Kjærepære Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Uhm.. må bare spørre.. er dere gravide?? Jeg har vært uten snus i et par måneder nå snart, men har fremdeles lyst på hehe, satser på det går over en gang. Jeg likte best Röda Lacket og General White Portion Foretrekker de som ikke er fuktige utenpå.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Varierer mellom General White portion, Gøteborgs rapè og Röda Lacket.
Mami_ Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Uhm.. må bare spørre.. er dere gravide?? Jeg har vært uten snus i et par måneder nå snart, men har fremdeles lyst på hehe, satser på det går over en gang. Jeg likte best Röda Lacket og General White Portion Foretrekker de som ikke er fuktige utenpå. Sluttet på dagen jeg fikk positiv test, og begynnte igjen på dagen jeg slutta å amme. Har planer om å slutte igjen snart, hvis ikke får det bli ved neste graviditet. Vet jo nå hvor enkelt det egentlig er
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Ja, sverger til Skruf slim fresh white. Beste snusen:-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 Mocca. Kvalifiseres vel kanskje ikke som snus det?
m+m+a Skrevet 3. oktober 2012 #10 Skrevet 3. oktober 2012 skruf xtra sterk eller løs general xtra sterk
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #11 Skrevet 3. oktober 2012 Skruf stark white portion, eller Catch ( den grønne) :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #12 Skrevet 3. oktober 2012 Åh, nÅ skulle jeg ønske man kunne kjøpe snus pÅ nettet.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #14 Skrevet 3. oktober 2012 Jenter/damer som snuser er noe av det mest usjarmerende jeg ser. Fysj.
Kjærepære Skrevet 3. oktober 2012 #15 Skrevet 3. oktober 2012 Er vel ikke mer sjarmerende med mannfolk som snuser, vel
I scream for icecream! Skrevet 3. oktober 2012 #16 Skrevet 3. oktober 2012 Nå må jeg prøve Skruf. Jeg snuser Catch.
mrsrogaland. Skrevet 3. oktober 2012 #17 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg snuser general esktra sterk posjon. Å herre himmel, den er god.. Og sterk.. Har en i leppa nÅ faktisk. Er ikke gravid. Prøvde Å slutte for noen mÅneder siden, og jeg klarte det! .. I 3 mnd før jeg startet igjen. Dummeste jeg har gjort. Angrer som en gal pÅ at jeg begynte igjen nÅr jeg først hadde sluttet. NÅ skal jeg og samboeren legge bort snusen en gang for alle. Spørs bare nÅr viljestyrken kommer Blir sÅ fryktelig sur og gretten uten snus..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #18 Skrevet 3. oktober 2012 Mocca. Kvalifiseres vel kanskje ikke som snus det? What? Why? Jeg snuser Mocca. Er den liksom ikke tøff nok?
3 nøtter til Askepott Skrevet 3. oktober 2012 #19 Skrevet 3. oktober 2012 Jenter/damer som snuser er noe av det mest usjarmerende jeg ser. Fysj. Klarer du å se det?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #20 Skrevet 3. oktober 2012 Mocca. Kvalifiseres vel kanskje ikke som snus det? What? Why? Jeg snuser Mocca. Er den liksom ikke tøff nok? Har bare lest at så mange mener at Mocca er så svak at man heller bare kan tygge tyggis.
**lykke!!** Skrevet 3. oktober 2012 #21 Skrevet 3. oktober 2012 Slutta da jeg fikk førstemann, general så klart. Har holdt meg i snart 4 år, men har ofte lyst på...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #22 Skrevet 3. oktober 2012 Jenter/damer som snuser er noe av det mest usjarmerende jeg ser. Fysj. Klarer du å se det? Lett å se en bul under overleppa ja... Enig i at det er grusomt på jenter (til og med mannens kompiser synes det er turn off med jenter som snuser). -ikke hun som skrev innlegget over
3 nøtter til Askepott Skrevet 3. oktober 2012 #23 Skrevet 3. oktober 2012 Jenter/damer som snuser er noe av det mest usjarmerende jeg ser. Fysj. Klarer du å se det? Lett å se en bul under overleppa ja... Enig i at det er grusomt på jenter (til og med mannens kompiser synes det er turn off med jenter som snuser). -ikke hun som skrev innlegget over Du tror bare du ser det på alle, tro meg du gjør ikke det. Inkl meg.
mrsrogaland. Skrevet 4. oktober 2012 #24 Skrevet 4. oktober 2012 Mocca. Kvalifiseres vel kanskje ikke som snus det? What? Why? Jeg snuser Mocca. Er den liksom ikke tøff nok? Joda, det regner som snus, men det er jo den typiske jentesnusen... Den er ikke så sterk, og ikke like mye nikotin i den.
Plutselig_gravid Skrevet 4. oktober 2012 #25 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg snuser. Stort sett Skruf original White portion. Innimellom en nic og johnny Etter de "tørre" snusene kom så sverger jeg til dem. PS, man kan ikke se på alle at de snuser. Oppdaget nettopp at en på jobben min snuste faktisk. Umulig å se det på henne. På andre igjen er det veldig tydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå