Soon to be mum Skrevet 2. oktober 2012 #26 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg sliter også med at brystvortene synes under toppene mine, uansett tykkelse på topp/genser. Jeg bruker riktignok 'bare' 75C i BH, men ser ikke helt hva størrelsen på puppene har med saken å gjøre? Jeg kjøper ALLTID vatterte BHer fra 'ordentlig' undertøysbutikk (Bl.a. Det Lille Under på Paleet i Oslo) og likevel synes brystvortene mine. Sånn er det bare. Folk får tenke så stygt om meg de bare vil, jeg får ikke gjort noe med det uansett.
3 er nok! Skrevet 2. oktober 2012 #27 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg sliter også med at brystvortene synes under toppene mine, uansett tykkelse på topp/genser. Jeg bruker riktignok 'bare' 75C i BH, men ser ikke helt hva størrelsen på puppene har med saken å gjøre? Jeg kjøper ALLTID vatterte BHer fra 'ordentlig' undertøysbutikk (Bl.a. Det Lille Under på Paleet i Oslo) og likevel synes brystvortene mine. Sånn er det bare. Folk får tenke så stygt om meg de bare vil, jeg får ikke gjort noe med det uansett. Takk for støtte:) Grunnen til at jeg nevnte størrelse er fordi jeg opplever at utvalget av BHer er mindre i større størrelser.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #28 Skrevet 3. oktober 2012 Forslag som funker her, ( litt dyrt, men hvor mye plager problemet deg ? ) jeg bruker gnagsårplaster, fra apoteket. De er tykke og dekker godt. :-). Lykke til :-)
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 3. oktober 2012 #29 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg synes synlige brystvorter gjennom genseren er sexy! Såfremt du ikke har ekstraordinære brystvorter som er heeeelt deformert, men det tviler jeg på at du har. Man skal da ikke være sexy på arbeidsplassen!!
ellen-propellen Skrevet 3. oktober 2012 #30 Skrevet 3. oktober 2012 Dette må da være den dummeste debatten noensinne her ikke. Det spiller da ingen rolle om brystvortene syns vel! Det er jo en av de mest naturlige kroppsdelene vi har. Så lenge det ikke er i pintrange gjennomsiktige topper så er det lov. Stakkars dere som sliter med å plastre brystvortene ol fordi dere er bekymret for hva andre mener.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #31 Skrevet 3. oktober 2012 Dette må da være den dummeste debatten noensinne her ikke. Det spiller da ingen rolle om brystvortene syns vel! Det er jo en av de mest naturlige kroppsdelene vi har. Så lenge det ikke er i pintrange gjennomsiktige topper så er det lov. Stakkars dere som sliter med å plastre brystvortene ol fordi dere er bekymret for hva andre mener. Det er ikke snakk om å være bekymret for hva andre mener. Folk som jobber i advokatfirma, på legekontor, i restaurant skal ikke ha synlige brystvorter. Heller ikke alt for dyp utringning, kameltå eller lignende. I enkelte yrker er det et krav å se ordentlig ut. Har du kundebehandling som yrke så passer det svært dårlig med flashing av brystvorter. Jeg hadde fått tilsnakk på min arbeidsplass hvis jeg hadde det problemet. Hvorfor ikke bruke dressjakke over, på jobben? Det er umulig for brystvorter å synes gjennom noe sånt.
Teline Skrevet 3. oktober 2012 #32 Skrevet 3. oktober 2012 Hvis man bruker en god bh og har anstendige klær på seg burde det være greit. Jeg skulle likt å hilse på den arbeidsgiveren som pålegger en kvinnelig ansatt å plastre brystvortene eller bruke flere lag klær en nødvendig for å skjule brystvortene sine
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 3. oktober 2012 #33 Skrevet 3. oktober 2012 Dette må da være den dummeste debatten noensinne her ikke. Det spiller da ingen rolle om brystvortene syns vel! Det er jo en av de mest naturlige kroppsdelene vi har. Så lenge det ikke er i pintrange gjennomsiktige topper så er det lov. Stakkars dere som sliter med å plastre brystvortene ol fordi dere er bekymret for hva andre mener. Det er ikke snakk om å være bekymret for hva andre mener. Folk som jobber i advokatfirma, på legekontor, i restaurant skal ikke ha synlige brystvorter. Heller ikke alt for dyp utringning, kameltå eller lignende. I enkelte yrker er det et krav å se ordentlig ut. Har du kundebehandling som yrke så passer det svært dårlig med flashing av brystvorter. Jeg hadde fått tilsnakk på min arbeidsplass hvis jeg hadde det problemet. Hvorfor ikke bruke dressjakke over, på jobben? Det er umulig for brystvorter å synes gjennom noe sånt. ...Tilsnakk på arbeidsplassen på grunn av synlige brystvorter? Virkelig?
ellen-propellen Skrevet 3. oktober 2012 #34 Skrevet 3. oktober 2012 Dette må da være den dummeste debatten noensinne her ikke. Det spiller da ingen rolle om brystvortene syns vel! Det er jo en av de mest naturlige kroppsdelene vi har. Så lenge det ikke er i pintrange gjennomsiktige topper så er det lov. Stakkars dere som sliter med å plastre brystvortene ol fordi dere er bekymret for hva andre mener. Det er ikke snakk om å være bekymret for hva andre mener. Folk som jobber i advokatfirma, på legekontor, i restaurant skal ikke ha synlige brystvorter. Heller ikke alt for dyp utringning, kameltå eller lignende. I enkelte yrker er det et krav å se ordentlig ut. Har du kundebehandling som yrke så passer det svært dårlig med flashing av brystvorter. Jeg hadde fått tilsnakk på min arbeidsplass hvis jeg hadde det problemet. Hvorfor ikke bruke dressjakke over, på jobben? Det er umulig for brystvorter å synes gjennom noe sånt. Man kan jo se ordentlig ut fordi om man har synlige brystvorter. Om du har fått tilsnakk så er det lederen som har ett problem, ikke du. Skulle likt å se en slik sak meldt til likestillingsombudet hehe
Lille- MO Skrevet 3. oktober 2012 #35 Skrevet 3. oktober 2012 haha! det har jeg faktisk ikke tenkt på.. jeg har ganske små pupper, men har ammet i 18 mnd og brystvortene er sånn passe store. bruker amme bh ennå og de er bare av et tynt bommulslag, så jeg går jo å viser brystvorter støtt og stadig.. trodde ikke det var så ille å gjøre det, men det er det visst. jeg får prøve noen andre bh'er da.. men å teipe de, der går grensa! er det så ille så får da folk snu seg vekk eller se deg i øynene.. skal ikke måtte gå med teip på brystene for å skåne andre??
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #36 Skrevet 3. oktober 2012 Dette må da være den dummeste debatten noensinne her ikke. Det spiller da ingen rolle om brystvortene syns vel! Det er jo en av de mest naturlige kroppsdelene vi har. Så lenge det ikke er i pintrange gjennomsiktige topper så er det lov. Stakkars dere som sliter med å plastre brystvortene ol fordi dere er bekymret for hva andre mener. Det er ikke snakk om å være bekymret for hva andre mener. Folk som jobber i advokatfirma, på legekontor, i restaurant skal ikke ha synlige brystvorter. Heller ikke alt for dyp utringning, kameltå eller lignende. I enkelte yrker er det et krav å se ordentlig ut. Har du kundebehandling som yrke så passer det svært dårlig med flashing av brystvorter. Jeg hadde fått tilsnakk på min arbeidsplass hvis jeg hadde det problemet. Hvorfor ikke bruke dressjakke over, på jobben? Det er umulig for brystvorter å synes gjennom noe sånt. Man kan jo se ordentlig ut fordi om man har synlige brystvorter. Om du har fått tilsnakk så er det lederen som har ett problem, ikke du. Skulle likt å se en slik sak meldt til likestillingsombudet hehe Vedder på at en mann med synlig bul i buksa også vil få beskjed om å kle på seg hvis han driver med kundebehandling. Man trenger ikke å slenge kjønnsorganer og brystvorter i ansiktet på folk som ikke ønsker å se det.
ellen-propellen Skrevet 3. oktober 2012 #37 Skrevet 3. oktober 2012 Dette må da være den dummeste debatten noensinne her ikke. Det spiller da ingen rolle om brystvortene syns vel! Det er jo en av de mest naturlige kroppsdelene vi har. Så lenge det ikke er i pintrange gjennomsiktige topper så er det lov. Stakkars dere som sliter med å plastre brystvortene ol fordi dere er bekymret for hva andre mener. Det er ikke snakk om å være bekymret for hva andre mener. Folk som jobber i advokatfirma, på legekontor, i restaurant skal ikke ha synlige brystvorter. Heller ikke alt for dyp utringning, kameltå eller lignende. I enkelte yrker er det et krav å se ordentlig ut. Har du kundebehandling som yrke så passer det svært dårlig med flashing av brystvorter. Jeg hadde fått tilsnakk på min arbeidsplass hvis jeg hadde det problemet. Hvorfor ikke bruke dressjakke over, på jobben? Det er umulig for brystvorter å synes gjennom noe sånt. Man kan jo se ordentlig ut fordi om man har synlige brystvorter. Om du har fått tilsnakk så er det lederen som har ett problem, ikke du. Skulle likt å se en slik sak meldt til likestillingsombudet hehe Vedder på at en mann med synlig bul i buksa også vil få beskjed om å kle på seg hvis han driver med kundebehandling. Man trenger ikke å slenge kjønnsorganer og brystvorter i ansiktet på folk som ikke ønsker å se det. Seriøst? Dette betyr jo at du/dere faktisk titter Jeg har ikke for vane å se på andres kjønnsorganer eller brystvorter jeg
Netti*** Skrevet 3. oktober 2012 #38 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har slitt med å skjule brystvortene, er en flott c-cup. Husker da jeg var student å jobbet på butikk, da så man mange brystvorter igjennom klær. Vanvittig mange med skeive. Selv ei som er tynn og fit, hu trener styrke og jogger bare i bratte oppoverbakker. Ble så sjokkert for hadde ikke trodd hun hadde hengebryst. Men fikk skikkelig avsmak på det da, så gjør det jeg kan for å skjule mine selv om jeg hater vattede bh.
Kortslutning Skrevet 3. oktober 2012 #40 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Jeg måtte begynne å bruke tynne bher, da de litt polstra ikke holdt jura på plass. Og dessverre så har jeg oppdaget av brystvortene kan ses av og til Krise!! Så nå må jeg legge inne et lite innlegg, det funker. Men det er faktisk ikke lett å finne bh når man har litt større pupper! Det er faktisk et HELVETE!!! Endret 3. oktober 2012 av Kortslutning
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #41 Skrevet 3. oktober 2012 Har man en spretten, veltrent og rund (sexy) rumpe, kan man da ikke bruke jeans heller? Eller andre klær som fremhever dette? Rumpe er jo et kjent sex-symbol i dagens samfunn og de fleste menn jeg møter seksuelt tenner mest på rumpe. Brystvorter er også sett på som seksuelt av mange. Derfor sammenligningen. Dersom menn sitt underliv synes er det jo fordi de har ereksjon, og det går derfor ikke an å sammenligne det i denne saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå