Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #26 Skrevet 4. oktober 2012 Jepp, jeg snuser når jeg drikker alkohol, og nyter det. Før alle BiM-kjerringene kaster seg over meg, kan jeg berolige med at jeg hverken snuste eller drakk alkohol mens jeg var gravid... Bruker General porsjon, kjøper ofte mini og tar en på hver side samtidig.
Kjærepære Skrevet 4. oktober 2012 #27 Skrevet 4. oktober 2012 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, får lyst på en skikkelig dose nå, altså Man kan som oftest se at noen snuser, men ikke alltid nei! Kona sa til meg da vi ble sammen at hun kom IKKE til å kysse meg når jeg hadde snus i munnen. Det var egt ganske forståelig, men saken er den at hun merka det jo ikke, måtte påpeke at " eh nå hadde jeg snus under leppa, altså!"
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #28 Skrevet 14. oktober 2012 Hvorfor lager dere slike tråder? Like ille som hvilken sjokolade som er best...uææh...snusesyk!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #29 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg syns det ser like ille ut på både damer og menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå