og dere som hadde sørget for god stemning med mussikk og greier!!!

Varme tanker og kozzz og klemzzzz til deg assÅ!

Skrevet

Haha, dårlig forsøk på trolling. Du kunne vel funnet en _litt_ mindre klisje enn det der...

Skrevet

Oh shit! Og så samme dagen som jeg hadde sex med postmannen oppetter postkassestativet idet mannen min kom hjem en tur i lunsjen... Max uflax i dag begge to gitt!

Skrevet

Hehehehe... Du får se på den lyse siden, slipper å bytte etternavn (om dere er gift) og slipper å bytte svigers ;). Blir bra det der trollemor.

Skrevet

Slike trollinnlegg som dette er jeg usikker på om jeg skal le eller grine av.

Skrevet

Uff da! Dette var jo en uheldig situasjon, men trøst deg med at du kan få overgansstønad og dobbel barnetrygd. Broren kan jo ta på seg farskapet, er jo nesten de samme genene, så sånn sett var det jo flaks at det var broren du elsket og ikke en av hans kamerater.

Skrevet

Synes mer synd på meg selv som sitter i et hus som lukter busk, enn deg som bare sliter med fritifsproblemer og middelmådig fantasi. :P

Skrevet

Omg omg omg!!! Hvilken musikk hadde dere i bakgrunnen??? Sett litt mye Hotel Cæsar? :P

Skrevet

Omg omg omg!!! Hvilken musikk hadde dere i bakgrunnen??? Sett litt mye Hotel Cæsar? :P

Skrevet

Jeg troller ikke. Uansett så bryr jeg meg ikke om hva dere mener. Nå har jeg fått leie en leilighet, skal prøve å snakke med msnnen lin når ting har roet seg ned, tror ikke jeg skal gå inn i et forhold med svogeren, det blir bare vanskrlig for alle. Det var første gang jeg hadde vært utro, så jeg vet at mannen min er faren.

Skrevet

tven var på, mtv

Skrevet

Unnskyld at jeg ler.

Men syns jeg ser dere :P

Skrevet

Som tatt rett ut fra et dårlig amerikansk talk-show:-D

Noen som husker Ricki Lake?? ;-) Savner nesten det showet. Større galskap skulle man lete lenge etter:-D

Skrevet

Noen som husker Ricki Lake?? ;-) Savner nesten det showet. Større galskap skulle man lete lenge etter:-D

Hehe, hva med Jerry Springer, han var mye verre :-)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Og tilogmed med MUSIKK i bakgrunnen - det satte liksom en spiss på det hele :)

Skrevet (endret)

Hehe, hva med Jerry Springer, han var mye verre :-)

Ja herregud! Det var jo i hans talk-show at folk begynte å slåss:-D

Endret av Kari Mari
Skrevet

Og tilogmed med MUSIKK i bakgrunnen - det satte liksom en spiss på det hele :)

det med.musikken var for å poengtere at jeg ikke hørte inngangsdøra når mannen min kom

hi

Skrevet

Hvis det virkelig er sant........ så tror jeg nok ikke det er så mye å gjøre. Du elsker jo uansett ikke mannen din og resten av kaoset må du jo bare leve med når du valgte å spre beina for svigerbror..

Skrevet

Har vært i samme situvasjon som deg, bare litt være =( Men sambo tilga meg da...

Jeg hadde sex med sviger far på familie tur til Hovden. Dagen etter hadde jeg sex med bror til sambo. Så tredje dagen sleika jeg svigermor mens svigerinna mi fingra meg. Hmm. Men som sakt mannen tillga meg.

Og vi hørte på den sangen til Alexander Rybak, den faritail. Så sambo kånkluderte med at jeg trodde jeg var i et eventur da det skjedde, så jeg blitte tilgitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...