Gå til innhold

Hva er du glad for i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forventet ikke å få kjæresten hjem før lørdag ettermiddag (han er borte i hverdagen, har ikke sett han på en uke). Så sendte han plutselig sms nå og sa at han får dra hjem en dag tidligere. Gleder meg veldig :)

Hva gjør deg glad i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er snart helg, jeg skal ha min mor over til middag, jeg har nyvasket hus og jeg er hjemme alene i kveld :)

Skrevet

At søsteren min kom fra NY i dag (hun bor der) og at moren min kommer senere i dag :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg er glad for at lillemor begynner å bli i bedre form, at katten har kommet hjem, det er sol og fordi jeg ringte til mormor når jeg var litt lei før i dag og da ble alt så mye bedre. Så mye bedre at jeg nå har bevilget meg en kopp av den gode kaffen :)

Skrevet

Jeg er glad for at mannen min er ute av huset for en gangs skyld :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg er glad for at vi er en dag nærmere at samboeren er ferdig med krykker... 11 dager igjen..

Skrevet

Jentetur til Køben i morgen :D

Skrevet

Det fine været, og at jeg fikk meg nye sko i går.

Skrevet

Jeg er glad for at jeg endelig orka å finne fram zumbaen og fikk tatt en treningsøkt.. har blitt så lat siste året at det er helt flaut, men nå skal det endres ;)

Skrevet

For at det er fint vær, og at jeg har klart halve dagen uten smertelindring:)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet
Jeg er glad for at mannen min er ute av huset for en gangs skyld :)

LOL :D

Skrevet

At jeg er gravid, og kan sitte under pleddet å lese en god bok, mens jeg hører på regnet utenfor :) Og om noen timer kommer verdens beste samboer hjem. Mye å være glad for! :D

Skrevet

I dag, ikke en dritt.

Regner med at det endrer seg når jeg henter skattene mine på skolen og i bhg. De er de beste og vi skal lage kostymer til utkledningsfest i morgen. Noe de gleder seg til, og deres glede smitter over på meg.

Skrevet

Glad for en lang og god formiddag hjemme med lille. Utrolig koselig levering i barnehagen,han løp inn mens han ropte av glede :)

Skrevet

At eksen snart flytter, at barna er rolige, at alt tross alt er bra med oss hele gjengen, at jeg har en god og snill familie.

Skrevet

Jeg er glad for at det ikke regner. Også er jeg glad for at jeg slapp unna migreneanfallet som kom snikende, men heldigvis tok jeg medisin i tide.

Skrevet

I dag er jeg glad for at morgenstell og barnehagelevering av eldstemann gikk fint. Vi slapp gråting i garderoben og klenging og trygling om en kos til,en kos til... at lillemor og jeg sov godt fra 0900 til 1130! (Ny rekord for dagsoving), og at det står en ny bil i garasjen som vi hentet i går. Den er så fin at jeg går ut for å se på den hele tiden ;)

Skrevet

Jeg er glad for at jeg har en velskapt og frisk baby liggende så fredfyllt på fanget. Jeg er glad for min fantastiske mann som snart kommer hjem fra jobb. Jeg er glad for at hunden vår har taklet det å få baby i hus så utrolig bra. Jeg er glad for at jeg bor i et godt og varmt hus og på en plass jeg trives. ;)

Skrevet

I hele dag har jeg faktisk gått rundt å tenkt på sangtekstene til Jason Mraz og hvor mye jeg liker dem. Veldig takknemlig og glad i sangene hans.

Også så jeg den politiske debatten som gikk direkte på NRK. Når jeg hørte Siv Jensen var jeg veldig glad for at FrP ikke regjerer nå. Hun ville stilt slike som meg i større økonomiske vansker og de veldig rike rikere. Det synes ikke jeg noe om. Er ikke veldig interessert i politikk og følger ikke godt med, men plutselig ble jeg glad for at vi har Jens Stoltenberg som statsminister:-)

Skrevet

Livet mitt:) Høst i skogen, friske barn, sol og regn, fantastisk mann, kaffe og sjokolaemousse, god helse, katter, hund, høner, kanin, tomater fra drivhuset og 1000 ting til.....

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

De knusedeilige ungene mine gjør meg glad hver dag :-) Nesten på høyde med utbetaling av barnetrygda ;)

Skrevet

Jeg er glad for at ting endelig begynner og ordne seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...