Gå til innhold

jentenavnet vi har bestemt oss for....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... er Sikke!

Nydelig synes vi. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkel? Eller var det et utropstegn det siste tegnet kanskje? :P

Skrevet

Tommel opp. Jeg har aldri hørt det før, men jeg liker å høre nye navn, og navnet var jo fint. Så kjør på.

Skrevet

Må nok tygge litt på det... :)

Skrevet

Ikkje min smak akkurat, men namnet skjemmer ingen (som han sa guten, då han vart kalt tjuv..).

Skrevet

Unnskyld men; Æsj...

Bare min umiddelbare reaksjon.

Og bare lurer: Har dere laget navnet selv, eller er det egentlig et navn, gammelt eller utenlandsk?

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

For meg som har masse familie i Danmark blir det helt rart, ettersom dette er et ord som brukes ganske ofte.

Forbinder det i tillegg med klesmerket Ej Sikke Lei ;)

Skrevet

Har kommet på navnet selv. Og det som er litt morsomt er at storesøster på 3 heter Sol :)

Eller blir det rart?

HI

Skrevet

Synes Rikke blir for hardt.... Takk for forslag :)

HI

Skrevet

Er visst 43 kvinner i Norge som heter Sikke....

Kan ikke si jeg likte det noe særlig, men verden hadde jo blitt kjedelig om alle likte det samme ;)

Skrevet

Hehe, SolSikke er min favorittblomst så ville heller satt det sammen enn delt det opp:-)

Skrevet

Sikke - greit nok

Sikke med en søster som heter Sol - for spesielt

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Hahahaaha! Sol og Sikke..... Morsomt, men neei? Dere kaller hva dere vil da:-)

Skrevet

En gammel dame (død nå) fra bøgda mi het Sikke.

Gammelt navn det.

Personlig holder jeg tommelen ned.

Skrevet

Første tanke: likte det ikke så veldig godt dessverre.

Når jeg vet at eldstejenta heter Sol: liker det ikke i det hele tatt! Syns det blir litt som å ha Line og Stine, Andrea og Andreas...

Skrevet

Når jeg vet at eldstejenta heter Sol: liker det ikke i det hele tatt! Syns det blir litt som å ha Line og Stine, Andrea og Andreas...

Der er jeg ikke enig. Line og Stine LIGNER jo hverandre. Det gjør jo ikke Sol og Sikke.

Vi tenker også på Sikke-Lykke. Det derimot ligner litt, men det ruller godt på tunga.

HI

Skrevet

Der er jeg ikke enig. Line og Stine LIGNER jo hverandre. Det gjør jo ikke Sol og Sikke.

Vi tenker også på Sikke-Lykke. Det derimot ligner litt, men det ruller godt på tunga.

HI

Sikke-Lykke? Det MÅ jo være tull?

Skrevet

Veldig uvant, men jeg hadde nok blitt vant med navnet :)

Skrevet

Nei, det er ikke tull. Jeg og mannen har forelsket oss i Sikke. Men, jeg synes Sikke-Lykke er hakket finere. Det klinger godt og det er lett å si.

HI

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

HI

Første som falt ned i hodet da du skrev Sikke-Lykke var russeropet chikke lakke.. hehe

Sorry hi, men dette ble bare verre og verre i mine ører.. Først navnet Sikke (som er dømt til å bli kalt Sikle eller Sikkel, forresten), så storesøster som heter Sol og tilslutt Sikke-Lykke..

Kall for all del barna det dere vil, men jeg må innrømme at jeg hevet et øyebryn her nå :P.. Beklager det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...