Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #26 Skrevet 7. oktober 2012 Er du sikker på at dette er problemet? At han ikke får post og "plutselig" dukker det opp inkasso som Må ryddes opp i? Virker som om du er den må betale for alt og han får snylte på deg mens han rydder opp i sitt eget rot.......
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. oktober 2012 #27 Skrevet 7. oktober 2012 Gå til deres lokale postkontor, og be de holde igjen alle brevene dine, så kan du hente de ut der, da ser du lettere om han gjør noe slikt. Da får du en bekreftelse/avbekreftelse på det du mistenker. Har han gjor det du tror, tatt opp lån eller kredittkort i ditt navn, så anmeld han, så de summene han har opparbeidet deg, blir flyttet over i hans navn!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #28 Skrevet 7. oktober 2012 Er du sikker på at dette er problemet? At han ikke får post og "plutselig" dukker det opp inkasso som Må ryddes opp i? Virker som om du er den må betale for alt og han får snylte på deg mens han rydder opp i sitt eget rot....... eh, var denne til meg? Jeg som skrev at samboeren min ikke får all post og at det plutselig kommer inkasso regninger? Vel, for å svare for min del. Ja, jeg er helt sikker på at han ikke gjør det - siden det er han som har inntekten her i huset Så det er hans penger som går til regninger uansett..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #29 Skrevet 7. oktober 2012 #28, hehe trodde du var HI som plutselig forsvarte samboeren sin. My bad....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå