Gå til innhold

Har du noe rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen ting som du bruker å gjøre som andre kanskje synes er meget snålt?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synger overalt. Det er ikke alltid jeg er klar over at jeg gjør det, men jeg kan lett trille rundt i butikken med handlevogn og synge litt stille for meg selv. En gang rundet jeg en reol mens jeg sang på en fin sang. Der kræsjet jeg nesten med en mann som kikket på meg, smilte og stemte i den samme sangen som jeg sang. Så sang vi et vers sammen, lo litt og gikk hver vår vei. En skikkelig surrealistisk opplevelse som fortsatt får meg til å smile når jeg tenker på det :)

Skrevet

Går også rundt og synger, men bare tull. Litt sånn "Majones, trestubbe, 1-2-3 katta på taket" liksom.

Og om jeg bruker hermetikk så vasker jeg toppen først :P

Skrevet

ja, jeg og nynner og glemmer meg bort litt i butikken og møter bare smilende fjes, så tipper de synes det er koselig :) også spiser jeg lollipopp hver eneste dag, hele året ;) det kalles vel kanskje avhengighet det ;)

Skrevet

Hver gang jeg spiser lapkaus eller poteter og grønnsaker med saus,så må jeg finmose det med gaffel.

Skrevet

Jeg ringer ikke offentlige etater eller slikt før jeg har fått ordna meg, liker heller ikke at de ringer meg før jeg føler meg klar til å face the world, om dere skjønner.

Skrevet

Kan ikke svare telefonen før jeg har satt på meg briller.

Jeg bruker briller fast, så er sjelden jeg tar de av hvis jeg ikke skal sove eller dusje. Men har jeg tatt de av så må de på før jeg kan svare. Akkurat som om hørselen skulle bli svekket om jeg ikke har på briller :-P

Skrevet

Jeg plystrer som regel hver gang jeg går i trappa. Prater med meg selv når jeg skal gjøre noe.

:)

Skrevet

Hver gang jeg spiser lapkaus eller poteter og grønnsaker med saus,så må jeg finmose det med gaffel.

Det gjør jeg også:)

Jeg snakker også med meg selv. Både når jeg er hjemme og når jeg er ute. Har av og til tatt meg i å snakke høyt mens jeg går fra bilen og inn i barnehagen. Men det er mest i bilen eller når jeg er alene hjemme.

Skrevet

Jeg spiser aldri de første skivene av en ny ost. Høvler av et lag og hiver det. Kunne heller aldri gitt det til ungene.

Aner ikke hvorfor;)

Skrevet

Jeg smiler til fremmede. Her på landet smiler alle tilbake. Noen hilser og vinker også. I byen er det noe annet. Smiler man til en fremmed, reagerer ofte mennesket som om du sa at de lukter rompe. :)

Jeg kan ikke ta telefonen naken. Da må jeg i først ta feks håndkle rundt meg, ellers føles det bare feil.

Jeg klarer ikke å si nei til gratis ting. Vareprøver er gull, og jeg har en egen kurv med minikremer og sånn. Jeg blir oppriktig lykkelig når jeg får bestille en ny. Det er nok fordi jeg alltid har vært veldig fattig, og selv om jeg ikke er så desperat fattig mer, sitter det igjen inni meg. Men det er andre ting også. Kan jeg for eksempel få en gratis matboks på butikken, tar jeg en, selv om vi allerede har tre vi har fått fra andre reklametilbud i butikk og på nett. Jeg vet vi ikke trenger flere, men klarer ikke legge fra meg tanken på at vi vil gjøre det i fremtiden. Litt samlermentalitet altså, men bare på enkelte områder, og heldigvis holder mannen min styr på meg og sier fra om det blir for dumt. ;) Ellers sliter jeg med å kjøpe nye ting til meg selv, og går fremdeles i noen plagg jeg har hatt siden ungdomsskolen. Mye har min snille svigermor skiftet ut for meg, så jeg har en del nytt også, men klarer bare ikke bruke penger på ting jeg selv trenger når jeg for eksempel heller kan bruke bursdagsgavekort hos hm på ting til ungen, eller pengegaver på fornuftige husholdningsvarer. Trenger jeg for eksempel en hvit topp, kjøper jeg den desidert billigste, selv om den peneste bare koster ti kroner mer.

Det er helt sikkert mye mer som er rart med meg. Jeg er i alle fall ikke gjennomsnittsdama. ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg nynner Guns n' roses melodier, mens jeg tar husvasken til jul, og samboeren rister fortsatt oppgitt på hodet, når jeg drar frem en ny innkjøpt tannkost, for å vaske lister i huset :-p

Smiler til så og si alle jeg ser, men de som ser ekstra nedenfor ut, de får også et "hei".. Vet ikke hvorfor, men jeg håper det lyser opp hverdagen dems ;)

Skrevet

Jeg også snakker med meg selv når jeg er alene, også har jeg en tendens til å gå rundt å nynne når jeg er på jobb :)

Skrevet

Jeg spiser aldri de første skivene av en ny ost. Høvler av et lag og hiver det. Kunne heller aldri gitt det til ungene.

Aner ikke hvorfor;)

Jeg og!! :)

Skrevet

Aner ikke hvorfor;)

Jeg også snakker med meg selv når jeg er alene, også har jeg en tendens til å gå rundt å nynne når jeg er på jobb :)

Disse to tingene gjør jeg å, min eldste har blitt så stor nåat foreldre er litt flaut.han blir døds flau når han overhører at jeg snakker med meg selv ;)

Det med osten er jo helt naturlig,er jo et ekkelt voks lag utenpå, men sambo mener det er uøkonomisk!

Skrevet

Når gryta med middagsmat er satt på bordet og alle har forsynt seg; hvis sleiva blir står rettet mot meg, må jeg syve den til en annen kant av gryta. Ellers føler jeg at den peker på meg og jeg føler meg utsatt.

En venninne jeg bodde med stappet alle de skittne sokkene sine i en bøtte med vann og lot de "trekke" til neste dag før hun vasket de i maskinen. Det hadde moren hennes lært henne.

Skrevet

Aner ikke hvorfor;)

Hehe samme hær :-)

Skrevet

Eh ja.. Istedet for å holde clutch og brems inne samtidig og skru av tenninga mens bilen er i gir, pleier jeg å først sette den i fri, skru av tenning for Så å sette den i gir når tenninga er skrudd av og handbrekket på.. Huff, vet ikke hvorfor.. :P Tungvindt løsning.

Jeg spiser kaviar med majones oppå og ost oppå der igjen, folk sier det ser så stygt ut?!!!

Jeg stryker ofte i håret mitt når jeg er nervøs eller stressa :P

Skrevet

Eg snakkar med meg sjølv (selvfølgelig, av og til treng eg råd frå ein ekspert ;) ).

Skrevet

Eh ja.. Istedet for å holde clutch og brems inne samtidig og skru av tenninga mens bilen er i gir, pleier jeg å først sette den i fri, skru av tenning for Så å sette den i gir når tenninga er skrudd av og handbrekket på.. Huff, vet ikke hvorfor.. :P Tungvindt løsning.

Jeg spiser kaviar med majones oppå og ost oppå der igjen, folk sier det ser så stygt ut?!!!

Jeg stryker ofte i håret mitt når jeg er nervøs eller stressa :P

Vet du ikke hvorfor du skal sette bilen i gir før du skrur av tenningen? Det er fordi du da låser den i gir og den ruller ikke så lett avgårde. Eks om du glemmer å ha på håndbrekket. På båten når du skal ha den i 1.gir er det ikke godt nok om du setter den i gir etter du har skrudd av tenninga. Dette lærte jeg på oppkjøringa faktisk, ikke under opplæring :)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg spiser aldri opp den siste lille biten av brødskiven min. Aner ikke hvorfor :)

Må også ha det helt ryddig i huset før jeg kan sette meg ned på kveldstid. Ellers får jeg ikke "slappet" av. Det samme gjelder etter middag, alt må ryddes og vaskes med en gang.

Snakker også noen ganger med hunden min når vi er ute på tur. Innimellom kan det bli litt flaut når man plutselig står ansikt til ansikt med en annen person i skogen mens man sier: "Så flink du er, kom hit så skal du få noe godt".

Skrevet

Jeg spiser aldri opp den siste lille biten av brødskiven min. Aner ikke hvorfor :)

Bra du ikkje går i barnehagen, då hadde du måtte vert utan meir mat (ref gårsdagens tråd) ;)
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Bra du ikkje går i barnehagen, då hadde du måtte vert utan meir mat (ref gårsdagens tråd) ;)

Haha, nå måtte jeg le høyt! Men ja, da ville jeg nok gått sulten fra hvert måltid ;)

Skrevet

Jeg spiser aldri den siste biten av hver pommes frittes når jeg en sjelden gang spiser på McDonalds. Dersom jeg er helt ren på hendene så spiser jeg hele. ;) Ja, jeg vet det er sært. Mannen min bare rister på hodet og ler av meg. :D

Skrevet

Jeg snakker også med meg selv og gjerne på engelsk.

Jeg spiser ikke brød som er over 2 dager gammelt.

Når jeg spiser mat spiser jeg alltid det jeg liker minst først. Feks poteter,grønnsaker og kjøttet til slutt.

Jeg spiser ikke fisk og drikker ikke melk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...