Gå til innhold

Har du noe rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. Det rareste må være at jeg på ta på høyre sko, sokk eller buksebein først. Om jeg prøver å starte med det første så er det nesten som om jeg mister balansen :P

Jeg spiser aldri de føste skivene på osten..itillegg må osten dekke hele brødskiva! River opp skivene så de passer perfekt :P

Jeg må alltid snu dorullen utover.. Uansett hvor jeg er må jeg ordne det.

Jeg går alltid når jeg snakker i telefonen. Det sekundet det ringer spretter jeg opp.. Går gjerne flere runder rundt sturbordet :P

Når jeg spiser popcorn må jo sleike saltet av fingrene ca mellom hver gang.. å på slutten må jeg ta opp alt fra bunnen av skålen liksom :P Prøver å kontrollere meg om jeg må dele med andre :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsom tråd dette her:-)

Jeg går også når jeg snakker i telefonen. Klarer liksom ikke å sitte stille. Derfor ringer jeg også ofte venninner om kvelden når jeg skal gjøre husarbeid, for da blir det meste gjort.. Hehe..

Jeg har tidligere jobbet i klesbutikk, og der måtte klærne være brettet på en spesiell måte når de sto utstilt. Det praktiserer jeg hjemme også, og klærne blir veldig pent brettet i skapene. Både mine og min datter sine klær.

Jobber nå som oversetter, og har funnet ut at jeg snakker høyt på kontoret når jeg oversetter. Helt ubevisst begynner jeg å snakke et språk med med selv som de andre på kontoret ikke skjønner bæret av. Går liksom inn i en egen verden, hvor ingenting annet enn teksten jeg oversetter eksisterer. Deler kontor med tre personer, pluss at kontoret er lytt til de andre og at de andre på kontoret driver med kundeservice og svarer telefoner og har kunder innom. Hehe.

Skrevet

Jeg må ha noen til å bite av tuppene av wienerpølsa..

Skrevet

Jeg må også ha noen til å spise litt av pølsen om den stikker utfor brødet.

Jeg elsker bolledeig ol. Kunne spist hele deigen når jeg baker. Også pannekakerøre, spesielt om jeg har brukt fløte og masse sukker i.

Elsker vaniljesaus. Kunne drukket flere liter på kartong. Bryr meg lite om gele, men tar ofte litt i selskap bare for å få vaniljesaus :P

I det siste har jeg begynt å grave under tunga med tunga og plukke ut bobler. Ja faktisk! Og det er kjempeirriterende!! Hehe :)

Jeg må bare stable tallerkene oppå hverandre. Kan tom finne på å gjøre det på restaurant.. Klarer ikke å la være :o

Skrevet

Eh ja.. Istedet for å holde clutch og brems inne samtidig og skru av tenninga mens bilen er i gir, pleier jeg å først sette den i fri, skru av tenning for Så å sette den i gir når tenninga er skrudd av og handbrekket på.. Huff, vet ikke hvorfor.. :P Tungvindt løsning.

Jeg spiser kaviar med majones oppå og ost oppå der igjen, folk sier det ser så stygt ut?!!!

Jeg stryker ofte i håret mitt når jeg er nervøs eller stressa :P

Vet du ikke hvorfor du skal sette bilen i gir før du skrur av tenningen? Det er fordi du da låser den i gir og den ruller ikke så lett avgårde. Eks om du glemmer å ha på håndbrekket. På båten når du skal ha den i 1.gir er det ikke godt nok om du setter den i gir etter du har skrudd av tenninga. Dette lærte jeg på oppkjøringa faktisk, ikke under opplæring :)

Det var vel mer rekkefølgen hun tenkte på?

Gjest uni kum
Skrevet

Jeg spiser heller ikke den siste biten av brødskiva. Jeg kan ikke ha tomme te-lys i stakene, da er det bedre at de fjernes. Tja, osten spises ikke det øverste laget nei. Jeg går også når jeg prater i telefonen:)

Skrevet

Jeg har mange av de samme vanene som de andre her. snakker høyt med meg selv i bilen eller når jeg er alene, helst på engelsk av en eller annen grunn. øver meg på samtaler og drøfter ting med meg selv.

Jeg synger over alt :) ikke bare stille.

jeg liker ikke de øverste skivene på osten.

jeg må skru av radioen i bilen om jeg skal rygge, lete parkeringsplass eller jeg leter etter en adresse :P

jeg liker potet til spagetti :)

Skrevet

Når jeg åpner en ny ost, kaster jeg alltid de første skivene. Bare tanken på å spise dem gir meg frysninger :S

Setter alltid vannet på iskaldt når jeg skal ha et glass vann, for så å skru det til litt varmere enn lunka før jeg tapper i glasset.

Skrevet

Jeg må og rydde alt med en gang før jeg kan "slappe" av om kvelden (generelt og egentlig) og det gjelder og om jeg er borte hos andre :/

Om jeg eller noen andre tar på mine eller sine egene føtter, må jeg eller de vaske hendene med en gang, ellers er det skikkelig ekkelt og de blir automatisk uhygieniske i mine øyne når det gjelder alt egentlig, tenker at de er skittene..

Må ha maten i riktig "rekkefølge" på asjetten - ala potet til venstre, grønnsaker i midten og kjøttet til høyre, og tyttebæren må i mellom potet og grønnsaker osv osv. det for at jeg skal kunne få smaken riktig :P

Klarer ikke sitte rett "oppogned", må ha bena i kors eller høyere om du skjønner, på en list eller kant, stolpinne eller tversoverpinne på bord osv. Føler meg naken om jeg ikke har mulighet til noe av de, det er en av hovedgrunnene til at kino ikke er poppis i mine øyne...

Jøss ble mye. er rarere enn jeg trodde... :P

Skrevet

Jeg prater alltid med meg sjøl når jeg sitter på do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...