Gå til innhold

Hva er du glad for i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad fordi jeg skal til frisøren i dag :) Og fordi jeg fikk kjempefine blomster fra mannen min i går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad for at jeg etterhvert begynner å bli ansett som en senior i jobbsammenheng, at jeg har en flunkende ny sofa i stuen, at jeg får hyggelig besøk i helgen, at alle mine nære er friske og har det bra....og ikke minst at minstemor begynner å vise tegn til å bli et sivilisert lite menneske (har vært sterkt i tvil til tider;)

Skrevet

For en fin post, merker at det er ofte mye negativt her inne (ikke noe vondt ment) skjønner godt at man har behov for å få blåst ut litt:-) idag er jeg glad for at det snart er helg og at jeg skal kose meg med en venninnde, som ikke skjer så ofte:-)

Skrevet

Jeg er glad for at jeg nå er helt ferdig med bleiebarn, etter 9 år mer eller mindre sammenhengende bleieskift. Hurra! ;)

Skrevet

At jeg nå har tatt helg og kan kose meg helt fram til mandag. At vi har barnefri i kveld og kan dra på trening sammen, jeg og mannen altså. ;)

Skrevet

Jeg er glad for at jeg får mye skryt i ny jobb der jeg føler meg komplett udugelig. Heldigvis ser mine kolleger nytten i meg likevel:) Å så er jeg super glad for at det er helg snart.

Gjest Heartbroken
Skrevet

At det er en dag nærmere til lillegull kommer ut og hilser på oss.

At det snart er høstferie og snuppa får slappe av etter en tøff høst.

At jeg snart, snart er ferdig med sv.kvalme og bekkenløsning - for resten av livet!!!

Skrevet

Glad for at uggenhet har sluppet taket og energien har krøpet opp igjen etter noen dagers sykmelding - gleder meg til å gå på jobb i morgen og til frisøren etterpå :-)

Dessuten er jeg kjempeglad fordi jeg fant noen høstsko i skapet som jeg kjøpte i vår, som er perfekte å bruke nå!

Skrevet

Etter å ha sett "Barnets best" i reprise så ble jeg overveldet av takknemlighet for at jeg har hatt en fantastisk barndom OG at vi er lykkelig over å ha to flotte gutter! Kjente jeg måtte klemme litt ekstra på lillegutten vår på 12 mnd! Han syntes nok jeg var litt ekstra innpåsliten. :P

Skrevet

Idag leverte jeg inn en stor innleveringsoppgave i kjemi. Kvitt den for alltid :D

Skrevet

Er glad for at eldste gutten er frisk igjen, og babyen ser ut til å ha unngått denne forkjølelsen/influensaen som vi andre har...

Skrevet

Er glad for at svigermor reiste hjem i dag! :P hyggelig med besøk altså, men digg å være litt alene og;)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

er glad for å se dattern min igjen hun sov hos pappaen sin fra i går til i dag.

Glad for at jeg har små godt igjen fra kinoen i går :P

Glead for at jeg tilfeldigvis stakk innom et gamlehjem i sted og syntes det var så koslig så tilbø meg jobb som frivillig der en gang i uken! Da gjorde jeg nemlig mange andre glad :)

Skrevet

Er glad for at jeg er mammaen til lillegutt. Tenkte faktisk på det før i dag, jeg er så lykkelig over å få være mamma :D

Skrevet

Midt oppi den sorgen jeg opplever nå (utroskap) er jeg glad for at jeg har friske og lykkelige barn, at jeg selv og familien er friske. At jeg er utrolig glad i venninna mi som støtter meg når det står på som værst og enda mer glad i mamma`n min som jeg vet er der for alltid!

Skrevet

Er glad for at jeg er småforelska og lykkelig!

Og for at klassen jeg er i praksis hos er verdens herligste!

:-)

Skrevet

For at jeg har verdens beste familie, trives i jobben og kom hjem til ferdig middag i dag.

Skrevet

Ingenting egentlig, er jævlig sur.

Skrevet

At det er fredag i morgen, og da har jeg planer om å få gjort mye på jobb! Så er det også litt (enormt) deilig å tenke på at denne helgen har jeg helt barnefri. Det er ikke ofte det skjer:)

Skrevet

I dag er jeg glad for at jeg på min bursdag fikk en selvlaget gave fra min datter som hun laget i barnehagen, at mannen min laget min favorittmat og bakte en bursdagskake til meg, og jeg er faktisk litt glad for at minste mann var litt syk i dag siden det betyr masse mamma-baby kos - og det er aldri feil :) Generelt sett er jeg bare glad for at jeg har den familien jeg har! :)

Skrevet

At jeg ikke fikk bilen som kom i min fil i 80-sona i fronten! :)

Skrevet

Ingenting egentlig, er jævlig sur.

Det må jo være trist å ikke se noen lyspunkter i livet sitt selv om man har en dårlig dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...