Gå til innhold

Hva blir deres score?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kremt.. 117 :) Kan virkelig ikke fordra slike oppgaver :(

Skrevet

Jeg fikk også 117, er ikke det ganske greit da? Jeg ble fornøyd, hehe.

Skrevet

Din IQ ble beregnet til 133 tilsvarende 98.6 prosentil :D

Nå har jeg alltid vært glad i denne typen oppgaver, og mange av de er jo relativt like. Så om man skjønner logikken bak 1 av de har man klart ganske mange :)

Skrevet
Din IQ ble beregnet til 133 tilsvarende 98.6 prosentil :D Nå har jeg alltid vært glad i denne typen oppgaver, og mange av de er jo relativt like. Så om man skjønner logikken bak 1 av de har man klart ganske mange :)

Da kan du jo bli mensamedlem da ;) Ser at grensa var 131 ;)

Skrevet
Jeg fikk også 117, er ikke det ganske greit da? Jeg ble fornøyd, hehe.

Joda, ble fornøyd jeg altså :)

Men litt flaut å legge ut likevel ;)

Skrevet

115, men jeg svarte på måfå på de siste 5 spørsmålene, ble drittlei. Så foreløpig er jeg den dummeste på forumet :D (og jeg har mastergrad... uff!)

Skrevet

117

Orka ikke tenke så mye, ble full fart.

kansje ta dne engang jeg har bedre tid og se om jeg klarer å forbedre litt.. :P

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

136, hater sånne oppgaver..sikker på at jeg gjetta på omtrent halvparten. Flaks!

Skrevet

133 her også! Men som du sier, det handler igrunn kun om å se logikken...

Skrevet

beviset på at dibbere er langt over snittet smarte, eller er det bare de beste iblant oss som svarer? :D

jeg tok den en morgen jeg kom hjem fra jobb... jeg leste om anders behring som påsto han hadde 136 i iq og nektet å ta ny test fordi han ikke fikk øvd seg... :D

jeg kom på rundt 130. men "alle" får jo høy score på de greiene... så jeg tror ikke de er så mye å rette seg etter.

Det skal jo visstnok være bare 2 % av befolkningen som er mensamateriale... og jeg er definitivt ikke en av dem. :D :D

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg nekter å si hva jeg fikk, men kan si så mye at jeg IKKE ser logikken.. (ihvertfall ikke på de 10 siste). Har ikke knekt koden her, gitt ;)

Skrevet

129. Jeg valgte å ta den testen isteden for å sette på en vaskemaskin, og det føler jeg var vel anvendt tid. Så når min bedre halvdel lurer på hvorfor treningstøyet hans ikke er tørt, så skal jeg bare si "vet ikke, men jeg har en IQ på 129. Hjelper det?" :D

Skrevet

fikk 119, kunne kaaanskje klart bedre om jeg ikke hadde vært midt i middagen :P Mest sannsynlig hadde det ikke spilt så stor forskjell for jeg skjønte ikke så mye av de aller siste.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

129... Men så har jeg alltid hatt interesse for slike oppgaver, til jeg kommer halvveis gjennom og starter å miste konsentrasjonen, ble noe tipping på de 3 siste :-p

Skrevet

132.

Men jeg synes sånne greier er helt teit, rett og slett fordi det ganske enkelt ikke sier noe om reell intelligens (hva kan man bruke dette til, liksom?), empati, praktiske evner og sosial kompetanse.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Etter å ha trykka på vilkårlig svar på de siste 15 spørsmåla fikk jeg hele 90. Men så har jeg aldri forstått sånne oppgaver, så det kan være derfor :)

Skrevet

0 - orka ikke fullføre, gikk helt i surr. Hvor mange poeng kan man midlertidig fraskrive seg pga ammetåka? :P

Skrevet
beviset på at dibbere er langt over snittet smarte, eller er det bare de beste iblant oss som svarer? :D jeg tok den en morgen jeg kom hjem fra jobb... jeg leste om anders behring som påsto han hadde 136 i iq og nektet å ta ny test fordi han ikke fikk øvd seg... :D jeg kom på rundt 130. men "alle" får jo høy score på de greiene... så jeg tror ikke de er så mye å rette seg etter. Det skal jo visstnok være bare 2 % av befolkningen som er mensamateriale... og jeg er definitivt ikke en av dem. :D :D

Man skal ikke kunne "øve" seg til et bedre resultat på IQ-tester. En person som tar den samme testen 3- 4 ganger vil gjerne score maksimalt 5 poeng lengre opp eller ned.

Skrevet

Her er det nok en del som bløffer om resultatet sitt ;).

15 % av befolkningen skårer under 85, og 15 % av befolkningen skårer over 115.

Skrevet
beviset på at dibbere er langt over snittet smarte, eller er det bare de beste iblant oss som svarer? :D jeg tok den en morgen jeg kom hjem fra jobb... jeg leste om anders behring som påsto han hadde 136 i iq og nektet å ta ny test fordi han ikke fikk øvd seg... :D jeg kom på rundt 130. men "alle" får jo høy score på de greiene... så jeg tror ikke de er så mye å rette seg etter. Det skal jo visstnok være bare 2 % av befolkningen som er mensamateriale... og jeg er definitivt ikke en av dem. :D :D
Man skal ikke kunne "øve" seg til et bedre resultat på IQ-tester. En person som tar den samme testen 3- 4 ganger vil gjerne score maksimalt 5 poeng lengre opp eller ned.

tja... kommer vel an på testen det?

om en vet hva type oppgaver det er så må det jo kunne gå an å gjøre masse lignende oppgaver for å lære seg å se mønster og logikk?

på samme måte som en får bedre resultater etter hvert om en arbeider mye med matematikk?

man får ikke høyere iq da heller, man blir bare bedre i matte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...