Gå til innhold

det rakner helt nå, absolutt alt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ville sendt minste i barnehagen (halv tid?) og kanskje hatt en halv dag i uken med mellomste alene. det er jo tydelig at han sliter og jeg tror mer oppmerksomhet og omsorg heller er tingen enn flere grenser og innestenging (?).

Det høres veldig slitsomt ut og med oppussing og lite avlastning fra mannen skjønner jeg at du går på veggen.

Mulig det er bedre for deg å jobbe litt mer igjen? Komme deg ut av husmorrollen og få litt flere impulser? Du må kjenne etter hva du har lyst til, men dere er nok nødt til å få satt av mer tid til mellomste!

Endret av yrild
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler ikke om hvorvidt HI er oppfatta eller ikke.

Jeg repeterte det HI skrev.

Hvordan kan en oppfatte det annerledes enn at HI sitter og er overrasket over at hun som har høy utdannelse, ikke er soffasliter og innehar mye ressurser sliter med barna sine??

Få opp øynene dine..

Skrevet

Enkelte skulle ikke hatt barn!

Nei, det er kun de perfekte menneskene, de som alltid handler på en pedagogisk korrekt måte, aldri mister besinnelsen, aldri sier eller gjør noe på feil måte og ihvertfall aldri blir slitne og frustrerte som burde få lov til å få barn. Kun de som får lykkelige barn.

Også bør man jo ha en sparekonto med ett ganske stort beløp på. Og en god del penger til overs hver mnd..

Jeg lurer på hvilken verden sånne som deg lever i, å om den er velfungerende..

Skrevet

Hvordan kan en oppfatte det annerledes enn at HI sitter og er overrasket over at hun som har høy utdannelse, ikke er soffasliter og innehar mye ressurser sliter med barna sine??

Få opp øynene dine..

Herregud for ei kjerring du er da!

Det er vel helst du som har fordommer her?

Hvorfor kan ikke HI få lov til å skrive ordene utdannelse og ressurssterk i samme setning? Hun har ikke sagt ett eneste ord om at man må være utdannet for å være ressurssterk. Men dere kverrulerende dib-kjerringer lager teite diskusjoner ut av ingenting bare fordi dere lider av mindreverdighetskomplekser.

Her er det en stakkars medsøster som sliter! Og som trenger hjelp og gode råd! Dere trenger ikke tråkke på noen som ligger nede!

Skrevet

Få opp øynene dine..

Herregud for ei kjerring du er da!

Det er vel helst du som har fordommer her?

Hvorfor kan ikke HI få lov til å skrive ordene utdannelse og ressurssterk i samme setning? Hun har ikke sagt ett eneste ord om at man må være utdannet for å være ressurssterk. Men dere kverrulerende dib-kjerringer lager teite diskusjoner ut av ingenting bare fordi dere lider av mindreverdighetskomplekser.

Her er det en stakkars medsøster som sliter! Og som trenger hjelp og gode råd! Dere trenger ikke tråkke på noen som ligger nede!

Med å skrive at hun er et oppegående menneske som har høy utdannelse og ikke er en soffasliter med null ressurser......

Så mener hun IKKE at hun er overrasket over at hun sliter mer på hjemmebane enn mange av de som ikke er så vel stilt som henne i div aspekter ved sitt liv??

Jeg innehar hverken mindreverdighetskomplekser eller andre former for problemer, jeg bare stiller spørsmål om HI`s formulering...

Dessuten virker dette innlegget nokså kjent..

Skrevet

Barna er viktigere enn husprosjekt! Dere må omorganisere planene fort som svint. Det høres ut som dette har gått altfor langt! Noen ganger er det sånn at planer må revurderes og gjøres om på når det ikke fungerer. Det må jo være bedre å bruke noen mnd ekstra på husprosjektet enn å drive med omsorgsvikt. Lykke til,-dere klarer dette hvis dere tar det på alvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...