Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #26 Skrevet 6. oktober 2012 Ikke troll. Bare ei som liker litt spesielle navn..... Der blir uansett Sikke, og jeg jobber med mannen med å få til Sikke-Lykke HI
Gjest vinterbrud Skrevet 6. oktober 2012 #27 Skrevet 6. oktober 2012 Uff,dette navnet likte jeg ikke.Å kalle henne Sikke nÅr den eldste heter Sol,blir for dumt.
skyblue Skrevet 6. oktober 2012 #28 Skrevet 6. oktober 2012 Sikke er et fint navn, kjenner to stk som heter det. Men du har jo ikke funnet på navnet selv, flere i Norge som heter det
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 6. oktober 2012 #29 Skrevet 6. oktober 2012 Men altså hvorfor gidde å spørre hva folk synest om dette navnet hvis dere er 100% sikke® på at dere skal gå for dette navnet da? Er jo kjipt å få negativ respons da! Sikke var veldig kult synest jeg da venner seg for til det Men får virkelig ikke du behøver å rope på begge barna samtidig: Sol, Sikke! Hehe..da tror jeg faktisk jeg hadde trodd d hadde rabla for deg å du sto og ropte på en Solsikkke Men Sikke-lykke, beklager det var grusomt :/ å det klang ikke fint ilag. Høyrest ut som noen som har talevansker og prøver å si sikker-lykke var bare klumpete og knovete å uttale
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 6. oktober 2012 #30 Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Synes Sikke er fint jeg Men ikke Sikke- Lykke, det virker noe sært... Endret 6. oktober 2012 av <3Barn&Engler<3
Tyra79 Skrevet 6. oktober 2012 #31 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg kjenner ei Sikke! Ei flott skolejente!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. oktober 2012 #32 Skrevet 6. oktober 2012 Sikke likte jeg, kult navn. Sikke Lykk = grusomt! Lykke er oppbrukt og kombinasjone. Er faktisk skikkelig harry syntes jeg og da høres det ut som et wannabe navn, som bare failet totalt. Men altså Sikke var tøft. Min mening
Gjest Heartbroken Skrevet 6. oktober 2012 #33 Skrevet 6. oktober 2012 Sikke var fint. Sol og Sikke var litt rart. Sikke-Lykke var absolutt ikke fint.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #34 Skrevet 6. oktober 2012 Ohh, nå fikk jeg lyst til å S(L)ikke Sol.... Tenk deg hvilken Lykke det hadde vært Tipper du gjør begge barna til lette mobbeofre om de skal gå på samme skole og den ene heter Sol og den andre heter Sikke! Dessuten rimer jo ALT på Sikke! Tror ikke dette innlegget er ekte:) Hahaha...
Marjoriee Dawes Skrevet 6. oktober 2012 #35 Skrevet 6. oktober 2012 Ikke troll. Bare ei som liker litt spesielle navn..... Der blir uansett Sikke, og jeg jobber med mannen med å få til Sikke-Lykke HI "jobber med mannen med å få sikke-lykke."....... Hjelpes
Miamimom Skrevet 6. oktober 2012 #36 Skrevet 6. oktober 2012 Ikke troll. Bare ei som liker litt spesielle navn..... Der blir uansett Sikke, og jeg jobber med mannen med å få til Sikke-Lykke HI Da beklager jeg,og skjønner at du ikke har vært russ,da hadde sikke- lykke ikke vært et tema ;-) og hva synes du selv om at jentenes navn til sammen blir solsikke? Har du tenkt på det?
Gjest Miryks Skrevet 6. oktober 2012 #37 Skrevet 6. oktober 2012 Høres ut som noe fra et Donald-blad. "Søsknene Sol og Sikke". Eller "Skurken Une L. Ovlig".
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #38 Skrevet 6. oktober 2012 Sikke-lykke sikke-lykke bom bom bom
Miss Honey Skrevet 6. oktober 2012 #39 Skrevet 6. oktober 2012 gikk i klasse med ei som heter Sikke så forbinder det med henne. helt greit navn
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #40 Skrevet 6. oktober 2012 Kjente en gang ei som het sikke. Hun er vel 22 år nå... Hun ble bare kalt SLIKKE i alle år fra hun var ca 14 (fordi hun slikket en fyr i øret en gang på fest...)
stch85 Skrevet 6. oktober 2012 #41 Skrevet 6. oktober 2012 sikke- lykke? tenker ikke folk på hvor slemme barn kan være mot hverandre når de velger sånne navn. Tenk på at barn kan mobbe hverandre for en så liten ting som navn sier jeg bare..
Cmyk Skrevet 6. oktober 2012 #42 Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Sikke-Lykke er hakket bedre enn Lykke-Sikke (lykkes ikke), men likevel... Sært... Endret 6. oktober 2012 av Cmyk
adas Skrevet 6. oktober 2012 #43 Skrevet 6. oktober 2012 Sikke er ok, men med Sol til søster, eller Sikke-Lykke, da tror jeg du bare tuller!! Høres jo helt på jordet ut dessverre...
Mrs Smith Skrevet 6. oktober 2012 #44 Skrevet 6. oktober 2012 Hehe tror det er et trolleinnlegg. Sikke med ei storesøster som heter sol, eller sikke-lykke topper det hele;) bare tulleinnlegg, garantert !
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #45 Skrevet 6. oktober 2012 Hahaha! Takk for gode svar. Dette er et trolleinnlegg MÅTTE bare ha det litt morsomt i dag pÅ forumet Overraskende med sÅ mye positive svar pÅ navnet Sikke, da! Synes jo egentlig at det er fint selv, visste ikke at det var et navn da jeg skrev innlegget.... Siden det var sÅ mye positive svar pÅ bÅde Sol og Sikke - sÅ mÅtte jeg bare toppe det med Sikke - Lykke. Hohoho! Dette var gøy damer. Skal ikke sÅ mye til for at jeg skal trekke pÅ smilet, kjenner jeg Ha en fin lørdsagskveld, ladies! HI
pusekvinne Skrevet 6. oktober 2012 #46 Skrevet 6. oktober 2012 He he! Tenkte at om du sier navnet fort høres det ut som " sykkelulykke"!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 6. oktober 2012 #47 Skrevet 6. oktober 2012 Heheheh :-) Ble en fin tråd, hi! Tenkte: Sikke- Lykke? Hjelpes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå