Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Holder på å bli gal. Siden slutten av august har mannen vært på jakt alle helger utenom en. Han jakter også i ukedagene, og kan da overnatte i ei jaktbu for å jakte før han drar på jobb. Jeg kjenner jeg blir dritsur. Ser han aldri, ukene er hektiske med jobb og bhg. (alltid jeg som tar ungene både ved levering og henting pga jobbsituasjonen vår). Og helgene er nesten "værre" da han kommer senere hjem enn når han er på jobb. Det hjelper ikke å si fra eller å snakke om det. Han har bestemt seg for at sånn skal det være. Det fører til at jeg er konstant sur. Sikkert mye mitt problem, men jeg er like sur. Spesielt om han klager på rot eller oppvask. Drit og dra. Husmorstreik. Fint liv gitt! *utblåsing*
Major HotLips Houlihan Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Da blir det vel to uker husmorferie etterpå da?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Hadde aldri villet vært sammen med en mann som liker å drepe.
Følelsesvims Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Da reiser du på jentetur i førjulstida
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Hadde aldri villet vært sammen med en mann som liker å drepe. Hehe.....deg om det. Den eneste fordelen er at vi får fylt fryseren med kjøtt. Kjøper aldri kjøtt/kjøttfarse på butikken. Men kjøttet man kjøper i butikken er selvsagt laget på en fabrikk HI
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Ja ideelt sett blir det husmorsferie to ganger i mnd resten av året. Da utjamner det seg nok HI
Følelsesvims Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 Ja ideelt sett blir det husmorsferie to ganger i mnd resten av året. Da utjamner det seg nok HI Marker av dagene han har stukket av på en sånn årskalender med tusj, og begynn å planlegg egne fridager med en annen tusj
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Hadde aldri villet vært sammen med en mann som liker å drepe. Hehe.....deg om det. Den eneste fordelen er at vi får fylt fryseren med kjøtt. Kjøper aldri kjøtt/kjøttfarse på butikken. Men kjøttet man kjøper i butikken er selvsagt laget på en fabrikk HI Er så heldig å ha en mann som ikke spiser kjøtt Trenger ikke ta den ekle tonen der til meg.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Nå har jeg vært så sur at han satte inn støtet. Rydda, støvsugde soverommet og la på plass klær. Tror pinadø han var nede å satte på ei vaskemaskin også. Da har han sannsynligvis rettferdiggjort neste helg på jakt også. Mannfolklogikk det. Lurer på å nevne om han bare har glemt å skifte sengklær - eller om han skal gjøre det senere. *BITCHY* HI
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #10 Skrevet 8. oktober 2012 Hadde aldri villet vært sammen med en mann som liker å drepe. Hehe.....deg om det. Den eneste fordelen er at vi får fylt fryseren med kjøtt. Kjøper aldri kjøtt/kjøttfarse på butikken. Men kjøttet man kjøper i butikken er selvsagt laget på en fabrikk HI Er så heldig å ha en mann som ikke spiser kjøtt Trenger ikke ta den ekle tonen der til meg. Haha...Lurer på hvem som tok den ekle tonen først. Så fint for dere da. Håper dere klarer å gi barn i vekst de rette næringsstoffene uten kjøtt også. Det finnes de som ikke klarer det selv om det er mulig. HI
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 Hadde aldri villet vært sammen med en mann som liker å drepe. Hehe.....deg om det. Den eneste fordelen er at vi får fylt fryseren med kjøtt. Kjøper aldri kjøtt/kjøttfarse på butikken. Men kjøttet man kjøper i butikken er selvsagt laget på en fabrikk HI Er så heldig å ha en mann som ikke spiser kjøtt Trenger ikke ta den ekle tonen der til meg. Haha...Lurer på hvem som tok den ekle tonen først. Så fint for dere da. Håper dere klarer å gi barn i vekst de rette næringsstoffene uten kjøtt også. Det finnes de som ikke klarer det selv om det er mulig. HI Sa bare jeg ikke kunne vært sammen med en mann som dreper. Det er jo det jakt går ut på? Og ja, mannen er ernæringsfysiolog, så barna har det tipp-topp. Er ikke vanskelig å leve uten kjøtt, selv om kjøttbransjens propaganda sier noe annet.
ellen-propellen Skrevet 8. oktober 2012 #12 Skrevet 8. oktober 2012 Er overhodet ikke sur over å være jaktenke. Mannen er borte 2 ganger (netter) i uka på jakt + mer i elgjakta såklart. Jeg koser meg med jentene mens han er borte. Og så elsker vi villtkjøtt da. Nam nam
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #13 Skrevet 8. oktober 2012 Hadde aldri villet vært sammen med en mann som liker å drepe. Hehe.....deg om det. Den eneste fordelen er at vi får fylt fryseren med kjøtt. Kjøper aldri kjøtt/kjøttfarse på butikken. Men kjøttet man kjøper i butikken er selvsagt laget på en fabrikk HI Er så heldig å ha en mann som ikke spiser kjøtt Trenger ikke ta den ekle tonen der til meg. Haha...Lurer på hvem som tok den ekle tonen først. Så fint for dere da. Håper dere klarer å gi barn i vekst de rette næringsstoffene uten kjøtt også. Det finnes de som ikke klarer det selv om det er mulig. HI Sa bare jeg ikke kunne vært sammen med en mann som dreper. Det er jo det jakt går ut på? Og ja, mannen er ernæringsfysiolog, så barna har det tipp-topp. Er ikke vanskelig å leve uten kjøtt, selv om kjøttbransjens propaganda sier noe annet. Fint for deg. Folk får gjøre som de vil. Hva du presser på barna dine er ditt valg. Lev vel! HI
Gjest Miryks Skrevet 8. oktober 2012 #14 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Hadde aldri villet vært sammen med en mann som liker å drepe. Hehe.....deg om det. Den eneste fordelen er at vi får fylt fryseren med kjøtt. Kjøper aldri kjøtt/kjøttfarse på butikken. Men kjøttet man kjøper i butikken er selvsagt laget på en fabrikk HI Er så heldig å ha en mann som ikke spiser kjøtt Trenger ikke ta den ekle tonen der til meg. ...var da vitterlig du som startet med den ekle tonen. Fint for deg at du ikke har en mann som spiser kjøtt Her er det forøvrig jeg som forsvinner på jakt. Eneste skytevåpenet gubben er i kontakt med, er via spill... Endret 8. oktober 2012 av Miryks
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #15 Skrevet 8. oktober 2012 Hadde aldri villet vært sammen med en mann som liker å drepe. Hehe.....deg om det. Den eneste fordelen er at vi får fylt fryseren med kjøtt. Kjøper aldri kjøtt/kjøttfarse på butikken. Men kjøttet man kjøper i butikken er selvsagt laget på en fabrikk HI Er så heldig å ha en mann som ikke spiser kjøtt Trenger ikke ta den ekle tonen der til meg. Haha...Lurer på hvem som tok den ekle tonen først. Så fint for dere da. Håper dere klarer å gi barn i vekst de rette næringsstoffene uten kjøtt også. Det finnes de som ikke klarer det selv om det er mulig. HI Sa bare jeg ikke kunne vært sammen med en mann som dreper. Det er jo det jakt går ut på? Og ja, mannen er ernæringsfysiolog, så barna har det tipp-topp. Er ikke vanskelig å leve uten kjøtt, selv om kjøttbransjens propaganda sier noe annet. Fint for deg. Folk får gjøre som de vil. Hva du presser på barna dine er ditt valg. Lev vel! HI Haha, så latterlig du er. Har ikke presset på dem noe som helst. De har tatt valget selv, som barn spiste de kjøtt, mest på grunn av en ivrig svigerfar, men de ville ikke spise kjøtt da de ble litt eldre (Type 6 år)
3 nøtter til Askepott Skrevet 8. oktober 2012 #16 Skrevet 8. oktober 2012 Hadde aldri blitt sammen med en som går på jakt, idiotisk "hobby" spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #17 Skrevet 8. oktober 2012 Hadde aldri blitt sammen med en som går på jakt, idiotisk "hobby" spør du meg. Enig med askepott. Er ikke mye mandig over en mann som dreper dyr.
Gjest Miryks Skrevet 8. oktober 2012 #18 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Hadde aldri blitt sammen med en som går på jakt, idiotisk "hobby" spør du meg. Enig med askepott. Er ikke mye mandig over en mann som dreper dyr. Er ikke veldig kjekt heller om det plutselig kommer flokker med elg i gatene, eller en epidemi som dreper nesten hele dyrebestanden i et område Var vel ikke snakk om noe som om å ha en mann som er mandig eller ei pga jakt. Var mest snakk om at gubben til HI har blitt fullstendig triggerglad og er borte så ofte han kan. Endret 8. oktober 2012 av Miryks
Gjest Ziva Skrevet 8. oktober 2012 #19 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg er ferdig pakket og reiser på elgjakt onsdag. Så er det 1 uke hjemme og så rett på hjorte, rådyr, dåhjort og villsvinn jakt. Her skal frysern fylles og det skal jeg gjøre selv
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #20 Skrevet 8. oktober 2012 jaa! Men jeg syns det er like spennende som mannen da! Bare det at jeg ikke har tatt jegerprøven enda.. Men det blir vel en dag når barna er blitt eldre. Men ja.. Det e litt kjipt å være hjemme alene lenge. Men jeg og 2 veninner skal på jentetur i Januar, så da er det vår tur Men så er jo elgkjøtt så godt, at det er værd noen dager alene i sofaen! mmm
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. oktober 2012 #21 Skrevet 8. oktober 2012 Men altså, driter han bare i ungene sine da, siden han tydeligvis ikke gidder bruke særlig med tid på dem? Det er det jeg henger meg opp i, ikke om han rydder hjemme eller ikke. For han kan umulig se dem særlig mye mer? Og da lurer jeg på hvorfor du godtar akkurat det.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #22 Skrevet 8. oktober 2012 Men altså, driter han bare i ungene sine da, siden han tydeligvis ikke gidder bruke særlig med tid på dem? Det er det jeg henger meg opp i, ikke om han rydder hjemme eller ikke. For han kan umulig se dem særlig mye mer? Og da lurer jeg på hvorfor du godtar akkurat det. Ja det kan du si.... Det er ikke noe jeg kan godta eller ikke. Han er voksen og tar tydeligvis sine egne valg.Men akkurat det er ett ømt punkt når jeg tar det opp. Han ER veldig flink og nærværende med barna ellers/når han er hjemme. Og bruker stort sett mye tid med de. Så jeg kan ikke dra det argumentet så veldig langt. HI
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #23 Skrevet 8. oktober 2012 Hadde aldri villet vært sammen med en mann som liker å drepe. Hehe.....deg om det. Den eneste fordelen er at vi får fylt fryseren med kjøtt. Kjøper aldri kjøtt/kjøttfarse på butikken. Men kjøttet man kjøper i butikken er selvsagt laget på en fabrikk HI Er så heldig å ha en mann som ikke spiser kjøtt Trenger ikke ta den ekle tonen der til meg. Haha...Lurer på hvem som tok den ekle tonen først. Så fint for dere da. Håper dere klarer å gi barn i vekst de rette næringsstoffene uten kjøtt også. Det finnes de som ikke klarer det selv om det er mulig. HI Sa bare jeg ikke kunne vært sammen med en mann som dreper. Det er jo det jakt går ut på? Og ja, mannen er ernæringsfysiolog, så barna har det tipp-topp. Er ikke vanskelig å leve uten kjøtt, selv om kjøttbransjens propaganda sier noe annet. Fint for deg. Folk får gjøre som de vil. Hva du presser på barna dine er ditt valg. Lev vel! HI Haha, så latterlig du er. Har ikke presset på dem noe som helst. De har tatt valget selv, som barn spiste de kjøtt, mest på grunn av en ivrig svigerfar, men de ville ikke spise kjøtt da de ble litt eldre (Type 6 år) Så bra for deg. Det må ha vært forferdelig å bo sammen med barn som spiste kjøtt. Men du, kan du ikke lage din egen veggistråd? HI
Influences Skrevet 8. oktober 2012 #24 Skrevet 8. oktober 2012 Hadde aldri villet vært sammen med en mann som liker å drepe. spiser du ikke kjøtt? det er bedre å dra på jakt enn på Mc donalds;)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #25 Skrevet 9. oktober 2012 Hadde aldri villet vært sammen med en mann som liker å drepe. Hehe.....deg om det. Den eneste fordelen er at vi får fylt fryseren med kjøtt. Kjøper aldri kjøtt/kjøttfarse på butikken. Men kjøttet man kjøper i butikken er selvsagt laget på en fabrikk HI Er så heldig å ha en mann som ikke spiser kjøtt Trenger ikke ta den ekle tonen der til meg. Haha...Lurer på hvem som tok den ekle tonen først. Så fint for dere da. Håper dere klarer å gi barn i vekst de rette næringsstoffene uten kjøtt også. Det finnes de som ikke klarer det selv om det er mulig. HI Sa bare jeg ikke kunne vært sammen med en mann som dreper. Det er jo det jakt går ut på? Og ja, mannen er ernæringsfysiolog, så barna har det tipp-topp. Er ikke vanskelig å leve uten kjøtt, selv om kjøttbransjens propaganda sier noe annet. Fint for deg. Folk får gjøre som de vil. Hva du presser på barna dine er ditt valg. Lev vel! HI Presser ikke du på dine barn kjøtt ?? Sikker på at de ville spist kjøtt om de visste hvordan det foregikk ????? Synes det er helt sinnsykt å lese hva du skriver og hva du klager på. Tydeligvis lidenskapen til mannen din dette her da. En gang i året er han litt borte .. Og det unner du han ikke ?? Rart han ikke blir mere borte med en slik sur og ekkel kjerring å komme hjem til.. ( ikke skrevet av hun over her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå